eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz będących w zasobie WAM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Poznań: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz będących w zasobie WAM
Numer ogłoszenia: 343658 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255461 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz będących w zasobie WAM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac: I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z całą małą architekturą, a w szczególności: 1)Natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców lub mienia poprzez np. zamknięcie dopływu wody, wyłączenie dopływu prądu, powiadomienie obsługi kotłowni. 2)Alarmowanie straży pożarnej w razie pożaru oraz organizowanie w tym wypadku doraźnej pomocy ze strony mieszkańców. 3)Umożliwienie dostępu do aparatu telefonicznego lub komórkowego swoim pracownikom pełniącym rolę dozorców oraz zapoznanie ich z numerami alarmowymi. (Wykonawca zobowiązany jest dla każdego budynku wyznaczyć dozorcę). 4)Czuwanie nad bezpieczeństwem budynków i jego mieszkańców. II. Obowiązki w zakresie sanitarno-porządkowym: 1)Codziennie (tzn. w dni robocze 5-dniowego tygodnia pracy - na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z chodników, parkingów, jezdni oraz koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci, po ich uprzedniej segregacji. 2)Okresowo: a)w przypadku uszkodzenia - naprawa tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; b)w miarę potrzeb, naprawa (z wymianą zużytych elementów) oraz malowanie drewnianej obudowy piaskownic, wyszczególnionych w załączniku do umowy (Swarzędz - 1 piaskownica, Śrem - 1 piaskownica i 5 ławek); c)przestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Nie dopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów; d)sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; e)utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych ; f)mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; g)sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; h)mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; i)usuwanie skutków żywiołów, tj.: usuwanie wody z zalanych korytarzy piwnic, usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; j)dezynsekcja (1 x / rok), dezynfekcja (1 x / rok), deratyzacja (2 x / rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowni (zgodnie z decyzją władz miejskich lub gminnych); k)mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy - w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; l)usuwanie z korytarzy piwnic, suszarni, wózkarni zalegających sprzętów i wywóz ich na wysypisko po uzgodnieniu z Zamawiającym i firmą wywożącą nieczystości stałe (koszty wywozu ponosi firma wywożąca nieczystości stałe); m)wymiana piasku w piaskownicach wyszczególnionych w załączniku do umowy w porze wiosennej; 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: a)oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, jezdni, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek ulicznych z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu - usuwanie śniegu na bieżąco; b)oczyszczanie z liści i błota studzienek ulicznych; c)wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu - korygowanie w tym zakresie harmonogramów wywozu; d)wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego; e)dostarczanie lokatorom zawiadomień o wymiarze opłat czynszowych oraz innej masowej korespondencji Zamawiającego dot. użytkowania lokali mieszkalnych - przestrzeganie w tym zakresie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); f)natychmiastowe zgłaszanie do działu technicznego Zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. Wymienione wyżej czynności, z wyłączeniem wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach marzec - listopad (związanych z obsługiwanymi budynkami) oraz w okresie 01-15.11.2011 r. i 16.03 -31.10.2012 r. (pozostałych terenów zielonych nie związanych z budynkami mieszkalnymi) 1)Czynności porządkowe i pielęgnacyjne zieleni: a)grabienie trawników i skupisk krzewów: -w okresie wiosennym i letnim - w miarę potrzeb, -w okresie jesiennym - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów - w miarę potrzeb; c)koszenie i grabienie trawy - w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników - w miarę potrzeb; e)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - w miarę potrzeb; f)odchwaszczanie żywopłotów, spulchnianie gleby i wysiew trawy w miejscach jej ubytków - w miarę potrzeb; g)wycinanie uschniętych i połamanych drzew w przypadku sporadycznego nieprzewidzianego przypadku uschnięcia drzewa czy jego połamania na skutek silnego wiatru, uderzenia pioruna; h)formowanie i w miarę potrzeb radykalne przycinanie drzew (tylko w sytuacji złamania gałęzi na skutek silnego wiatru, uderzenia pioruna, dewastacji ze strony człowieka), krzewów, żywopłotów do końca marca. Koszty transportu i składowania gałęzi, liści, trawy, chwastów ponosi Wykonawca. IV. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień - luty (związanych z obsługiwanymi budynkami) 1)Utrzymywanie porządku na terenach zielonych: a) sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - w miarę potrzeb. V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz 1)Wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2)Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3)Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4)Natychmiastowe zawiadamianie o faktach samowoli zajmowania lokali Zamawiającego; 5)Wykonywanie zarządzeń organów administracji państwowej i organów samorządowych, asystowanie tym organom przy wykonywaniu przez nie czynności urzędowych na terenie nieruchomości; 6)Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora lub właściwego pogotowia technicznego, w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 7)Stały kontakt z administratorem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Poznaniu na os. Lotnictwa Polskiego 7 i 9, ul. Firlika 11 a-d i e-i, ul. Smardzewskiej 16, ul. Dojazd 10 wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych - wyszczególnionych w załączniku nr 5/1do SIWZ (poz. 1) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i zielonych na Os. Lotnictwa Polskiego, przy ul. Solnej, ul. Nowowiejskiego, ul. Bonin, ul. Palacza, .....

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETNI FHU, Ostrowiec 69/5, 78-600 Wałcz, 78-600 Wałcz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163774,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110859,33

  • Oferta z najniższą ceną: 110859,33 / Oferta z najwyższą ceną: 436320,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Poznaniu - Głuszynie przy ul. Głuszyna 232 wraz z utrzymaniem przyległego terenu utwardzonego i zielonego - wyszczególnionego w załączniku nr 5/1 do SIWZ (poz. 2) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i zielonych przy ul. Głuszyna i ul. Gabszewicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowo-Usługowe VIGOR Adam Urbanek, ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40070,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21931,90

  • Oferta z najniższą ceną: 21931,90 / Oferta z najwyższą ceną: 67739,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Murowanej Goślinie przy ul. Wojska Polskiego 9 wraz z utrzymaniem przyległych terenów (utwardzonego i zielonego), utrzymania terenu utwardzonego przy budynku zlokalizowanym w Biedrusku przy ul. 1 Maja 88 - wyszczególnionych w załączniku nr 5/1 do SIWZ (poz. 3) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i zielonych w Biedrusku przy ul. Chludowskiej, ul. Poznańskiej i ul. Zjednoczenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowo-Usługowe VIGOR Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 19/6, 62-030 Luboń, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21355,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16186,01

  • Oferta z najniższą ceną: 16186,01 / Oferta z najwyższą ceną: 84481,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Swarzędzu na Oś. Mielżyńskiego 135 i 136 oraz przy ul. Grudzińskiego 18C i 18E wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDS Sp. z o.o., 61-719 Poznań ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14908,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19744,50

  • Oferta z najniższą ceną: 19744,50 / Oferta z najwyższą ceną: 72522,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Śremie przy ul. Żurawiej 14, 16 i 18 oraz od 01.01.2012 r. budynki przy ul. Żurawiej 10 i 12 wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych - wyszczególnionych w załączniku nr 5/1 do SIWZ (poz. 5) oraz utrzymanie innego terenu zielonego w Śremie przy ul. Wojska Polskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alpin Greg PHU Joanna Król, 63-100 Śrem, ul. Chłapowskiego 10/29, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37612,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30917,90

  • Oferta z najniższą ceną: 30917,90 / Oferta z najwyższą ceną: 146719,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego i internatu zlokalizowanych w Witkowie przy ul. Pogodnej 5 i 5A wraz z utrzymaniem przyległego terenu utwardzonego i zielonego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alpin Greg PHU Joanna Król, 63-100 Śrem, ul. Chłapowskiego 10/29, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36423,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27078,84

  • Oferta z najniższą ceną: 27078,84 / Oferta z najwyższą ceną: 108156,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Usługi utrzymania terenów (utwardzonego i zielonego) w Jarocinie przy ul. Wojska Polskiego i Traugutta/Piaskowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alpin Greg PHU Joanna Król, 63-100 Śrem, ul. Chłapowskiego 10/29, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4877,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4993,60

  • Oferta z najniższą ceną: 4993,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12492,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.