eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA ORAZ INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W M. WĘGORZEWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Giżycko: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA ORAZ INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W M. WĘGORZEWO
Numer ogłoszenia: 343638 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA ORAZ INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W M. WĘGORZEWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe , sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania kierowców, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Usługi medyczne będą świadczone dla żołnierzy i pracowników garnizonu Węgorzewo (Jednostki Wojskowej Nr 2568 Węgorzewo, Jednostki Wojskowej Nr 4311 Grójec Węgorzewo, Grupa Zabezpieczenia Węgorzewo, Węzeł Łączności Węgorzewo). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, w ramach danego zadania, musi dysponować gabinetem lekarskim oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych, określonych w załączniku Nr 2 do SIWZ, w miejscowości Węgorzewo. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 1. Realizacja usługi dla wszystkich zadań odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez uprawnionych lekarzy działających w imieniu zamawiającego: a) Jednostka Wojskowa Nr 2568 - Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, b) Jednostka Wojskowa Nr 3411- Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, c) Węzeł Łączności - Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, d) Grupa Zabezpieczenia - Organ kadrowy (personalny 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 8. Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, przez minimum 8 godzin. 9. Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 10. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań 12. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz), Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016r

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:00, miejsce: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODRACZY W GIŻYCKU Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 MORFOLOGIA KRWI szt. 732 2 MOCZ BADANIE OGÓLNE szt. 732 3 POSIEW MOCZU szt. 2 4 MOCZNIK szt. 130 5 KREATYNINA szt. 130 6 CHOLESTEROL szt. 300 7 LDL szt. 300 8 HDL szt. 300 9 TG szt. 300 10 ASPAT szt. 200 11 ALAT szt. 200 12 ŻELAZO szt. 5 13 GLUKOZA szt. 250 14 BILIRUBINA CAŁKOWITA szt. 150 15 KWAS MOCZOWY szt. 20 16 OB szt. 13 17 VDRL szt. 5 18 HBsAg szt. 5 19 P/CIAŁA ANTY HBS szt. 80 20 TSH szt. 55 21 PSA szt. 25 22 JONOGRAM (Na, K) szt. 200 23 HbA1c szt. 10 24 P/CIAŁA IgG PRZECIWKO H.pylori szt. 30 25 KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - badania RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS szt. 450 2 RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO (dwie projekcje) szt. 2 3 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - badania TK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TOMOGRAF KOMPUTEROWY GŁOWY szt. 2 2 TOMOGRAF KOMPUTEROWY KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - konsultacja okulistyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA OKULISTYCZNA szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - konsultacja laryngologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA szt. 48 2 AUDIOGRAM szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - konsultacja neurologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA NEUROLOGICZNA szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - konsultacja psychiatryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - konsultacja psychologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - konsultacja kardiologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA szt. 3 2 EKG + OPIS szt. 20 3 ECHO SERCA szt. 1 4 PRÓBA WYSIŁKOWA szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - konsultacja pulmonologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PULMONOLOGICZNA szt. 2 2 SPIROMETRIA szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - konsultacja diabetologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - konsultacja gastrologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA GASTROLOGICZNA szt. 2 2 GASTROSKOPIA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - konsultacja urologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA UROLOGICZNA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - badanie kierowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA pakiet 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.