eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZAKUP URZĄDZEŃ, SPRZĘTU, PRZYRZĄDÓW ORAZ WYPOSAŻENIA (W TYM KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 343602 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Pabianice: ZAKUP URZĄDZEŃ, SPRZĘTU, PRZYRZĄDÓW ORAZ WYPOSAŻENIA (W TYM KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311008


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, krajowy numer identyfikacyjny 47205765500000, ul. ul. Piotra Skargi  21, 95200   Pabianice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74, e-mail sekretariat@zs1.pabianice.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mechanik.edu.pl/
Adres profilu: http://www.mechanik.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP URZĄDZEŃ, SPRZĘTU, PRZYRZĄDÓW ORAZ WYPOSAŻENIA (W TYM KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, sprzętu, przyrządów oraz wyposażenia (w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego) w ramach realizacji projektu pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie. Projekt pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych według poniżej określonego podziału: 2.1. Część I - Sprzęt komputerowy i multimedialny: 1) projektor multimedialny - szt. 1, 2) drukarka atramentowa A3 ze skanerem - szt. 1, 3) drukarka laserowa A4 ze skanerem i kopiarką - szt. 2, 4) tablica mobilna fipchart - szt. 2, 5) laptop przystosowany do współpracy ze sterownikami - szt. 8, 6) monitor - szt. 3, 7) drukarka laserowa sieciowa A4 ze skanerem i kopiarką - szt. 1. 2.2. Część II - Narzędzia, przyrządy i materiały mechaniczne: 1) głębokościomierz mikrometryczny - szt. 8, 2) płytki wzorcowe klasa 2 - szt. 3, 3) czujnik krawędziowy - szt. 1, 4) czujnik krawędziowy 2D ze wskaźnikiem świetlnym - szt. 1, 5) czujnik krawędziowy 3D ze wskaźnikiem świetlnym - szt. 1, 6) czujnik wysokości narzędzi i materiału CNC - szt. 1, 7) komplet średnicówek mikrometrycznych trójpunktowych - szt. 2, 8) uchwyt tokarski 3-szczękowy 80 mm - szt. 1, 9) uchwyt tokarski 3-szczękowy 125 mm - szt. 3, 10) praska montażowa ręczna - szt. 3, 11) imadło maszynowe 125 mm - szt. 2, 12) wiertarka stołowa - szt. 2, 13) frez do rowków fi3 - szt. 14, 14) frez do rowków fi4 - szt. 14, 15) frez do rowków fi5 - szt. 10, 16) frez do rowków fi6 - szt. 10, 17) frez do rowków fi7 - szt. 10, 18) frez do rowków fi8 - szt. 8, 19) frez do rowków fi10 - szt. 8, 20) frez do rowków fi12 - szt. 8, 21) frez do rowków fi14 - szt. 8, 22) wiertło fi3 - szt. 20, 23) wiertło fi4 - szt. 20, 24) wiertło fi5 - szt. 20, 25) wiertło fi6 - szt. 20, 26) wiertło fi7 - szt. 10, 27) wiertło fi8 - szt. 10, 28) wiertło fi10 - szt. 10, 29) frez walcowo-czołowy nasadzany - szt. 7, 30) frez składany trzpieniowy 2-ostrzowy walcowo-czołowy wraz z kompletem płytek skrawających - szt. 8, 31) nóż tokarski składany do toczenia wewnętrznego - szt. 10, 32) płytka do toczenia CCMT 060204 - szt. 30, 33) oprawka narzędziowa - szt. 10, 34) płytka do toczenia DCMT 11T304 - szt. 10, 35) oprawka narzędziowa - szt. 10, 36) płytka do toczenia CCMT 09T304 - szt. 10, 37) oprawka narzędziowa - szt. 10, 38) płytka do toczenia VCMT 110304 - szt. 10, 39) oprawka narzędziowa - szt. 10, 40) oprawka narzędziowa - szt. 10, 41) płytka do toczenia DCMT 070204 - szt. 20. 2.3. Część III - Narzędzia, przyrządy i materiały elektryczne: 1) sprężarka - szt. 1, 2) stycznik cewka na napięcie - szt. 6, 3) przekaźnik elektryczny - szt. 6, 4) przekaźnik elektryczny czasowy - załącz po czasie - szt. 12, 5) przekaźnik elektryczny czasowy - wyłącz po czasie - szt. 12, 6) czujnik indukcyjny (styk NO) - szt. 12, 7) czujnik pojemnościowy (styk NO) - szt. 12, 8) czujnik fotoelektryczny refleksyjny (styk NO) - szt. 12, 9) czujnik fotoelektryczny odbiciowy (styk NO) - szt. 6, 10) magnetyczny czujnik krańcowy montowany na siłowniku (styk NO) - szt. 24, 11) pneumoelektryczny czujnik ciśnienia ze stykiem NO - szt. 6, 12) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NO) - szt. 12, 13) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NC) - szt. 12, 14) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NO) - szt. 12, 15) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NC) - szt. 12, 16) łącznik krańcowy z rolką elektryczny (styk NO i NC) - szt. 24, 17) lampka sygnalizacyjna zielona 24V DC - szt. 12, 18) lampka sygnalizacyjna czerwona 24V DC - szt. 12, 19) lampka sygnalizacyjna żółta 24V DC - szt. 12, 20) zespół przygotowania powietrza - szt. 6, 21) siłownik pneumatyczny dwustronnego działania bezsmarowy z magnetycznym tłokiem - szt. 12, 22) siłownik pneumatyczny jednostronnego działania bezsmarowy ze sprężyną 32x50 z zaworem dławiąco zwrotnym G1/8-6 - szt. 12, 23) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NO - szt. 6, 24) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NC - szt. 6, 25) zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 6, 26) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NO - szt. 6, 27) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NC - szt. 6, 28) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NC - szt. 6, 29) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NO - szt. 6, 30) zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 31) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 32) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie ręczne przyciskiem - szt. 6, 33) elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowany dwoma cewkami 24 V DC - szt. 12, 34) elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny, sterowany cewką 24 V DC - szt. 6, 35) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NO) - szt. 12, 36) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NC) - szt. 12, 37) blok rozdzielający - szt. 12, 38) zawór zwrotno-dławiący - szt. 18, 39) zawór szybkiego spustu - szt. 6, 40) zawór bezpieczeństwa - szt. 6, 41) zawór redukcyjny - szt. 6, 42) zawór zwrotny - szt. 6, 43) zawór odcinający powietrza - szt. 6, 44) zawór czasowy (styk NO) - szt. 6, 45) zawór czasowy (styk NC) - szt. 6, 46) zawór logiczny AND - szt. 12, 47) zawór logiczny OR - szt. 12, 48) komplet narzędzi monterskich - szt. 6, 49) próbnik napięcia - szt. 6, 50) sterownik szkolny Logo 8 Siemens lub równoważny typu 12/24RCE spełniający podane w tabeli parametry - szt. 6, 51) moduł rozszerzeń kompatybilny z zestawem sterowników typu Logo 8 lub 12/24 RCE - szt. 6, 52) sterownik przemysłowy S7-1200 produkcji Siemens lub równoważny - szt. 6, 53) gniazdo banankowe czarne - szt. 300, 54) gniazdo banankowe czerwone - szt. 300, 55) zestaw profili aluminiowych do budowy stanowiska PLC - kpl. 12, 56) przełącznik dźwigniowy mono i bistbilny (zadajnik sygnałów na sterownik PLC) - szt. 120, 2.4. Część IV - Tablice dydaktyczne: 1) system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail - szt. 1, 2) elementy układów elektrycznych pojazdów - szt. 1, 3) tester diagnostyczny - szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym jego charakterystyka, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które może Wykonawca złożyć ofertę. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 4. Na etapie dostawy, Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję eksploatacji i konserwacji urządzeń (instrukcję obsługi, charakterystyki techniczne urządzeń, instrukcje przeglądów i napraw, karty gwarancyjne urządzeń) - wszystkie dokumenty w języku polskim, 5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Pabianice - ul. Piotra Skargi 21. 6. Realizacja zamówienia publicznego nastąpi do 30 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że planowany termin podpisania umowy to druga dekada października 2016 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Kody CPV: a) 38.65.21.00-1 - Projektor, b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, c) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy, d) 31.68.10.00-3 - Akcesoria elektryczne, e) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, f) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru - dostawy, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 9. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego. b) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 30213100-6, 30236000-2, 31681000-3, 38410000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Sprzęt komputerowy i multimedialny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27975.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALLTECH Spółka Jawna,  ,  ul. Spółdzielcza 33,  09-407,  Płock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30527,37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29484,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37518,02
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Narzędzia, przyrządy i materiały mechaniczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT37756.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrala Techniczna ELTECH Spółka z o. o.,  ,  ul. Fabryczna 1-3,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42663,39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42663,39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45228,45
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Narzędzia, przyrządy i materiały elektryczne
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) w/w ustawy. Wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa wysokość środków, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i nie może dokonać zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena najkorzystniejszej oferty 149.833,68 zł. Maksymalna wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć (przy uwzględnieniu uzyskanych w innych częściach przedmiotu zamówienia oszczędności) to 126.201,32 zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106208.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Tablice dydaktyczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Szkolenia Motoryzacji AUTOELEKTRONIKA KĘDZIA,  ,  ul. Ustrzycka 1,  61-324,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90317,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90317,92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.