eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Katowice: USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 343564 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319064 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II - Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji 14. Przedmiot zamówienia 14.1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu składu, druku, prac introligatorskich (w zależności od projektu) i dostawie materiałów promocyjnych, określone szczegółowo w pkt 14.2. 14.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 14.2.1. druk zaproszeń/ulotek/folderów na otwarcie wystaw w 2016 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, tj. 129 wzorów zaproszeń/ulotek/folderów w ciągu roku, w tym: 14.2.1.1. 1 wzór zaproszenia/ulotki A4 po 150 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 150 egz.) 14.2.1.2. 2 wzory zaproszeń/ulotek A4 po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 500 egz.) 14.2.1.3. 5 wzorów zaproszeń/ulotek A4 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1500 egz.) 14.2.1.4. 16 wzorów zaproszeń/ulotek A4 po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 6400 egz.) 14.2.1.5. 12 wzorów zaproszeń/ulotek A4 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 6000 egz.) 14.2.1.6. 2 wzory zaproszeń/ulotek A4 po 600 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1200 egz.) 14.2.1.7. 2 wzory zaproszeń/ulotek A4 po 700 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1400 egz.) 14.2.1.8. 1 wzór zaproszenia/ulotki A4 po 800 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 800 egz.) 14.2.1.9. 1 wzór zaproszenia/ulotki A4 po 1000 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 14.2.1.10. 1 wzór zaproszenia/ulotki A4 po 4000 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 4000 egz.) 14.2.1.11. 22 wzory zaproszeń/ulotek A5 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 6600 egz.) 14.2.1.12. 19 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 7600 egz.) 14.2.1.13. 13 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 6500 egz.) 14.2.1.14. 1 wzór zaproszenia/ulotki A5 po 600 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 600 egz.) 14.2.1.15. 1 wzór zaproszenia/ulotki A5 po 750 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 750 egz.) 14.2.1.16. 9 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 1000 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 9000 egz.) 14.2.1.17. 3 wzory zaproszeń/ulotek A5 po 1500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 4500 egz.) 14.2.1.18. 1 wzór zaproszenia/ulotki A5 po 2500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 2500 egz.) 14.2.1.19. 4 wzory zaproszeń 10,5cm x 20,5 cm po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1200 egz.) 14.2.1.20. 10 wzorów zaproszeń 10,5 cm x 20,5 cm po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 4000 egz.) 14.2.1.21. 1 wzór folderu(druk i bigowanie) 910 mm x 210 mm po 1000 egz. każdego folderu na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 14.2.1.22. 1 wzór folderu(druk i bigowanie) 910 mm x 210 mm po 3000 egz. każdego folderu na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 3000 egz.) 14.2.1.23. 1 wzór folderu(druk i bigowanie) 910 mm x 210 mm po 5000 egz. każdego folderu na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 5000 egz.) Poniżej opis przedmiotu zamówienia odnoszący się wyłącznie do wymienionych wyżej punktów: 14.2.1.21; 14.2.1.22; 14.2.1.23; Liczba łamów: 10 Wymiary łamów: I łam - 105 mm x 210 mm II łam - 105 mm x 210 mm III łam - 105 mm x 210 mm IV łam - 100 mm x 210 mm V łam - 95 mm x 210 mm VI łam - 90 mm x 210 mm VII łam - 85 mm x 210 mm VIII łam - 80 mm x 210 IX łam - 75 mm x 210 mm X łam - 70 mm x 210 mm Bigowanie: łamy III-X - schodkowe obustronnie w harmonijkę łamy I-II - do środka całość - zamykana na ołtarzyk Ostateczny format po złożeniu: 105 mm (szerokość) x 210 mm (wysokość) Kolorystyka: 4 + 4 Papier: G-Print 130 g/m2 14.2.1.24. Ogólna liczba zaproszeń/ulotek w ciągu roku: 75 200 egz. 14.2.1.25. Podane formaty zaproszeń/ulotek trzeba będzie bigować w zależności od indywidualnego projektu. 14.2.1.26. Papier: kreda matowa - 250 g. 14.2.1.27. Kolorystyka 4+ 4 14.2.1.28. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych zaproszeń/ulotek (zwiększenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju zaproszenia/ulotki), o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania zamówienia podanej przez wykonawcę w ofercie. W związku z tym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia/ulotki (załącznik nr 1.1). 14.2.1.29. Do wykonania: skład, łamanie, prace introligatorskie (w zależności od projektu), druk 14.2.1.30. Zamawiający za każdym razem dostarczy na płycie CD zredagowany tekst oraz materiał ilustracyjny. 14.2.2. druk plakatów informacyjnych o działalności MHK z reprodukcjami obrazów ze zbiorów MHK o nakładzie: 14.2.2.1. 9 wzorów plakatów po 10 egz. (w sumie 90 egz.) o wymiarze 500 mm x 700 mm; 14.2.2.2. 3 wzory plakatów po 20 egz. (w sumie 60 egz.) plakatów o wymiarze 500 mm x 700 mm 14.2.2.3. 3 wzory plakatów po 5 egz. (w sumie 15 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.4. 4 wzory plakatów po 10 egz. (w sumie 40 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.5. 3 wzory plakatów po 15 egz. (w sumie 45 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.6. 22 wzory plakatów po 20 egz. (w sumie 440 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.7. 10 wzorów plakatów po 30 egz. (w sumie 300 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.8. 2 wzory plakatów po 40 egz. (w sumie 80 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.9. 3 wzory plakatów po 50 egz. (w sumie 150 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.10. 1 wzór plakatu po 6000 egz. (w sumie 6000 egz.) plakatów o formacie A2 14.2.2.11. 21 wzorów plakatów po 5 egz. (w sumie 105 egz.) plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm 14.2.2.12. 4 wzory plakatów po 10 egz. (w sumie 40 egz.) plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm 14.2.2.13. 2 wzory plakatów po 50 egz. (w sumie 100 egz.) plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm 14.2.2.14. Papier plakaty - kreda połysk 170 g 14.2.2.15. Kolorystyka - 4+0 14.2.2.16. Do wykonania: druk 14.2.2.17. Zamawiający dostarczy gotowy projekt plakatu na płycie CD 14.2.2.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów oraz zmiany liczby wzorów zamawianych plakatów, o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania zamówienia podanej przez wykonawcę w ofercie. 14.2.2.19. Ogólna liczba wzorów plakatów w ciągu roku: 87. Ogólna liczba plakatów w ciągu roku :7465 egz. 14.2.3. nalepki z logo Muzeum Historii Katowic 50 mm x 70 mm - 5000 egz. 14.2.3.1. Reklamowa nalepka samoprzylepna z logo muzeum na papierze samoprzylepnym. 14.2.3.2. Kolorystyka - 4 + 0 14.2.3.3. Do wykonania: druk 14.2.3.4. Zamawiający dostarczy gotowy projekt nalepki na płycie CD. 14.2.4. druk wizytówek 14.2.4.1. wizytówki ogólne - 1 wzór - 500 egz 14.2.4.2. wizytówki imienne - 10 wzorów po 100 egz. 14.2.4.3. Format - 9 cm x 5 cm 14.2.4.4. Papier - karton jednostronnie kredowany Arktica 270 g + lakier offsetowy jednostronnie 14.2.4.5. Kolorystyka - 4 + 1 14.2.4.6. Do wykonania: druk 14.2.4.7. Zamawiający dostarczy gotowy projekt wizytówek na płycie CD. 14.3. Przed przystąpieniem do druku Wykonawca zobowiązany jest przekazać przygotowany materiał Zamawiającemu, w celu ostatecznej akceptacji. 14.4. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów własnych. 14.5. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79810000-5 Usługi drukowania, 79822000-2 Usługi składu, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, 79821000-5 Drukarskie usługi wykańczalnicze. 14.6. Treść złożonej oferty musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 14.7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 15. Termin i miejsce realizacji zamówienia 15.1. Zamówienie będzie zrealizowane do dnia 31.12.2016 r. w terminach ustalanych każdorazowo przez Zamawiającego, bez zgody Wykonawcy, nie dłuższy niż 4 dni dla zaproszeń i ulotek i 7 dni dla pozostałych materiałów. 15.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do Muzeum Historii Katowic w Katowicach, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice. 15.3 Wykonawca po wykonaniu dzieła przekaże Zamawiającemu materiał w formie cyfrowej (na nośniku) w wersji do druku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6, 79.82.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA ARCHIDIECEZJALNA , UL. WITA STWOSZA 11, 40-042 KATOWICE, UL. WITA STWOSZA 11, 40-042 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81533,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79296,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79296,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.