eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Majkowie Dużym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Wola Krzysztoporska: Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Majkowie Dużym
Numer ogłoszenia: 343498 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Majkowie Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Majkowie Dużym, przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji- nie starszy niż 2009r., furgon 7-miejscowy wraz z wyposażeniem dodatkowym. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających rejestrację samochodu jako specjalnego samochodu pożarniczego. Opis wymaganych parametrów: - parametry samochodu: 1) silnik Diesel o pojemności min. 2500 cm3 spełniający wymagania normy emisji spalin EURO IV 2) ilość miejsc siedzących - 7 3) koła bliźniacze na osi tylnej 4) rodzaj napędu 4x4 5) zamontowany immobilizer 6) wspomaganie układu kierowniczego 7) dopuszczalna masa całkowita - max. 3490 kg 8) rozstaw osi - min. 2900 mm 9) wymiary przestrzeni ładunkowej min. (dł. X szer. X wys.) 2000 x 1717 x 1515 10) kolor czerwony 11) kategoria: samochód specjalny pożarniczy 12) rok produkcji - nie starszy niż 2009r., - parametry wyposażenia dodatkowego: 1) belka sygnalizacyjna ZURRA 2) napis STRAŻ na masce i bokach samochodu 3) półki na 10 szt. węży tłoczonych W-52 i 10 szt. węży tłoczonych W-75 4) haki na 6 kompletów ubrań bojowych (w tym hełmy) 5) szyny na motopompę (typ motopompy PO-5 M8/8 Polonia) 6) drabina aluminiowa trzyprzęsłowa o długości min. 5m 7) bagażnik dachowy na 3 odcinki węży ssawnych W-110 i drabinę nasadkową 8) uchwyty na wejście po sprzęt dachowy 9) orurowanie przednie 10) wysokociśnieniowy wodny agregat gaśniczy AW 30/40 11) zbiornik na wodę o pojemności min. 200 l., zamontowany do wysokociśnieniowego agregatu gaśniczego AW 30/40 12) wyciągarka elektryczna, zasilanie 12V, wyciąg gwarantowany min. 2950 kg (prod. HORPOL, wyciągarka EW-6500) 13) rok produkcji - nie starszy niż 2009r. 14) rozmieszczenie wyposażenia dodatkowego powinno być funkcjonalne, prace związane z montażem powinny być przeprowadzone po zaakceptowaniu poszczególnych rozwiązań przez Zamawiającego. W każdym miejscu, gdzie wskazuje się producenta lub markę danego elementu wyposażenia, zastosowany może być element o parametrach równoważnych (nie gorszych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Szczegółowy opis dla wykonawców: a) wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał należycie przynajmniej 2 dostawy nowych wozów strażackich o podobnych parametrach 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt. 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: 4 miesiące od daty zawarcia umowy b) 12-miesięczny okres gwarancji, liczony od daty odbioru samochodu c) 30 dniowy termin płatności od daty dokonania odbioru pojazdu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz przedłożenia faktury VAT wraz ze wszystkimi certyfikatami (lub/i innymi dokumentami), potwierdzającymi odpowiednią jakość pojazdu i umożliwiającymi jego rejestrację jako specjalnego samochodu pożarniczego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Formularz cenowy zawierający kalkulację ceny pojazdu ze szczegółowym opisem oferowanego pojazdu (samochód i wyposażenie) oraz wskazanie cen cząstkowych - sporządzony przez Wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 5 D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska pok. nr 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.