eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji kończącej projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Łódź: Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji kończącej projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
Numer ogłoszenia: 343410 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288504 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji kończącej projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji kończącej projekt pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach usługi cateringowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przygotowania i dostarczenia posiłku dla 150 osób na konferencję kończącą projekt - spotkanie informacyjne, która odbędzie się w dniu 29 września 2014 r. w godzinach 9.00 - 13.00 w sali konferencyjnej w Instytucie Europejskim w Łodzi ul. Piotrkowska 262. 2)Usługa obejmuje: a) Serwis kawowy (dostępny podczas całej konferencji): - Ciastka, min. 3 rodzaje, m.in. francuskie z owocem, z galaretką i czekoladą, kruche koktajlowe, 10 dag. na osobę. - Babeczki słodkie z kremem (budyniowym, czekoladowym i dodatkami), min. 2 na osobę, 150 każdego rodzaju. - Owoce, min. 3 rodzaje (owoce sezonowe i cytrusy), 20 dag. na osobę. b) Serwis kanapkowy (dostępny od przerwy do końca konferencji): - Słone babeczki z min. 3 rodzajami sałatek/past (pastą serowo-koperkową, z szynką i musem chrzanowym, z jajkiem i łososiem), min. 2 na osobę, 100 szt. każdego rodzaju. - 5 rodzajów kanapek/tartinek wykwintnych, 5 składnikowych, pieczywo mieszane, w tym: z łososiem, salami, serem pleśniowym, szynką, pastą rybną, po 150 każdego rodzaju. c) Napoje gorące (dostępne podczas całej konferencji): - kawa rozpuszczalna min. 300 ml/osobę, - kawa parzona, min. 300 ml. na osobę, - herbata czarna min. 450 ml/osobę, mleko do kawy min. 200 ml. na osobę (mleko w kartonie, 2%), - cytryny świeże (pokrojone w plastry) min 2 plasterki/osobę, - cukier biały i brązowy, min. 15 gr. na osobę d)Napoje zimne (dostępne podczas całej konferencji): - soki owocowe 100%, 2 rodzaje, 0,5 l. na osobę, podane w szklanych dzbankach; - woda mineralna: gazowana i niegazowana, po min. 0,5 l. na osobę każdego rodzaju, podane w butelkach plastikowych 0,5 l. 3)zapewnienia obsługi kelnerskiej przez cały czas trwania spotkania; 4)przygotowanie stołów, w tym nakrycia i dekoracji; 5)zapewnienia zastawy dla każdego uczestnika spotkania; 6) sprzątania stołów oraz zastawy przez czas trwania spotkania i po jego zakończeniu oraz utylizacji powstałych odpadków. 7)świadczenia usług, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, 8)przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. z 2010 roku Dz. U. nr 136 poz. 914 ze zm.), 9)świadczenia usług na zastawie ceramicznej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych, obrusów materiałowych. Ilość zamawianych usług wskazana w SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. Ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie określona na podstawie liczby osób zgłoszonych przez Zamawiającego Wykonawcy na 3 dni przed terminem świadczenia usługi oraz ceny jednostkowej wskazanej w umowie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa jest realizowana w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMC MAKARIOS Dominik Przepióra, ul. Puszkina 16, 35-328 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.