eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borne Sulinowo › Rewitalizacja centrum Bornego Sulinowa poprzez budowę kortu tenisowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Borne Sulinowo: Rewitalizacja centrum Bornego Sulinowa poprzez budowę kortu tenisowego
Numer ogłoszenia: 34333 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11991 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3734125, faks 094 3734133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum Bornego Sulinowa poprzez budowę kortu tenisowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: rzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a. wykonaniu kortu do gry w tenisa ziemnego, b. wykonaniu ogrodzenia kortu, c. wykonaniu ciągów komunikacyjnych, d. montażu obiektów małej architektury, e. założeniu trawników. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Projekt Zagospodarowania Terenu Korty Tenisowe wraz z opisem technicznym, przedmiar robót oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest: a. zatrudnienie kierownika budowy, b. wytyczenie geodezyjne elementów zagospodarowania terenu, c. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zestawienie powierzchni wykonanych obiektów, d. sporządzenie kosztorysów powykonawczych, e. wykonanie i montaż regulaminu korzystania z obiektu - tablica umieszczona na konstrukcji nośnej. 4. Dostarczone i zamontowane wyposażenie kortu oraz wbudowane materiały winny posiadać atesty oraz świadectwa dopuszczające do użytkowania. 5. Projekt zagospodarowania terenu wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. UWAGA: Zamawiający dopuszcza opcjonalny układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni kortu wykonany zgodnie z dokumentacją projektową na podbudowie z fibrobetonu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności, operacja wzmocnienie konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUL-DOM, ul. Mochnackiego 17/6, 71-172 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334761,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248641,76

  • Oferta z najniższą ceną: 248641,76 / Oferta z najwyższą ceną: 435646,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.