eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
Numer ogłoszenia: 34326 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619423, 4203754, fax 022 6284113, 6287909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzatanie pomieszczeń biurowych PIPGIP przez okres 12 miesiecy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez wykonawcę: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 3) Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp; 6) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątanie co najmniej 3.000 m2 powierzchni biurowej przez okres co najmniej 12 miesięcy; 7) Potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, że usługi, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie; 8) Wykaz zmechanizowanego sprzętu, który wykonawca zamierza zastosować do realizacji usługi - obejmujący minimum: pięć przemysłowych odkurzaczy nie starszych niż wyprodukowane w roku 2007 roku o mocy minimum 3.000 W i pięciu wózków do przemieszczania sprzętu i materiałów czystościowych; 9) Wykaz osób, które będą świadczyły usługę sprzątania pomieszczeń biurowych (minimum 5 osób) - osoby te muszą mieć minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz co najmniej 1 osoby, która będzie sprawowała nadzór nad osobami sprzątającymi; 10) Lista środków, które będą użyte do sprzątania. Lista ma obejmować, co najmniej następujące środki: a) środek do czyszczenia płytek, b) środek do czyszczenia fug, c) środek do czyszczenia sanitariatów, d) środek do czyszczenia luster i innych szklanych oraz plastikowych powierzchni, e) środek do czyszczenia siedzisk oraz oparć krzeseł i foteli tapicerowanych, f) środek do usuwania plam z powierzchni tapicerowanych, wykładzin i dywanów, g) środek do wycierania kurzu, h) środek do konserwacji mebli - zwykłych - meble biurowe, i) środek do konserwacji mebli - w sali konferencyjnej (okleina naturalna); j) środek do mycia umywalek w kuchni oraz łazience, k) środek do mycia baterii w kuchni oraz łazience l) środek do mycia i podłóg w kuchni i palarni, m) środek do froterowania podłogi w palarni, n) środek do czyszczenia kratek wentylacyjnych, o) środek do czyszczenia listew przypodłogowych, p) środek do czyszczenia koszy na śmieci i popielniczek, q) środek do czyszczenia klamek i szyldów, r) środek do czyszczenia drzwi, s) środek do czyszczenia pojemników na mydło, papier i ręczniki, t) środek do dezynfekcji sanitariatów i umywalek, u) środek do dezynfekcji płytek, v) środek do usuwania kamienia z sanitariatów i umywalek, w) środek do usuwania kamienia z baterii, x) środek do usuwania kamienia z płytek, y) środek do mycia podłóg w łazienkach, z) środek do czyszczenia mebli skórzanych, aa) środek do konserwacji mebli skórzanych, bb) środek do mycia podłóg drewnianych, cc) środek do konserwacji podłóg drewnianych; dd) środek do czyszczenia ram; ee) środek do dezynfekcji telefonów i faksów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pip.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krucza 38/42, Warszawa, pok. 405; wejscie od Żurawiej 6/12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Krucza 38/42, Warszawa, pok. 405; wejscie od Żurawiej 6/12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.