eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic w Gminie Raszyn, remont istniejących urządzeń, odtwarzanie zniszczonych w kolizjach i zadarzeniach losowych elementów oświetlenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Raszyn: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic w Gminie Raszyn, remont istniejących urządzeń, odtwarzanie zniszczonych w kolizjach i zadarzeniach losowych elementów oświetlenia
Numer ogłoszenia: 343249 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic w Gminie Raszyn, remont istniejących urządzeń, odtwarzanie zniszczonych w kolizjach i zadarzeniach losowych elementów oświetlenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: w zakres robót wchodzą: - konserwacja elementów oświetleniowych ulic, - wymianę zniszczonych opraw oświetleniowych, skrzynek sterująco-pomiarowych oświetlenia, słupów stalowych, słupów żelbetowych, - remonty elementów oświetleniowych ulic, - odtwarzanie elementów oświetleniowych ulic zniszczonych podczas kolizji i zdarzeń losowych, - kontrola poprawności działania oświetlenia i utrzymania istniejących urządzeń w należytym stanie technicznym, - wymianę elementów zużytych oświetlenia, nie spełniających wymagań technicznych, powodujących zwiększoną awaryjność lub zagrożenie życia, których naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nie uzasadniona - w przypadkach losowych (np. kolizje drogowe), natychmiastowe przystąpienie do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi, zapewnienia poprawnego działania pozostałych elementów oświetlenia. - przyjęcie w konserwację nowych punktów świetlnych zainstalowanych na terenie Gminy Raszyn. Urządzenia podlegające konserwacji: - oprawy oświetleniowe - 2900 szt. - skrzynki sterująco - pomiarowe oświetlenia - 102 szt. Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min. 1 rok..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10000 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa). 5. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. 6. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj. a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto rocznie każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego nieprzerwanie prze okres co najmniej 12 m-cy o zakresie - min. 1000 opraw; (każde poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością). b) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty inwestycyjne lub remontowe w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych; (każde poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością) 3. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności, tj. wykażą, że dysponują min.: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz będąca członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. - 1 osobą posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1 KV, - 1 osobą posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku dozoru urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV, -1 osobą - operatorem podnośnika koszowego z uprawnieniami UDT W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w-w specjalnościom. Osoby posiadające uprawnienia do projektowania powinny być członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym min. - 1 podnośnikiem montażowym koszowym, - 1 telefonem komórkowym dostępnym 24 godz.-dobę, - 1 telefonem stacjonarnym i faksem, dostępnym 24 godz.-dobę. Jeżeli w powyższym wykazie znajdują się narzędzie lub urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowią-zanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 5. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców) Zamawiający zastrzega, iż min. 50% wartości robót musi być wykonana przez Wykonawcę samodzielnie. 6. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganej wysokości, terminie i formie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena za wykonanie robót remontowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raszyn, ul. Szkolna 2a pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: Raszyn, ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszakńców - parter pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.