eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Wilkowice: Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice
Numer ogłoszenia: 343214 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice. Budowa kanalizacji obejmuje wbudowanie dwóch odcinków rurociągów od studni D60 do WB7 oraz od D65 do WB8 o średnicy od O300 do O500 wraz z zabudową dwóch seperatorów i dwóch wylotów brzegowych. Inwestycja nie obejmuje budowy przykanalików i wpustów ulicznych. Łączna długość kanalizacji wynosi ok. 310 mb KOD CPV: 45.23.21.30-2, 45.23.13.00-8 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy Załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. udokumentują, iż dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej/sanitarnej/wodociągowej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, posiadającej wyżej określone uprawnienia; c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. dot. budowy/przebudowy sieci kanalizacji deszczowej/sanitarnej/wodociągowej, d. udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę cenową sporządzoną wg wzoru oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z niżej wymienionymi dokumentami, oświadczeniami i informacjami: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik dokument dołącza Wykonawca; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; UWAGA: W przypadku, gdy przedstawione w Wykazie wykonanych robót roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac, niż roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w w/w dokumencie zakresu rzeczowego wykonanych robót związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub wodociągowej oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert - dokumenty dołącza Wykonawca. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji Wykonawca wskazał osobę/osoby którą/którymi będzie dysponował. 8. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwilkowice.rekord.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice znak postępowania: ZP/341/89/2009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice znak postępowania: ZP/341/89/2009 /II piętro, pokój 408/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.