eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont i rozbudowa Muzeum Stanisława Noakowskiego w Nieszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Włocławek: Remont i rozbudowa Muzeum Stanisława Noakowskiego w Nieszawie
Numer ogłoszenia: 343210 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej , ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, faks 054 2323625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa Muzeum Stanisława Noakowskiego w Nieszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót remontowych obejmuje:wymianę stolarki okiennej w całym obiekcie; likwidację istniejącej kotłowni;przebudowę instalacji ogrzewczej z wymianą grzejników; likwidację węzła sanitarnego na poddaszu; docieplenie ścian pomieszczeń na poddaszu; docieplenie stropodachu na poddaszu; przełożenie dachówki ceramicznej na dachu; wzmocnienie konstrukcji dachu; wykonanie nowych obróbek blacharskich; naprawę tynków wewnętrznych oraz malowanie wszystkich pomieszczeń;naprawę tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji wg kolorystyki; przebudowę ogrodzenia od strony ul. St. Noakowskiego; rozbiórkę części utwardzenia lapidarium. Zakres rozbudowy obejmuje:budowę skrzydła podpiwniczonego, parterowego, krytego dachem wysokim z poddaszem nieużytkowym o pow. zabudowy 60.64 m2 i kubaturze 453,59 m3; budowę podjazdu dla niepełnosprawnych od strony lapidarium; budowę nowych schodów wejściowych od ul. Mickiewicza; wykonanie przyłączy skrzydła gospodarczego do sieci zewnętrznych; wykończenie wewnętrzne skrzydła gospodarczego; montaż systemu przeciwwłamaniowego we wszystkich częściach rozbudowanego obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentach stanowiących załączniki nr 8 -10 do SIWZ.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4 -remont starych budynków; 45.26.28.00-9 - rozbudowa budynków; 45.10.00.00-8 roboty przygotowawcze; 45.11.12.00-0 roboty ziemne; 45.26.23.10-7 - zbrojenie konstrukcji budowlanych; 45.26.23.50-9 - betonowanie bez zbrojenia; 45.26.23.11-4 - betonowanie konstrukcji; 45.22.23.20-0 gotowe elementy i części składowe; 45.26.25.22-6 - roboty murarskie; 45.26.26.20-3 ściany nośne; 45.42.11.52-4 - instalowanie ścianek działowych, 45.26.12.10-9 - roboty pokrywcze; 45.26.12.11-6 - kładzenie płytek dachowych; 45.26.14.20-4 - uszczelnianie dachu; 45.26.19.10-6 -naprawa dachów; 45.26.13.20-3 - kładzenie rynien; 45.41.00.00-4 - tynki i okładziny; 45.43.00.00-0 - posadzki; 45.26.23.21-7 - wyrównywanie podłóg; 45.42.21.00-2 - stolarka drewniana; 45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45.44.00.00-3 - roboty malarskie; 45.44.21.90-5 - usuwanie warstwy malarskiej; 45.32.00.00-6 - roboty izolacyjne; 45.32.10.00-3 - izolacja cieplna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00-9, 45.26.26.90-4, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.10-7, 45.26.23.50-9, 45.26.23.11-4, 45.22.23.20-0, 45.26.25.00-6, 45.26.26.20-3, 45.42.11.52-4, 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6, 45.26.14.20-4, 45.26.19.10-6, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.26.23.21-7, 45.42.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; znajdują się w sytuacji konomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz przedłożą określone w Specyfikacji dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania tych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy z załącznikiem (załącznik nr 1 do SIWZ);2. Zaakceptowany wzór umowy - ( załącznik nr 2);3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzonych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (załącznik nr 3);4. Wykaz osób uprawnionych do wykonywania prac budowlanych (załącznik nr 4);5. Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji zamówienia (załącznik nr 5);6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 6);7. Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 7);8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 11. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzńskiej, 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a, tel.054 232-32-43, fax 054 232-36-25; www.muzeum.wloclawek.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1 a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.