eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Numer ogłoszenia: 343186 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 339248 - 2014 data 13.10.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax. 071 3126229.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, na którego wykonanie składa się 5 zadań: 1) Monitoring wizyjny dla obiektu Ratusza w Prusicach, Rynek 1, 2) Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Św. Jakuba Apostoła - Prusice, ul. Jana Pawła II, 3) Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny - Strupina, 4) Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Św. Michała Archanioła - Wszemirów, 5) Wykonanie centrum monitoringu w Gminnym Ośrodku kultury i sportu w Prusicach (dalej. GOKiS). 2. W ramach każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przygotowania dokumentacji projektowej, oraz budowy infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego; 2) Dostawy i instalacji sprzętu teletechnicznego w tym oprogramowania dla w/w obiektów. 3) Świadczenia usług gwarancyjno-serwisowych oraz utrzymania infrastruktury i sprzętu teletechnicznego w tym wsparcia technicznego dla użytkowników. 3. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. 4. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU). 5. Zgodnie z powyższym, Przedmiotem zamówienia jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i niniejszą umową, zadania obejmującego wybrane roboty budowlane oraz dostawy i usługi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, które obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiem ma służyć w tym: a) projektów budowlanych w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, c) opracowanie projektów wykonawczych wszystkich branż w wymaganym zakresie w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, d) opracowanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich na podstawie powyższych dokumentów, e) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do realizacji wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, f) opracowanie szczegółowego harmonogramu prac; g) wykonanie dokumentacji powykonawczej; h) uzyskanie potwierdzenia o możliwości przystąpienia do użytkowania przedmiotu niniejszego zamówienia wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli będzie wymagane odrębnymi przepisami, 2) budowę kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć sieci teletechnicznej, opartej na technologii video IP dla lokalizacji określonych w PFU, w tym: a) ustalenie docelowego miejsca i sposobu instalacji kamer bazując na informacjach ujętych w PFU oraz sposobu transmisji do centrum monitoringu mieszczącego się w lokalizacji wskazanej w PFU, b) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń dla punktów kamerowych, c) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń w zakresie transmisji danych z wykorzystaniem protokołu TCP/IP, d) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń oraz oprogramowania do centrum monitoringu oraz stanowiska dozoru, e) uruchomienie kompletnego systemu monitoringu oraz przeszkolenie personelu w zakresie administracji oraz użytkowania systemu 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) świadczenie usług gwarancyjno-serwisowych dla urządzeń oraz usługi wsparcia technicznego, obejmującej (36 miesięcy). 6. W ramach opracowań projektowych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oraz uzyskania podstawowych elementów koniecznych dla sporządzenia wielobranżowego projektu budowlanego, w szczególności: 1) wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiającemu projektu budowlanego przed wystąpieniem o wszelkiego rodzaju uzgodnienia, 2) uzyskania wszelkich wymaganych między innymi Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska i prawem ochrony zabytków, uzgodnień formalno - prawnych, opinii, operatów, ekspertyz oraz decyzji na własny koszt (jeśli będą wymagane przepisami prawa) w tym m. in.: a) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko o ile taki raport będzie wymagany, c) pozwoleń wodno-prawnych, warunków dostawy mediów itd.) umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów objętych dokumentacją projektową, przy użyciu własnych środków i na własny koszt, d) wskazania i sporządzenie mapy do celów projektowych (z uzupełnieniem topografii przyległego terenu oraz drzewostanu), e) nadzory archeologiczne wykopów, 3) uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych objętych sporządzoną dokumentacją projektową, 4) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową, 7.W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowej wchodzą: 1)Projekt budowlany- opracowany zgodnie z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.); c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.); d) niezbędnymi uzgodnieniami, - w ilości 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); 2) Projekty wykonawcze wszystkich branż z wskazanymi etapami realizacji robót budowlanych dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych wynikających z projektu budowlanego, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilości po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); Projekty wykonawcze Wykonawca opracuje z pełnym uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, w sposób umożliwiający ryczałtową wycenę robót. Dokumentacja winna zawierać: a) Optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki szczegółów i detali z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, technologii; b) Rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z realizacją inwestycji (ilość w tonach); c) Informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu BIOZ (art. 21a ust. 3 prawo budowlane). 3) Przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilości po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); Przedmiar winien zawierać: 1) Wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości przypadające na poszczególne roboty; 2) Nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót; 3) Odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości po 3 egz (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę). 5) Kosztorysy inwestorskie, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości po 3 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę). 6) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do w/w opracowań 1 egz. zapisane na nośniku elektronicznym CD w formacie umożliwiającym odczyt danych przez Zamawiającego przy użyciu powszechnie dostępnych programów komputerowych. 8.Gwarancja: 1) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego. 9.Wymagania ogólne: 1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Oferowany przez Wykonawcę urządzenia i sprzęt komputerowy muszą być dopuszczone do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 2) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). 4) Wykonawca dostarczy łącznie z dostawą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5) Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. 7) Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 8) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, chyba, że zapisy SIWZ dot. konkretnego sprzętu stanowią inaczej. 9) Wykorzystywane urządzenia spełniają, co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź [innych norm krajowych] lub równoważnych. 10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 11) W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: 1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych: a) instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, b) certyfikatów lub deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne), c) dokumentów gwarancyjnych producenta w języku polskim, d) atestów i aprobat technicznych zainstalowanych aparatów, urządzeń, przewodów i kabli, 2) świadczenia gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu z miejsca, w jakim został zamontowany przez Wykonawcę a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu Zamawiającemu na koszt Wykonawcy, zgodnie z umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem, 10.Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 11.Wykonawca umożliwi Zamawiającemu telefoniczne sprawdzenie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 12.Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podano konkretne wymiary oraz wagę sprzętu komputerowego bez określenia możliwych różnic są one wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%, jednakże wyłącznie w odniesieniu do sprzętu komputerowego, którego waga i wielkość nie ma znaczenia w odniesieniu do istniejącej infrastruktury technicznej u Zamawiającego. 13.Gmina Prusice na realizację zadania pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice otrzymała dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Nieprzekraczalny termin zakończenia rzeczowego i finansowego zadania upływa z dnia 31.03.2015 roku. Przekroczenie w/w terminu będzie skutkowało utratą całości dofinansowania..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, na którego wykonanie składają się 4 zadania: 1)Monitoring wizyjny dla obiektu Ratusza w Prusicach, Rynek 1 wraz z budową centrum monitoringu wizyjnego w budynku GOKiS w Prusicach, ul. Jana Pawła II 7, 2)Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Św. Jakuba Apostoła - Prusice, ul. Jana Pawła II,3)Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny - Strupina,4)Monitoring wizyjny dla obiektu kościoła p.w. Św. Michała Archanioła - Wszemirów. 2. W ramach każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przygotowania dokumentacji projektowej, oraz budowy infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego; 2) Dostawy i instalacji sprzętu teletechnicznego w tym oprogramowania dla w/w obiektów. 3) Świadczenia usług gwarancyjno-serwisowych oraz utrzymania infrastruktury i sprzętu teletechnicznego w tym wsparcia technicznego dla użytkowników. 3. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. 4. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU). 5. Zgodnie z powyższym, Przedmiotem zamówienia jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i niniejszą umową, zadania obejmującego wybrane roboty budowlane oraz dostawy i usługi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, które obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiem ma służyć w tym: a) projektów budowlanych w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, c) opracowanie projektów wykonawczych wszystkich branż w wymaganym zakresie w odniesieniu do wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, d) opracowanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich na podstawie powyższych dokumentów, e) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do realizacji wszystkich robót budowlanych wskazanych w PFU, f) opracowanie szczegółowego harmonogramu prac; g) wykonanie dokumentacji powykonawczej; h) uzyskanie potwierdzenia o możliwości przystąpienia do użytkowania przedmiotu niniejszego zamówienia wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli będzie wymagane odrębnymi przepisami, 2) budowę kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć sieci teletechnicznej, opartej na technologii video IP dla lokalizacji określonych w PFU, w tym: a) ustalenie docelowego miejsca i sposobu instalacji kamer bazując na informacjach ujętych w PFU oraz sposobu transmisji do centrum monitoringu mieszczącego się w lokalizacji wskazanej w PFU, b) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń dla punktów kamerowych, c) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń w zakresie transmisji danych z wykorzystaniem protokołu TCP/IP, d) budowa infrastruktury i dostawa urządzeń oraz oprogramowania do centrum monitoringu oraz stanowiska dozoru, e) uruchomienie kompletnego systemu monitoringu oraz przeszkolenie personelu w zakresie administracji oraz użytkowania systemu 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) świadczenie usług gwarancyjno-serwisowych dla urządzeń oraz usługi wsparcia technicznego, obejmującej (36 miesięcy). 6. W ramach opracowań projektowych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oraz uzyskania podstawowych elementów koniecznych dla sporządzenia wielobranżowego projektu budowlanego, w szczególności: 1) wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiającemu projektu budowlanego przed wystąpieniem o wszelkiego rodzaju uzgodnienia, 2) uzyskania wszelkich wymaganych między innymi Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska i prawem ochrony zabytków, uzgodnień formalno - prawnych, opinii, operatów, ekspertyz oraz decyzji na własny koszt (jeśli będą wymagane przepisami prawa) w tym m. in.: a) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko o ile taki raport będzie wymagany, c) pozwoleń wodno-prawnych, warunków dostawy mediów itd.) umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów objętych dokumentacją projektową, przy użyciu własnych środków i na własny koszt, d) wskazania i sporządzenie mapy do celów projektowych (z uzupełnieniem topografii przyległego terenu oraz drzewostanu), e) nadzory archeologiczne wykopów, 3) uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych objętych sporządzoną dokumentacją projektową, 4) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową, 7.W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowej wchodzą: 1)Projekt budowlany- opracowany zgodnie z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.); c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.); d) niezbędnymi uzgodnieniami, - w ilości 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); 2) Projekty wykonawcze wszystkich branż z wskazanymi etapami realizacji robót budowlanych dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych wynikających z projektu budowlanego, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilości po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); Projekty wykonawcze Wykonawca opracuje z pełnym uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, w sposób umożliwiający ryczałtową wycenę robót. Dokumentacja winna zawierać: a) Optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki szczegółów i detali z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, technologii; b) Rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z realizacją inwestycji (ilość w tonach); c) Informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu BIOZ (art. 21a ust. 3 prawo budowlane). 3) Przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilości po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); Przedmiar winien zawierać: 1) Wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości przypadające na poszczególne roboty; 2) Nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót; 3) Odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości po 3 egz (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę). 5) Kosztorysy inwestorskie, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości po 3 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę). 6) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do w/w opracowań 1 egz. zapisane na nośniku elektronicznym CD w formacie umożliwiającym odczyt danych przez Zamawiającego przy użyciu powszechnie dostępnych programów komputerowych. 8.Gwarancja: 1) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego. 9.Wymagania ogólne: 1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Oferowany przez Wykonawcę urządzenia i sprzęt komputerowy muszą być dopuszczone do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 2) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). 4) Wykonawca dostarczy łącznie z dostawą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5) Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. 7) Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 8) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, chyba, że zapisy SIWZ dot. konkretnego sprzętu stanowią inaczej. 9) Wykorzystywane urządzenia spełniają, co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź [innych norm krajowych] lub równoważnych. 10) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 11) W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: 1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych: a) instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, b) certyfikatów lub deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne), c) dokumentów gwarancyjnych producenta w języku polskim, d) atestów i aprobat technicznych zainstalowanych aparatów, urządzeń, przewodów i kabli, 2) świadczenia gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu z miejsca, w jakim został zamontowany przez Wykonawcę a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu Zamawiającemu na koszt Wykonawcy, zgodnie z umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem, 10.Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 11.Wykonawca umożliwi Zamawiającemu telefoniczne sprawdzenie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 12.Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podano konkretne wymiary oraz wagę sprzętu komputerowego bez określenia możliwych różnic są one wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%, jednakże wyłącznie w odniesieniu do sprzętu komputerowego, którego waga i wielkość nie ma znaczenia w odniesieniu do istniejącej infrastruktury technicznej u Zamawiającego. 13.Gmina Prusice na realizację zadania pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice otrzymała dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Nieprzekraczalny termin zakończenia rzeczowego i finansowego zadania upływa z dnia 31.03.2015 roku. Przekroczenie w/w terminu będzie skutkowało utratą całości dofinansowania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 28.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: 29.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.