eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i lokali w zakresie robót ogólnobudowlanych z przeznaczeniem na nieodpłatne porady prawne we Wrocławiu. Znak postępowaniaZP/PN/94/2015/WOU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Wrocław: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i lokali w zakresie robót ogólnobudowlanych z przeznaczeniem na nieodpłatne porady prawne we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP/PN/94/2015/WOU
Numer ogłoszenia: 343136 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307816 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i lokali w zakresie robót ogólnobudowlanych z przeznaczeniem na nieodpłatne porady prawne we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP/PN/94/2015/WOU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: biurowych i lokali wskazanych w przedmiarze (załącznik nr 10 do SIWZ) w zakresie robót ogólnobudowlanych z przeznaczeniem na nieodpłatne porady prawne we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe; 45.42.11.31-1 Instalowanie drzwi; 45.43.21.00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg; 45.44.21.00-8 Roboty malarskie; 45.31.00.00-1 Roboty instalacyjne elektryczne; 3. Zakres prac : 1) Roboty malarskie: -Zmycie powierzchni ścian i sufitów; - Zabezpieczenie podłóg folią; -Usuniecie (zeskrobanie) starej farby; -Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów; -Wykonanie gładzi gipsowych; -Malowanie ścian farbami kolorowymi; -Malowanie sufitów farbami białymi; -Oczyszczenie powierzchni stolarki drzwiowej; -Malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi lub ftalowymi. 2) Roboty tynkarskie: -Odbicie istniejących tynków na stropach; -Odbicie istniejących tynków na ścianach; -Wykonanie tynków cementowo-wapiennych na stropach; -Wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach; -Wywóz gruzu. 3) Okładziny podłóg: -Ułożenie parkietu z drewna liściastego twardego; -Cyklinowanie parkietów; -Lakierowanie parkietów lakierami ekologicznymi; -Cyklinowanie i lakierowanie istniejących parkietów lakierem ekologicznym. 4) Stolarka budowlana -Regulacja drzwi na zawiasach (przyleganie); -Regulacja wysokości drzwi (po wykonaniu nowych posadzek); -Demontaż skrzydeł i ościeżnic; -Montaż ościeżnic drewnianych; -Montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych; -Montaż osprzętu (zamki, klamki, rozetki). Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie remontowanych pomieszczeń. UWAGA: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest: 1) na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć w spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją robót. Zamawiający sporządza protokoły z ustaleń na spotkaniach. 2)używać materiały: a)oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b)umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c)oznakowane znakiem budowlanym, 3)utrzymywać miejsca wykonywanych robót w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych remontów w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, 5)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) i ustawą z 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.), 6)usuwać natychmiastowo wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę, 7)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych robót i uczestniczyć w ich odbiorze. 5. Ubezpieczenie 1)Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2)Zakres ochrony będzie obejmował odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody rzeczowe oraz osobowe wraz z ich następstwami wyrządzone na terytorium Polski wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania lub/i wskutek popełnienia czynu niedozwolonego polegającego m.in. na uchybieniu, zaniedbaniu popełnionym w trakcie realizacji niniejszej umowy. 3)W przypadku korzystania z usług podwykonawców, ochrona ubezpieczeniowa powinna obejmować szkody, za które są odpowiedzialni podwykonawcy, niezależnie od tego, czy wyrządzona szkoda wynika z czynu niedozwolonego, czy nienależytego wykonania zobowiązania lub/i wskutek wyrządzenia czynu niedozwolonego. 4)Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zawarcia niniejszej Umowy, kopię polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 5)W przypadku nie przedłożenia polisy we wskazanym w ust. 4 terminie Zamawiający ubezpieczy roboty będące przedmiotem niniejszej umowy a składkę ubezpieczeniową potrąci z należnego Wykonawcy wynagrodzenia, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli min. 12 - max 36 miesięcznej gwarancji. 7. Wybrany Wykonawca nie później niż w dniu protokolarnego wprowadzenia na budowę, zobowiązany jest do przedłożenia koordynatorowi BHP: 1)listę pracowników uczestniczących w realizacji umowy. Lista ta powinna zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu, 2)oświadczenie w zakresie postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.42.11.31-1, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Dom-Styl Zbigniew Bobiński ,, ul. Przyjaźni 4a/7, 53-030 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88288,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93167,63

  • Oferta z najniższą ceną: 93167,63 / Oferta z najwyższą ceną: 276661,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.