eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCIACH MAJDÓW , SADEK, WYSOKA GMINA SZYDŁOWIEC W ILOŚCI OKOŁO 120 000 LITRÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Szydłowiec: ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCIACH MAJDÓW , SADEK, WYSOKA GMINA SZYDŁOWIEC W ILOŚCI OKOŁO 120 000 LITRÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 343084 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty , ul. Staszica 3a, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 617 14 52, faks 0-48 617 14 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCIACH MAJDÓW , SADEK, WYSOKA GMINA SZYDŁOWIEC W ILOŚCI OKOŁO 120 000 LITRÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa oleju opałowego w ilości około 120 000 litrów w sezonie grzewczym 2009/2010 - około 80.000 litrów dla Zespołu Szkół w Majdowie, - około 20.000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Sadku, - około 20.000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Wysokiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 4. posiadają koncesję na obrót olejem opałowym lekkim ważną na dzień składania oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt. 8 i formie określonej w pkt. 7 SIWZ następujące dokumenty: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. Złożenie oferty na formularzach o innej treści jest niedopuszczalne i spowoduje odrzucenie oferty. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków, stanowiący załącznik nr 4. 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) koncesję na obrót olejem opałowym lekkim ważna na dzień składania ofert. e) dokument potwierdzający wymagania jakościowe z pkt. 2.1 (atest, charakterystykę jakościową) oferowanego oleju opałowego oraz wskazać producenta lub dystrybutora, którego ceny hurtowe są podstawą do określenia ceny ofertowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Oświaty ul. Staszica 3a 26-500 Szydłowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Administracja Oświaty ul. Staszica 3a 26-500 Szydłowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.