eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonywanie drobnych prac remontowych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej- ZP/0515/2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Kraków: wykonywanie drobnych prac remontowych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej- ZP/0515/2012.
Numer ogłoszenia: 343056 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265034 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie drobnych prac remontowych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej- ZP/0515/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wykonywanie drobnych prac remontowych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej. W skład Miasteczka Studenckiego AGH rozciągającego się na obszarze około 16 ha wchodzi m.in. 20 domów studenckich zamieszkałych przez około 9.000 studentów. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń, rur, grzejników wraz z robotami przygotowawczymi, 2) wykonywanie drobnych prac elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych 3) naprawę posadzek z wykładziny PCV, 4) wykładanie schodów wewnętrznych, zewnętrznych i posadzek gresem, 5) naprawę poszycia dachów, obróbek blacharskich, rynien, spustów, kominów, 6) naprawę i uzupełnianie ścianek ceglanych oraz ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, 7) naprawę i wymianę odparzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 8) demontaż starych i układanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych, 9) naprawę podłoży i posadzek z płytek ceramicznych, 10) remont sanitariatów . 11) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 12) naprawę uszkodzonych elementów infrastruktury Miasteczka Studenckiego Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie robót, o których mowa powyżej, a które on musi przyjąć do realizacji. 1. Koszty zleconych robót rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysów opartych na KRN uwzględniających zaoferowane ceny jednostkowe materiałów i stawką roboczogodziny. 2. Łączna wartość w/w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 260.000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest udzielić pełnej (materiały, robocizna) gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Uwagi ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, 2. Przedmiotowe roboty będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie ważności umowy. 3. Wykaz obiektów Miasteczka Studenckiego przedstawiono w załączniku nr 9, 4. Wykonawca musi zrealizować zlecenie w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAN-BUD Zakład Budowlany Michał Stanek, Sygneczów 198, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 260000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 562635,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.