eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pokoi w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Wrocław: Remont pokoi w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 343028 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu , ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3252562, faks 071 3261396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich, remontowych i renowacyjnych w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Materiał niezbędny do wykonania zadania dostarczony zostanie przez zamawiającego. Zakres prac obejmuje: Demontaż mebli montowanych do ścian Uzupełnienie ubytków tynków na ścianach. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach. Przyklejenie warstwy siatki na ścianach. Przyklejenie warstwy siatki na sufitach Gruntowanie podłoży - powierzchnie na ścianach pod gładź. Gruntowanie podłoży na sufitach pod gładź. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach Gruntowanie podłoży preparatami- powierzchnie na ścianach przed malowaniem. Gruntowanie podłoży preparatami -powierzchnie na sufitach przed malowaniem. Dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych na ścianach Dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych na sufitach. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 Demontaż luksferów. Obudowa z płyt g-k na rusztach ( 2 warstwy) - wykonanie zabudowy po luksferach Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - wykonanie zabudowy po luksferach. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami lub dachówkami Założenie na nowym miejscu klamek z rozetami Demontaż i ponowny montaż żaluzji pionowych. Zabezpieczenie klimatyzatorów i okien. Montaż o demontaż osprzętu instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a do SIWZ - Przedmiarze robót. Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach Zadania nr 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót określonego niniejszą umową. O ograniczeniu zakresu przedmiotu umowy Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. W przypadku ograniczenia zakresu, wynagrodzenie Wykonawcy określone w formularzu cenowym ulegnie pomniejszeniu o wartość robót, z których Zamawiający zrezygnował, zgodnie z ich cenami określonymi w ofercie. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji posadzek parkietowych w biurze Regionalnej Dyrekcji lasów Państwowych we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje: Wymiana cokolików dębowych Cyklinowanie posadzek i deszczułek starych mocno zniszczonych wraz z renowacją polegającą na uzupełnieniu ubytków przestrzeni międzyklepkowej, zaklinowaniem w płaszczyźnie poziomej wykonaniem podkładu pod lakier i trzykrotnym malowaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b do SIWZ - Przedmiarze robót. Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 3.2. Prace będą wykonywane w budynku biurowym przy ul. Grunwaldzkiej 90 we Wrocławiu. Miejsce budowy będzie udostępniane wykonawcy od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 20:00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie: Zadanie nr 1: 5 000,00zł Zadanie nr 2: 2 000,00.zł 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BOŚ BANK 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 do terminu składania ofert. z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania, i którego zadania wadium dotyczy. 8.3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8.5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania działalności zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla Zadania nr 1: Wykaz ma potwierdzać, że wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 50 000,00zł Dla zadania nr 2: Wykaz ma potwierdzać, że wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 30 000,00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia Dla zadania nr 1: na kwotę minimum: 50 000,00zł Dla zadania nr 2: na kwotę minimum: 30 000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.1. Na ofertę składa się: 10.1.1. Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 10.1.2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 10.1.3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy PzP - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 10.1.4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 10.1.5. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie część robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 10.1.6. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 10.1.7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.1.8. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) 10.1.9.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 10.1.10. Kosztorys ofertowy wykonawcy. 10.1.11. Potwierdzenie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Możliwości zmian postanowień umowy: 2.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali państwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 2.2 Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław Pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty malarskie, remontowe i renowacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich, remontowych i renowacyjnych w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Materiał niezbędny do wykonania zadania dostarczony zostanie przez zamawiającego. Zakres prac obejmuje: Demontaż mebli montowanych do ścian Uzupełnienie ubytków tynków na ścianach. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach. Przyklejenie warstwy siatki na ścianach. Przyklejenie warstwy siatki na sufitach Gruntowanie podłoży - powierzchnie na ścianach pod gładź. Gruntowanie podłoży na sufitach pod gładź. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach Gruntowanie podłoży preparatami- powierzchnie na ścianach przed malowaniem. Gruntowanie podłoży preparatami -powierzchnie na sufitach przed malowaniem. Dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych na ścianach Dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych na sufitach. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 Demontaż luksferów. Obudowa z płyt g-k na rusztach ( 2 warstwy) - wykonanie zabudowy po luksferach Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - wykonanie zabudowy po luksferach. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami lub dachówkami Założenie na nowym miejscu klamek z rozetami Demontaż i ponowny montaż żaluzji pionowych. Zabezpieczenie klimatyzatorów i okien. Montaż o demontaż osprzętu instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a do SIWZ - Przedmiarze robót. Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach Zadania nr 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót określonego niniejszą umową. O ograniczeniu zakresu przedmiotu umowy Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. W przypadku ograniczenia zakresu, wynagrodzenie Wykonawcy określone w formularzu cenowym ulegnie pomniejszeniu o wartość robót, z których Zamawiający zrezygnował, zgodnie z ich cenami określonymi w ofercie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja posadzek parkietowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji posadzek parkietowych w biurze Regionalnej Dyrekcji lasów Państwowych we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje: Wymiana cokolików dębowych Cyklinowanie posadzek i deszczułek starych mocno zniszczonych wraz z renowacją polegającą na uzupełnieniu ubytków przestrzeni międzyklepkowej, zaklinowaniem w płaszczyźnie poziomej wykonaniem podkładu pod lakier i trzykrotnym malowaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b do SIWZ - Przedmiarze robót. Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.