eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Warszawa: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania biurowego
Numer ogłoszenia: 342948 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania biurowego, w tym: 1. Komputery stacjonarne, 2. Komputery przenośne, 3. Drukarka laserowa, 4. drukarka laserowa z dodatkowym tonerem, 5. Drukarka sieciowa, 6. Urządzenie wielofunkcyjne, 7. Monitor LCD 22, 8. Oprogramowanie biurowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie potwierdzające zgodność z normą CE - zadania nr 1- 7, 2. Oświadczenie potwierdzające, że wyprodukowany sprzęt jest zgodny z normą ISO 9001 - zadanie nr 1-2, 3. Oświadczenie potwierdzające fakt, ze oferowany sprzęt posiada certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star - zadanie nr 1 - 7 4. Oświadczenie,potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania opisane w załączniku nr I część 1 pkt 1) ppkt 2 lit d-g - zadanie nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku braku możliwości dostawy/wymiany sprzętu o parametrach zgodnych z opisanymi w załączniku do Umowy, Zamawiający dopuszcza (po wcześniejszej akceptacji w tym zakresie - w formie aneksu do umowy) dostarczenia sprzętu o parametrach lepszych przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym ceny - zadanie nr 1 -7

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Opłata za SIWZ: 48,05 PLN. Wpłaty na konto nr: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 12:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych w szacunkowej ilości - 30 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a. karty gwarancyjne wraz z numerem seryjnym stacji, dysku twardego i czytnika kart mikroprocesowych zainstalowanych w dostarczonym sprzęcie, b. dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, d. instrukcje obsługi. 2. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a.posiadał certyfikację Energy Star w wersji 5.0 i był oznaczony logo Energy Star, b.był wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001, c.posiadał deklarację zgodności CE, d.głośność oferowanych przez Wykonawcę jednostek centralnych, będących elementem oferowanego asortymentu, mierzona według normy ISO 7779 i wykazana według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK), wynosiła maksymalnie 19dB. e.posiadał certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 f.spełniał kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, g.posiadał certyfikat EPEAT na poziomie GOLD 4. Wymagana minimalna gwarancja - 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych w szacunkowej ilości - 24 szt. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a.karty gwarancyjne wraz z numerem seryjnym stacji, dysku twardego i czytnika kart mikroprocesowych zainstalowanych w dostarczonym sprzęcie, b.dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c.instrukcję obsługi. 3. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a.posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadał deklarację zgodności CE, c. wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001, 4. Wymagana minimalna gwarancja - 36 miesięcy na sprzęt, 12 miesięcy na baterię..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa drukarki laserowej w szacunkowej ilości - 25 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a.karty gwarancyjne b. dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c. instrukcję obsługi. 3. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a. posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadał deklaracje zgodności CE, 4. Wymagana minimalna gwarancja - 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej z dodatkowym tonerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa drukarki laserowej z dodatkowym tonerem - 1 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej : a.karty gwarancyjne b.dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c.instrukcję obsługi. 3.Zamawiający wymaga aby sprzęt: a. posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadała deklaracje zgodności CE, 4. Wymagana minimalna gwarancja 36 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarki sieciowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki sieciowej - 1 szt 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a.karty gwarancyjne b.dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c.instrukcję obsługi. 3. Zamawiający wymaga aby sprzęt: a. posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadała deklaracje zgodności CE, 4. Wymagana minimalna gwarancja - 36 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a.karty gwarancyjne b.dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c.instrukcję obsługi. 3.Zamawiający wymaga aby sprzęt: a.posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadała deklaracje zgodności CE 4. Wymagana minimalna gwarancja - 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa monitora LCD 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora LCD 22 - 1 szt. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej : a.karty gwarancyjne b.dokument potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest zgodnie z normą CE, c.instrukcję obsługi 3.Zamawiający wymaga aby sprzęt: a.posiadał certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 i był oznaczony logo Energy Star, b. posiadał deklarację zgodności CE 4. Wymagana minimalna gwarancja - 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa oprogramowania biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego w szacunkowej ilości - 52 szt. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do każdego oprogramowania w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym: a. nośnik (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania, b. licencję, c. kod dostępu 3. Zamawiający wymaga aby licencje były pełne, niewyłączne, nieograniczone w czasie, wolne od roszczeń osób trzecich oraz możliwości ich wypowiedzenia. 4. Wymaga gwarancja na nośnik - 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.