eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z MONTAŻEM I SZKOLENIEM DLA POTRZEB PRACOWNI TELEINFORMATYCZNEJ.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z MONTAŻEM I SZKOLENIEM DLA POTRZEB PRACOWNI TELEINFORMATYCZNEJ.
Numer ogłoszenia: 342947 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z MONTAŻEM I SZKOLENIEM DLA POTRZEB PRACOWNI TELEINFORMATYCZNEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z MONTAŻEM I SZKOLENIEM DLA POTRZEB PRACOWNI TELEINFORMATYCZNEJ. SERWER Z ZESTAWEM SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO - szt. 2, SWITCH - szt.7, ROUTER WIFI 802.11 B-G - szt. 3, DYSK HDD Z LAN - szt. 1, DYSK HDD ZEWNĘTRZNY 2,5- szt. 3, KAMERA INTERNETOWA - szt. 3, KAMERA WIFI - szt. 2, TESTER OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO - szt. 1, ZACISKARKA -szt. 2, D61AALL IBM INFORMIX DYNAMIC SERVER WORKGROUP EDITION AUTHORIZED USER LICENSE - 50 użytkowników - 1, D5CS2LL IBM LOTUS NOTES WITH COLLABORATION AUTHORIZED USER LICENSE - 50 użytkowników -1, D55JDLL IBM LOTUS DOMINO ENTERPRISE SERVER PROCESSOR VALUE UNIT (PVU) LICENSE - 300 jednostek -1, Windows Serwer 2003 enterprise plus 50 Cal - szt. 3, LINKA ZABEZPIECZAJĄCE DO NOTEBOOKA - szt. 20, KARTA WIFI NA USB - szt. 5, MODEM SHDSL ROUTER - szt. 4, KABEL - ADAPTER USB-LPT - szt. 20, KABEL - ADPTER USB-COM - szt. 4 PRZELOTKA - szt. 10, LISTWA ZASILAJĄCA - szt.14, TABLICA LINIOWA Z MONTAŻEM - szt. i montaż -1...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.21.10.00 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 31.21.45.10 - Przesyłowe tablice rozdzielcze 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium na kwotę - 10283,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy- 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1)w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną umowę w zakresie budowy podobnych urządzeń pracujących w polowych systemach wspomagających proces dowodzenia oraz systemach i urządzeniach wdrożonych na wyposażenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto. Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że dostawa wraz z montażem została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające. 2)w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac usługowych polegających na serwisowaniu urządzeń, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli zastrzeżone, a także załączy do oferty poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla tych osób wydane przez odpowiednie organy, o których mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.(Dz.U. z 1999 r. Nr 11, poz. 95 ze zm.). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym że- 1)w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - złożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, a wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej jest równa lub większa od 25 % wartości składanej oferty. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy. II. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał kadrowy 1)wykaz wykonanych dostaw/usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie/ usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. 2)dokumenty potwierdzające, że umowa ujęta w wykazie została wykonana należycie ( tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); 3)wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac serwisowych, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa. 4.Dokumenty potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniające wykonanie zamówienia 1)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa z usługą odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1)Dokument potwierdzający wdrożenie przez wykonawcę systemu zapewnienia jakości zgodnego z AQAP serii 2000. III.Wykonawca zagraniczny 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale II: 1)ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 2, 3, 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)ust. 2 pkt 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. IV.[Wspólny udział wykonawców. 1.Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: 1)Oświadczenie wymienione w dziale I ust. 1; 2)Dokumenty wymieniony w dziale II, ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, 4; 2.Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: 1)Dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Dokumenty wymienione w dziale II, ust. 3 pkt 1, 2, 3; 3)Dokument wymieniony w dziale II, ust. 4 pkt 1; 4)Dokument wymieniony w dziale II, ust. 5 pkt 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 129. Koszt SIWZ - 20 PLN. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 15.12.2008 r. do godziny 10.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.