eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz przetworów i konserw mięsnych - nr sprawy 1/ż/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342946 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Kalisz: dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz przetworów i konserw mięsnych - nr sprawy 1/ż/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330372-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 32034800000, ul. ul. Wrocławska 193-195  , 62800   Kalisz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 062 766 96 42/43, faks , e-mail inwestycje_cossw@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ośrodek szkolenia Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz przetworów i konserw mięsnych - nr sprawy 1/ż/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/ż/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I mięso i przetwory wołowe i wieprzowe 1. Udziec b/k świeży, klasa I 2 500 kg 2. Szponder z/k wołowy świeży, klasa I 800 kg 3. Flaki wołowe, klasa I 600 kg 4. Schab wieprzowy b/k świeży, klasa I 2 200 kg 5. Schab wieprzowy z/k świeży , klasa I 500 kg 6. Karkówka wieprzowa b/k świeża, klasa I 1 800 kg 7. Szynka wieprzowa b/k świeża, klasa I 1 800 kg 8. Boczek surowy b/k świeży, klasa I 500 kg 9. Golonka wieprzowa z/k świeża, klasa I 1 000 kg 10. Golonka wieprzowa b/k świeża, klasa I 500 kg 11. Polędwiczki wieprzowe świeże, klasa I 200 kg 12. Żeberka wieprzowe świeże, klasa I, paski 800 kg 13. Boczek wędzony 800 kg 14. Boczek rolowany 350 kg 15. Baleron 400 kg 16. Szynka wędzona gotowana 450 kg 17. Szynka staropolska 350 kg 18. Szynka wiejska 450 kg 19. Szynka konserwowa 400 kg 20. Pieczeń szynkowa 400 kg 21. Polędwica sopocka 400 kg 22. Polędwica wędzona 300 kg 23. Sękacz 300 kg 24. Salami 100 kg 25. Szynka dębicka 300 kg 26. Szynka biała 300 kg 27. Parówka wieprzowa 600 kg 28. Parówka cielęca 500 kg 29. Kiełbasa biała parzona 500 kg 30. Kiełbasa biała cienka parzona 400 kg 31. Kiełbasa śląska 800 kg 32. Kiełbasa śląska delikatesowa 500 kg 33. Kiełbasa wiejska 800 kg 34. Kiełbasa myśliwska 250 kg 35. Kiełbasa jałowcowa 250 kg 36. Kabanosy 600 kg 37. Kiełbasa krakowska parzona 350 kg 38. Kiełbasa krakowska sucha 350 kg 39. Kiełbasa szynkowa wieprzowa 350 kg 40. Kiełbasa żywiecka 350 kg 41. Kiełbasa polska 100 kg 42. Frankfurterki 500 kg 43. Metka cebulowa 150 kg 44. Metka tatarska 150 kg 45. Kaszanka 400 kg 46. Pasztet wieprzowy wędzony 400 kg 47. Salceson ozorkowy 300 kg 48. Smalec 1 000 kg 49. Słonina 100 kg Część II mięso drobiowe 1. Udo z kością z kurczaka świeże, klasa I 2 000 kg 2. Filet z piersi kurczaka b/k świeży, klasa I 2 000 kg 3. Filet z piersi z indyka b/k świeży, klasa I 1 000 kg 4. Porcja rosołowa 800 kg 5. Kurczak cały świeży, klasa I 500 kg 6. Wątroba z kurczaka świeża, klasa I 200 kg 7. Żołądki z kurczaka świeże, klasa I 200 kg Część III wędliny drobiowe 1. Szynka z koperkiem 500 kg 2. Szynka z piersi indyczej 500 kg 3. Polędwica drobiowa 500 kg 4. Pieczeń drobiowa 500 kg 5. Pieczony filet indyczy 500 kg 6. Kiełbasa krakowska drobiowa sucha 500 kg 7. Filet wędzony z indyka 500 kg 8. Kiełbasa żywiecka drobiowa 500 kg 9. Kiełbaski drobiowe 500 kg 10.Salami drobiowe suche 500 kg Część IV konserwy mięsne 1.Pasztet drobiowy 150 kg 2. Gulasz angielski 150 kg 3. Polska szynka 150 kg 4. Polska golonka 150 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15111000-9, 15113000-3, 15114000-0, 15131100-6, 15412100-0, 15112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: mięso i przetwory wołowe i wieprzowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT333990.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SZWAGROS Masarstwo-Wędliniarstwo Sp. z o.o. ,  szwagros@szwagros.pl,  ul. Słoneczna 11,  63-522,  Kraszewice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 326555.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326555.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363846.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: mięso drobiowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT79590.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMICO-BIS Spółka Cywilna Handel hurtowy drobiem i wyrobami mięsnymi J. E. Dera ,  dromicobis@vp.pl,  ul. Wyspiańskiego 2 ,  63-400,  Ostrów Wlkp.,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81301.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81301.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81301.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: wędliny drobiowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT73250.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU "JOHN" Paweł John Grotniki,  kadry@john.com.pl,  ul.Źródlana 5,  64-140,  Włoszakowice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: konserwy mięsne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6988.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska ,  handel@polaris.kalisz.pl,  ul. Żołnierska 20a,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8821.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8821.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8821.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.