eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Oleśnica: Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda
Numer ogłoszenia: 342942 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda. Budowana drogi w ul. Kusocińskiego w przeważającej części przebiegać będzie przez tereny prywatne, działki gminne i drogowe, ujęte pod zabudowę drogową w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Obecnie na przedmiotowym terenie znajdują się m. in. pola uprawne, łąki, nieużytki, niewielkie drzewa i krzewy (samosiejki) oraz przy ul. Wojska Polskiego - komis samochodowy. Zgodnie z wydaną decyzją nr 1/2014 z dniem 12 sierpnia 2014 r. wszystkie działki wydzielone dla potrzeb budowy drogi a stanowiące dotychczas własność osób trzecich stały się własnością Miasta Oleśnica. W ramach umowy na roboty budowlane należy wykonać m.in.: 1) drogę o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,0 m (z poszerzeniami na łukach poziomych) ograniczoną krawężnikami betonowymi, dł. ok. 458mb 2) ciąg rowerowy wzdłuż drogi o szerokości 2,0 m, ograniczony obrzeżem betonowym, wykonany z kostki betonowej koloru czerwonego, oddzielony od nawierzchni jezdni pasem zieleni, 3) ciąg pieszy wzdłuż drogi o szerokości 1,5 m, ograniczony obrzeżem betonowym, bezpośrednio przylegający do ścieżki rowerowej, wykonany z kostki betonowej koloru szarego, 4) zjazdy o szerokości ok. 3,0 m, wykonane z kostki betonowej koloru ciemnoszarego, 5) oświetlenie drogowe w projektowanej ul. Kusocińskiego zasilane z punktu pomiarowego w ul. Deyny, 14 szt. słupów oświetleniowych 6) przebudowę oświetlenia drogowego w ul. Wojska Polskiego dla potrzeb ronda poprzez przestawienie 3 istniejących słupów oświetleniowych oraz dobudowę 2 szt. nowych słupów, 7) kanalizację deszczową wraz z przykanalikami oraz podejścia pod drenaże drogowe z rur polipropylenowych litych PP f 0,40 m SN10 i SN16 oraz f 0,30 m, f 0,15 m SN16 i SN10 łączonych na mufy - nasuwki i uszczelki elastomerowe, łączna długość około 767,0 m, drenaż f 126/113 mm około 324,0 m, 8) remont istniejącego kanału deszczowego wzdłuż ulicy Wojska Polskiego, poprzez wymianę starych rur fi 0,40 m na nowe f 0,50 m o długości około 134,0 m, 9) sieć wodociągową z rur i kształtek PE 100 fi 160x9,5 SDR 17 wraz z przyłączami do granic działek z rur PE 100 fi 110x6,6 SDR 11, fi 63x5,8 SDR 11, fi 32x3 SDR 11 oraz przełożenie odcinka sieci wodociągowej o długości ok. 38,0 m z rur PE 100 fi 315x18,7 SDR 17 w rejonie ronda w ul. Wojska Polskiego, łączna długość około 650,0 m, 10) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur kamionkowych fi 0,25 i fi 0,20 (40 kN/m) glazurowanych łączonych kielichowo na uszczelki wraz z przykanalikami z rur kamionkowych fi 0,15 (34 kN/m), łączna długość około 600,0 m, 11) kanalizację sanitarną tłoczną z rur PEHD fi 110 mm i długości około 125 m, 12) skrzyżowanie ulic Wojska Polskiego i Kusocińskiego w formie ronda - wykonanie krawężników łukowych z granitu, 13) tymczasową organizację ruchu, montując odpowiednie znaki drogowe celem skierowania ruchu samochodów ciężarowych powyżej 3,5 t na obwodnicę miasta Oleśnicy, 14) docelową organizację ruchu, montując odpowiednie znaki drogowe, 15) przygotować własnym kosztem i staraniem teren do rozpoczęcia robót, usuwając wszelkie krzewy, drzewa, ewentualne ogrodzenia itp., 16) po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz teren przyległych działek, wraz z wyrównaniem pobocza, wysypaniem warstwy humusu grubości 10 cm, obsianiem trawą po obu stronach drogi. W 2014 roku, Wykonawca zobowiązany jest wykonać sieć wodociągową, kanalizację sanitarną i deszczową w ul. Kusocińskiego. Roboty drogowe w ul. Kusocińskiego oraz w obrębie ronda i na samym rondzie w ul. Wojska Polskiego, należy rozpocząć wiosną 2015 roku, tak aby jak najkrócej był zamknięty odcinek przebudowywanej drogi głównej. Zamawiający przewidział całkowite zamknięcie ul. Wojska Polskiego na czas budowy ronda w ul. Wojska Polskiego na okres 3 miesięcy. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi wszystkich branż będących w posiadaniu Zamawiającego. Załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą dla Wykonawcy celem sporządzenia jak najlepszej oferty cenowej. Uwaga. W cenie ofertowej należy ująć koszt wykonania krawężników łukowych z granitu na rondzie w ul. Wojska Polskiego. CPV: 45.23.31.20-6; 45.33.23.00-6, 34.92.85.10-6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.33.23.00-6, 34.92.85.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane, w kwocie: 100 000,00 PLN (sto tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej: a) 2 zadania w zakresie budowy dróg o nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni min. 10 000m2 b) 2 zadania w zakresie budowy kanalizacji grawitacyjnej o średnicy min. 250 mm o łącznej długości co najmniej 3 500,00 mb c) 2 zadania w zakresie budowy oświetlenia drogowego/parkowego zawierające w swym zakresie wykonanie łącznie: co najmniej 30 szt. słupów oświetleniowych wraz z linią kablową d) 2 zadania w zakresie wykonania sieci wodociągowej i/lub kanalizacji tłocznej - o łącznej długości min. 2 000 mb

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w branży sanitarnej w zakresie sieci oraz przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w branży drogowej i przynajmniej jedną osobą w zakresie kierowania pracami w branży elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1.1. wykaz wykonanych robót budowlanych - w zakresie potwierdzenia wykonania przynajmniej: a) 2 zadań w zakresie budowy dróg o nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni min. 10 000m2 b) 2 zadań w zakresie budowy kanalizacji grawitacyjnej o średnicy min. 250 mm o łącznej długości co najmniej 3 500,00 mb c) 2 zadań w zakresie budowy oświetlenia drogowego/parkowego zawierające w swym zakresie wykonanie łącznie: co najmniej 30 szt. słupów oświetleniowych wraz z linią kablową d) 2 zadań w zakresie wykonania sieci wodociągowej i/lub kanalizacji tłocznej - o łącznej długości min. 2 000 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami dotyczącymi wykonanych robót budowlanych są: poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku wpisania do wykazu robót budowlanych, wykonanych na rzecz Zamawiającego - Miasta Oleśnica, wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania poświadczeń ani innych dokumentów.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji zadania: a) konieczność zlecenia zamówień dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, d) gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnień, opinii, badań, pozwoleń (np.: pozwoleń konserwatorskich), itp. e) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy, f) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady śniegu, zalegający śnieg itd., g) w przypadku natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót, h) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2) Zmian osobowych: a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć części zamówienia, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 3) Pozostałych zmian: a) uzasadnionej zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego, b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, zwiększenie użyteczności przedmiotu umowy), c) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, d) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym wprowadzenia faktury częściowej lub zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadkach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, e) zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w kolejnych latach budżetowych, f) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, g) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiajacego - po zgłoszeniu wniosku - za zaliczeniem pocztowym lub osobiście (koszt 70,00 PLN + koszt wysyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. 11 w siedzibie Zamawiającego, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.