eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Prowadzenie i utrzymanie obiektów sportowych na terenie Gminy Miasto Mrągowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Mrągowo: Prowadzenie i utrzymanie obiektów sportowych na terenie Gminy Miasto Mrągowo
Numer ogłoszenia: 342901 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321515 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i utrzymanie obiektów sportowych na terenie Gminy Miasto Mrągowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest prowadzenie i utrzymanie obiektów sportowych na terenie Gminy Miasto Mrągowo. CZĘŚĆ I - Prowadzenie i utrzymanie stadionu miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie przez okres 12 miesięcy : Powierzchnia całkowita terenu objętego zamówieniem wynosi 3,1521 ha, w tym : a/ płyta górna trawiasta - 6000 m2 , b/ płyta dolna trawiasta - 6656 m2, c/ budynek administracyjno-gospodarczy o powierzchni 75,69 m2, d/ budynek biurowo-gospodarczy o powierzchni 75,69 m2, e/ pozostały teren: bieżnia, droga, alejki, miejsce pod widownie, skarpy. Zakres : 1. Zabiegi pielęgnacyjne murawy na płycie górnej i dolnej stadionu: 1/ koszenie w zależności od wzrostu trawy - 2 razy w tygodniu w okresie wegetacji, 2/ podlewanie i następnie wałowanie trawy w okresie wegetacji - 1 raz w tygodniu, 3/ wiosenne grabienie liści - 1 raz w roku wiosną, 4/ jesienne wygrabianie opadłych liści - 1 raz w tygodniu, 5/ nawadnianie - w zależności od warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie intensywnych przyrostów oraz suszy na głębokości 10 - 15 cm - 1-2 razy w tygodniu, 6/ wyrównanie nierówności i dosiewanie ubytków, z zastosowaniem specjalnych mieszanek traw zalecanych do boisk sportowych - 1 raz w okresie wegetacji. 7/ odchwaszczanie : punktowo i zapobiegawczo (tylko po ukazaniu się chwastów dwuliściennych, 4-krotnie w sezonie), 8/ nawożenie (terminy ściśle związane z pogodą, ilość nawozów uzależniona od analizy chemicznej podłoża gleby lub analizy organoleptycznej): a/ nawozy wieloskładnikowe 2-krotnie (wiosna, koniec lata), b/ nawożenie azotowe 2 - krotnie - (przełom marca-kwietnia, lipiec), c/ wapnowanie - jesień - 1 raz w roku, 9/ wertykulacja - 3- krotna (wczesna wiosna, lipiec, koniec września), 10/ aeracja - 2-krotna (kwiecień/maj, sierpień/wrzesień), 11/ obcinanie brzegów murawy/trawnika - 1 raz w miesiącu. 2. Utrzymanie bieżni w należytym stanie technicznym, poprzez: wiosenne odchwaszczanie, pielenie -1 raz w miesiącu, wyrównywanie - 1 raz w miesiącu, odśnieżanie - 1 raz w tygodniu). 3. Utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych na płycie górnej i dolnej stadionu, kredowanie linii - 1 raz w tygodniu, opalanie i malowanie bramek do piłki nożnej farbą olejną - 2 razy do roku. 4. Utrzymanie i bieżąca konserwacja siedzisk wokół płyty górnej (632 szt.) oraz płyty dolnej (168 kpl), poprzez mycie, dokręcanie i wyminę podkładek - raz w tygodniu. 5. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zewnętrznego (616,6 mb - 1,4 m wys.) oraz wewnętrznego (438 mb - 1 m wys.) wraz z ogrodzeniem miejsca dla kibiców (24 mb - 1,8 m wys.) stadionu miejskiego, poprzez łatanie ubytków- 1 raz w miesiącu. 6. Utrzymanie w należytym stanie drogi wewnętrznej oraz alejek na stadionie miejskim, poprzez zamiatanie - 2 razy w tygodniu, odśnieżanie - 2 razy w tygodniu oraz odchwaszczanie - 1 raz w roku. 7. Utrzymanie w należytym stanie drzew oraz krzewów rosnących na terenie stadionu miejskiego, poprzez cięcia sanitarne x 1 raz do roku oraz wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami w chwili zauważenia pierwszych objawów. 8. Utrzymanie w należytym stanie i porządku skarp na stadionie do pasa drogowego (koszenie - 1 raz w miesiącu, grabienie liści wiosenne i bieżące jesienne, odchwaszczanie - 1 raz w roku, uzupełnianie ubytków - 1 raz w okresie wegetacji). 9. Bieżąca konserwacja oświetlenia płyt dolnej (10 słupów), poprzez wymianę uszkodzonych opraw świetlnych (do 20 opraw rocznie). 10. Utrzymanie w bieżącej czystości całego terenu stadionu, poprzez codzienne usuwanie zanieczyszczeń stałych (butelek, puszek, papierów, gałęzi, itp.) oraz codzienne usuwanie usterek (rozerwanie siatki, wybicie okna, awaria instalacji, zamalowanie graffiti, itp.). 11. Zapewnienie wszelkiego sprzętu do realizacji zadań, o których mowa w punktach 1-10. 12. Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków (budynku administracyjno - gospodarczego i budynku biurowo - gospodarczego) wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej, tj. : 1/ zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2/ rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3/ zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4/ sprzątanie pomieszczeń budynków - minimum 1 raz w tygodniu 5/ codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (3 łaźnie o powierzchni, 3,75 m2 x 2 szt., 1,2 m2 oraz wc o pow. 1,2 m2), 6/ bieżąca naprawa usterek, wynikających z korzystania z budynków na stadionie miejskim. 13. Zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów do budynków: wody (śr. roczne zużycie wody w budynkach 60 m3, do podlewania murawy - 1048 m3), energii elektrycznej (śr. roczne zużycie - 8500 kWh). 14. Zawarcie umowy i opłacanie wywozu nieczystości stałych (minimum 1 raz na 2 tygodnie), 15. Zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC i NW oraz od ognia i innych zdarzeń losowych. 16. Stały dozór obiektu stadionu miejskiego w godzinach 7.00 - 19.00 oraz w pozostałych godzinach, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem zarządcy. 17. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 18. Administrowanie i nadzór nad właściwym wykorzystaniem stadionu, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania ze stadionu miejskiego. CZĘŚĆ II - Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie : Powierzchnia terenu objętego zamówieniem wynosi: I obiekt - boisko sportowe ORLIK 2012, przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie : 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1962,44 m2, 2/ boisko do koszykówki i siatkówki z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 83 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 169,785 m2 5/ pozostałe tereny : tereny zielone, bieżnia wokół ogrodzenia. II obiekt - boisko sportowe Orlik 2012, przy os. Mazurskim 12 w Mrągowie 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1949,85 m2, 2/ boisko wielofunkcyjne (do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i tenisa) z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 85 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 501,22 m2 5/ pozostałe tereny: tereny zielone. Zakres : 1. Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków kontenerowych wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej, tj.: 1/ zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2/ rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3/ zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4/ sprzątanie pomieszczeń budynków - minimum 2 raz w tygodniu 5/ codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (wc z natryskiem o powierzchni 5,82 m2 x 4 szt. oraz wc o pow. 5,82 m2 x 4). 6/ bieżąca naprawa usterek, wynikających z korzystania z budynków w obiektach. 2. Utrzymanie w bieżącej czystości całego terenu ORLIKÓW, poprzez codzienne usuwanie zanieczyszczeń stałych (butelek, puszek, papierów, gałęzi, itp.), zamiatanie nawierzchni polbrukowej - 2 razy w tygodniu, odśnieżanie - 2 razy w tygodniu, odchwaszczanie terenów zielonych - 1 raz w tygodniu, pielenie - 1 raz na miesiąc. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 4. Zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów do obiektów: wody (śr. zużycie wody - 84 m3 w każdym obiekcie), energii elektrycznej (śr. roczne zużycie - I obiekt - 14 000 kWh, II obiekt - 21 000 kWh). 5. Zawarcie umowy i opłacanie wywozu nieczystości stałych (1 raz w tygodniu). 6. Zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC, NW, od ognia i innych zdarzeń losowych, 7. Dozór obiektów boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną : a/ w okresie od 1 stycznia 2012 r. - 31 marca 2012 r. - zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego, b/ w okresie od 1 kwietnia 2012 r. - 30 listopada br. w godzinach od 11:00 do 21:00. c/ w okresie od 1 grudnia 2012 r. - 31 grudnia 2012 r. zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego. 8. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzeń zewnętrznych (I - 246,64 mb-4 m wys., II-314,9 mb-4 m wys.) oraz piłkochwytów (212,4 m2), poprzez łatanie ubytków - raz w miesiącu. 9. Utrzymanie bieżni wokół boiska sportowego oraz terenu przyległego do 2 m od bieżni, przy ul. Żołnierskiej 6 ( pielenie -1 raz w miesiącu). 10. Utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych, znajdujących się na obiektach: 1/ I obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 kpl., kosze do koszykówki - 2 kpl., zestaw do siatkówki - 1 kpl. 2/ II obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 szt., kosze do koszykówki - 2 kpl., bramki do piłki ręcznej z siatką - 2 szt., słupki wielofunkcyjne (do siatkówki i tenisa) - 4 szt., siatka do siatkówki - 2 szt. poprzez codzienne rozwieszanie siatek i 1 w roku opalanie i malowanie bramek farbą olejną. 11. Bieżąca konserwacja oświetlenia obiektów (19 słupów, 56 opraw oświetleniowych), poprzez wymianę uszkodzonych opraw świetlnych (do 20 opraw rocznie). 12. Dozór i bieżąca konserwacja odwodnienia liniowego płyt boisk oraz odcinków przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (sanitarnego i deszczowego) do pierwszej studni za budynkiem - 24 godziny na dobę. 13. Administrowanie i nadzór nad właściwym wykorzystaniem boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania z obiektów. 14. Ustalanie i przestrzeganie harmonogramu zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno - sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektów - 1 raz na kwartał. 15. Zatrudnienie minimum dwóch trenerów środowiskowych w celu prawidłowego wykorzystania obiektów stanowiących przedmiot zamówienia na okres trwania umowy. Do obowiązków każdego z trenerów należy zoorganizowanie i przeprowadzenie minimum 160 godzin średnio miesięcznie zajęć sportowo-rekreacyjnych w postaci gier i zabaw ruchowych, pokazów, zawodów i konkursów sportowych. Trenerzy organizują i przeprowadzają inne - uzgodnione i zatwierdzone przez Wykonawcę - formy zajęć sportowych i rekreacyjnych. 16. Zabiegi pielęgnacyjne sztucznej nawierzchni przeprowadzać zgodnie z Ogólną instrukcją użytkowania zewnętrznych nawierzchni sportowych poliuretanowych. Zarządca będzie zobowiązany do systematycznego prowadzenia przekazanej książki serwisowej sztucznej nawierzchni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prowadzenie i utrzymanie stadionu miejskiego, przy ul. Mrongowiusza 1 w Mrągowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Klub Sportowy Mrągowia Mrągowo, ul. Mrongowiusza 1, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kultury i Turystyki, ul. Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.