eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Warszawa: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 342872 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, tj.: budowa kabiny IT-ROOM o łącznej powierzchni min. 400 m2 i mocy na poziomie min. 600 kW w istniejącym pomieszczeniu o powierzchni 442 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą - zgodnie z wymogami i warunkami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, szczegółowo wskazanymi w dokumentacji projektowej (obejmującej również część kosztową), zawierającej: - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Kabiny IT- ROOM (załącznik nr 7 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót sanitarnych (załącznik nr 8 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót okablowania strukturalnego (załącznik nr 10 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót instalacji niskoprądowych (załącznik nr 11 do SIWZ) - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót SUG (załącznik nr 12 do SIWZ) - Projekt budowlany (załącznik nr 13 do SIWZ) - Projekt wykonawczy: Kabina IT-ROOM (załącznik nr 14 do SIWZ) - Projekt wykonawczy: Instalacje sanitarne (załącznik nr 15 do SIWZ) - Projekt wykonawczy: Instalacje elektryczne (załącznik nr 16 do SIWZ) - Projekt wykonawczy: Okablowanie strukturalne (załącznik nr 17 do SIWZ) - Projekt wykonawczy: Instalacje niskoprądowe (załącznik nr 18 do SIWZ) - Projekt wykonawczym: Instalacje gaszenia gazem (załącznik nr 19 do SIWZ) - Przedmiar: Roboty budowlane (załącznik nr 20 do SIWZ) - Przedmiar: Roboty sanitarne (załącznik nr 21 do SIWZ) - Przedmiar: Roboty elektryczne (załącznik nr 22 do SIWZ) - Przedmiar: Okablowanie strukturalne (załącznik nr 23 do SIWZ) - Przedmiar: Instalacje niskoprądowe (załącznik nr 24 do SIWZ) - Przedmiarze: Instalacja SUG (załącznik nr 25 do SIWZ) - Plan BIOZ (załącznik nr 26 do SIWZ) - Organizację robót (załącznik nr 27 do SIWZ) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Okres gwarancji równa się okresowi rękojmi i wyniesie 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru końcowego (Załącznik nr 10 do Umowy). Warunki gwarancji zostały szczegółowo ujęte w § 12 i 13 Umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończyli, co najmniej jedno zamówienie, obejmujące roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych) w zakresie architektury i konstrukcji wraz z instalacjami i systemami technicznymi, obejmującymi co najmniej: instalację elektryczną i elektroenergetyczną, instalację gazowego gaszenia pożaru, instalację okablowania strukturalnego, instalację niskoprądową oraz instalacje sanitarne, w tym: system klimatyzacji precyzyjnej, wentylacji i oddymiania HVAC. Na potrzeby niniejszego postępowania przez powierzchnię netto należy rozumieć powierzchnię liczoną po wewnętrznym obrysie, na poziomie podłogi kabiny IT-ROOM, pomiaru dokonuje się z uwzględnieniem całkowitego wykończenia ścian. Znaczenie pojęcia budowy, przebudowy należy ustalać w oparciu o przepisy art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą wykazu najważniejszych zamówień, tj. co najmniej jedno zamówienie, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące roboty budowlane, związane z budową lub przebudową wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM, spełniające wymagania wskazane w Rozdziale IV podrozdz. I ust. 2 SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 28 do SIWZ) oraz z załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla Zamawiającego roboty najważniejsze to roboty, które potwierdzają spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu. * Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują, lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane wymagane do pełnienia funkcji kierownika w zakresie robót: 1) ogólnobudowlanych: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą: a) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz b) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty w zakresie architektury i konstrukcji, polegającej na budowie lub przebudowie wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych); 2) instalacji elektrycznych: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą: i) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz ii) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych); b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającą: i) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami niskoprądowych instalacji i urządzeń elektrycznych oraz ii) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie niskoprądowych instalacji i urządzeń elektrycznych (tj. co najmniej systemu sygnalizacji pożarowej i wczesnego wykrywania dymu, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej, systemu BMS) w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych) 3) instalacji sanitarnych: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, posiadającą: a) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w kierowaniu robotami w w/w specjalności oraz b) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gaszenia gazem w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych); - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub tożsame uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji okablowania strukturalnego, posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi polegającymi na budowie lub przebudowie instalacji okablowania strukturalnego w/dla wydzielonego pomieszczenia technicznego wyposażonego w kabinę IT-ROOM (z podłogą podniesioną o powierzchni netto co najmniej 200 m2, przeznaczoną do zamontowania na niej urządzeń komputerowych: tj. serwerów, pamięci masowych, urządzeń sieciowych). Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna spośród wszystkich w/w wymaganych osób będzie posiadała uprawnienia w najwyżej dwóch w/w specjalnościach. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę spośród w/w wymaganych, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych aktualnych uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm). Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i doświadczenia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie (zawarte w treści w/w wykazu), że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne wymagane prawem uprawnienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 29 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz materiałów, produktów i urządzeń równoważnych wraz z dokumentami wykazującymi ich parametry, potwierdzający spełnienie wymogów dotyczących zaoferowanych rozwiązań równoważnych, określonych w rozdz. II SIWZ (jeżeli będzie miało zastosowanie w składanej ofercie).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.* (*Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.) 2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy, o których mowa w pkt 4, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Sekcji III.4.2) oraz Sekcji III.4.4) niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wszyscy Wykonawcy wspólnie; c) pozostałe dokumenty - składane wspólnie. 5. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5)-8) i 10)-11) ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5)-8) i 10)-11) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) i Sekcji III.4.3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w przywołanych powyżej punktach Sekcji III.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 4, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek ze wskazanych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 4. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c) niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji projektowej, d) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych albo wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji projektowej. 2) zmiany wynagrodzenia, o której mowa w § 8 ust. 4 Umowy z zastrzeżeniem § 8 ust. 5 umowy. 5. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1) zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. 6. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01 - 748 Warszawa, skrzydło C, I piętro, pok. 104 - w przypadku odbioru osobistego lub pocztą. SIWZ dostępna na w/w stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul.Szamocka 3, 5, skrzydło C, I piętro, pok.104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu - wyłącznie na nr 22 667 17 33 lub 22 667 17 36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: sekretariatDZP@zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.