eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › PRZENIESIENIE STACJONARNEGO URZĄDZENIA REJESTRUJĄCEGO ŚREDNIĄ PRĘDKOŚĆ NA OKREŚLONYM ODCINKU DROGI WRAZ Z WYKONANIEM PRZYŁĄCZY ELEKTROENERGETYCZNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342844 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Puchaczów: PRZENIESIENIE STACJONARNEGO URZĄDZENIA REJESTRUJĄCEGO ŚREDNIĄ PRĘDKOŚĆ NA OKREŚLONYM ODCINKU DROGI WRAZ Z WYKONANIEM PRZYŁĄCZY ELEKTROENERGETYCZNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326189-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PEŁNOMOCNIK: SKARB PAŃSTWA - GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO ADRES: AL. JEROZOLIMSKIE 94 00-807 WARSZAWA

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, krajowy numer identyfikacyjny 55014300000, ul. ul. Lubelska  22, 21013   Puchaczów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 817 575 780, faks 817 575 765, e-mail puchaczow@lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZENIESIENIE STACJONARNEGO URZĄDZENIA REJESTRUJĄCEGO ŚREDNIĄ PRĘDKOŚĆ NA OKREŚLONYM ODCINKU DROGI WRAZ Z WYKONANIEM PRZYŁĄCZY ELEKTROENERGETYCZNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BDG.ZPB.230.21.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: CPV: 71245000 -7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 90511000 -2 - Usługi wywozu odpadów 60100000 -9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 51210000 -7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia przeniesie stacjonarne urządzenie rejestrujące średnią prędkość na określonym odcinku drogi oraz wykona przyłącza elektroenergetyczne. Lokalizacja dotychczasowa i docelowa zostały określone w załączniku nr 1 do OPZ 3.1. Wykonawca obowiązany jest zgodnie z wymogami prawa dokonać niezbędnych uzgodnień w ramach wykonywania zamówienia z właściwymi zarządzającymi ruchem drogowym, włącznie z wykonaniem projektów zmian organizacji ruchu. 3.2. Wykonawca obowiązany jest w lokalizacji dotychczasowej: 3.2.1. Zdemontować konstrukcje wsporcze wraz z kamerami, urządzeniami sterującymi i pozostałą infrastrukturą związaną, a także istniejące oznakowanie pionowe (D-51) w lokalizacji, z której urządzenie będzie przenoszone (lokalizacja dotychczasowa). 3.2.2. Zdemontować i zutylizować fundament zainstalowany w pasie dróg publicznych (o ile nie będzie można go wykorzystać w lokalizacji docelowej) oraz przywrócić podłoże do stanu pierwotnego tak aby miejsce po usuniętej obudowie wraz z konstrukcją wsporczą i fundamentem było uprzątnięte i nie odbiegało od jego otoczenia. 3.3. Wykonawca obowiązany jest w lokalizacji docelowej: 3.3.1. Dostosować fundament z lokalizacji dotychczasowej lub wykonać i zamontować nowy fundament pod konstrukcję wsporczą. 3.3.2. Zamontować konstrukcje wsporcze i wszystkie zdemontowane uprzednio elementy urządzenia rejestrującego. 3.3.3. Oznakować zgodnie z docelowym projektem organizacji ruchu. 3.3.4. Wykonać przyłącze elektroenergetyczne i podłączyć urządzenie zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci 3.3.5. Wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemienia wraz z przekazaniem protokołów. 3.3.6. Wykonać dokumentację powykonawczą. 3.3.7. Zalegalizować urządzenie. 4. Wykonawca musi przestrzegać przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003, Nr 220, poz. 2181 ze zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych, montażowych, oraz uzyskania wszystkich wymaganych polskim prawem uzgodnień i zezwoleń na posadowienie konstrukcji wsporczych w pasie drogowym oraz uzyskania pozwolenia na ich użytkowanie. 6. Po wykonaniu prac instalacyjnych i montażowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty związane z realizacją procesu budowlanego w tym pozwoleń oraz innych dokumentów, do których uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego był zobowiązany. Wykonawca po wykonaniu wszystkich prac instalacyjnych zobowiązany jest dostarczyć dokumenty zezwalające Zamawiającemu na użytkowanie obiektu. 7. Instalacja urządzenia rejestrującego oraz jego działanie nie może powodować ingerencji w nawierzchnię jezdni. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizując usługę przeniesienia w niniejszym postępowaniu zapewnił ciągłość okresu gwarancji, udzielonej przez dostawcę urządzenia rejestrującego. 9. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówienie w ramach realizacji, którego instalował stacjonarne urządzenie rejestrujące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71245000-7
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 60100000-9, 51210000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SPRINT SA O/Warszawa ,  warszawa@sprint.pl,  ul. Inflancka 4 budynek B,  00-189,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.