Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Polkowice: Termomodernizacja elewacji trzech pozostałych obiektów Gimnazjum Nr 1
Numer ogłoszenia: 34273 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja elewacji trzech pozostałych obiektów Gimnazjum Nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z termomodernizacją elewacji trzech obiektów Gimnazjum Nr 1. W zakres robót wchodzą: a) przygotowanie placu budowy umożliwiającego korzystanie z obiektu w czasie termomodernizacji elewacji obiektów szkoły; b) demontaż obróbek blacharskich: okapów, podokienników, dylatacji, murków ogniowych i ponowny ich montaż w odpowiednim czasie i wg dokumentacji; c) demontaż i ponowny montaż rur spustowych; d) rozebranie części nawierzchni i opasek wokół budynku; e) rozebranie istniejących studzienek okien piwnicznych, na ich miejsce montaż (w odpowiednim czasie) oświetlaczy prefabrykowanych z PCV. Montaż wg instrukcji producenta; f) wykonanie wykopu dla ocieplenia ścian piwnic; g) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku i ścian piwnic do głębokości min. 1 m poniżej poziomu terenu, zaś pod doświetlaczami okien piwnicznych min. 40 cm, h) ocieplenie stropodachu wentylowanego (wdmuchanie granulatu wełny mineralnej). Przyjąć sprawdzony system posiadający aktualną aprobatę techniczną ITB; i) demontaż części elementów instalacji odgromowej i ponowny montaż na dachu wokół okapów oraz całkowity demontaż na ścianach oraz ich ponowny montaż. Prace montażowe i sprawdzenie prawidłowości działania zlecić uprawnionym wykonawcom; j) wykonanie opasek wokół ścian budynku z typowej kostki betonowej grubości 6 cm, na zagęszczonej podsypce piaskowej stabilizowanej cementem; k) zabudowanie obudów reperów. Zastosować odcinki rur PCV fi 150 z wykonanym na gorąco kapinosem; l) wymiana żelbetowego zadaszenia nad wejściem na zadaszenie o konstrukcji stalowej pokrytej poliwęglanem. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (ST) i opisach pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi: 1. Dokumentacja Techniczna, 2. Przedmiar robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 194.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 20.000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych lub remontowych w zakresie termomodernizacji na obiektach użyteczności publicznej, np. przedszkoli, szkół itp., o łącznej wartości min. 800.000 zł, z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 800.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę na stanowisko kierownika robót, która jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej; - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, o udzieleniu wymaganych gwarancji, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych lub remontowych w zakresie termomodernizacji na obiektach użyteczności publicznej, np. przedszkoli, szkół itp., o łącznej wartości min. 800.000 zł, z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 800.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, i) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej, j) kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Budowlanej, wystawionego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót na przedmiotowym zadaniu, k) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.