To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 342735 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Wędrzyn: Dostawa sprzętu warsztatowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311336 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
8052101800000, ul.
,
69211
Wędrzyn, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 556 236, faks
957 556 222, e-mail
zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu warsztatowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):64/2016/CZOŁG-SAM
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego w podziale na części: Zadanie nr 1 - Urządzenie diagnostyczne do pojazdów - 3 szt. Urządzenie do diagnostyki komputerowej pozwalające na odczyt kodów błędów, analizę wartości rzeczywistych oraz dokonywanie różnorodnych czynności diagnostycznych w pojazdach osobowych, bus i ciężarowych w zależności od możliwości sterownika zastosowanego w pojeździe(bez oscyloskopu). Specyfikacja techniczna : o Hardware :CORTEX M3 STM32F103ZG 72 MHz, FLASH 1024 KBytes, SRAM 96. Kbytes; o Pamięć: SRAM: 8 Mbit- 512 Kb x 16 bitów NAND Pamięć flash: 1 GBit na szynie 8 bit; o Zasilanie zewnętrzne: 8 ÷ 32 Volt; o Łączność USB : Wirtualne RS232 przez urządzenie USB 2.0; o Połączenie bezprzewodowe: Bluetooth klasy 1 (30 m); o Multiplekser Elektroniczny - Złącze diagnostyczne DSUB-26HD standard ISO 22900-1; o Przeprogramowanie urządzeń sterujących: Zgodne z protokołem SAE J2534; o Środowisko pracy: Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C; o Temperatura przechowywania: - 20 ÷ 60 °C; o Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensacji; o Wymiary: 160 x 170 x 55 mm; o Waga modułu: 1 kg; o Obsługiwane protokoły: Kody błyskowe, K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA) ISO9141-2, ISO14230, CAN ISO11898-2, ISO11898-3, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, SAE J2534-1; o Regulacje: Dyrektywa: 1999/5/EC; o Bezpieczeństwo: EN 60950; o Kompatybilność elektromagnetyczna: EN 55022, EN 55024, EN 301 489-1; o Systemy radiowe: EN 301 489-17, EN 300 328-2; o Urządzenie wyposażone w laptop lub tablet lub wyświetlacz dotykowy. Zadanie nr 2 - Stół probierczy do obsługi wtryskiwaczy diesla - 2 szt. Urządzenia do badania wtryskiwaczy Common Rail: Specyfikacja techniczna: o Dokładne i w pełni zautomatyzowane urządzenie do badania wtryskiwaczy CR; o Łatwe i szybkie mocowanie wtryskiwacza; o Ekran dotykowy; o Proste w obsłudze; o Duża baza pokrywająca większość wtryskiwaczy (obejmujące marki Bosch, Continental, Siemens, Delphi, Denso); o Baza danych z wartościami kontrolnymi ( producentów Bosch oraz innych); o Dodatkowe informacje dotyczące wtryskiwaczy; o Możliwość kontroli kształtu strugi przy wszystkich ciśnieniach; o Prezentacja wyników badania łatwo zrozumiała dla warsztatu i klienta; o Możliwość wydrukowania protokołu; o Próbnik kompaktowy o niewielkich rozmiarach; o Zasilane pneumatycznie ciśnieniem powietrza od 6-9 bar (wymaga zasilania zewnętrznego z kompresora o minimalnym wydatku 320l/min; o Napięcie zasilania 100-240V; o Częstotliwość pracy 50/60Hz; o Ciśnienie kontrolne płynu probierczego od min 200 do 1500bar lub więcej; o Pojemność zbiornika oleju probierczego nie mniejsza niż 4 litry; o Masa własna urządzenia do 70 kg; o Zakres temperatury roboczej od 5-45 stopni °C; o Wyposażenie dodatkowe - adaptery specjalne do wtryskiwaczy pojazdów ciężarowych; o Wyposażenie dodatkowe do badania wtryskiwaczy DENSO, VDO, SIEMENS, CONTI , DELPHI; o myjnia ultradźwiękowa o minimalnej pojemności 2 litry; o płyn do myjni ultradźwiękowej 5L ( koncentrat rozcieńczany wodą 1:5); o Płyn probierczy 20L do urządzenia testującego wtryskiwacze. Zadanie nr 3 - Montażownica do kół - 1 szt. Montażownica do demontażu i montażu opon pojazdów ciężarowych, autobusów oraz samochodów dostawczych na obręczach o rozmiarze od 13" do 30" i maksymalne średnicy 1600mm - 63". Szczęki z cztoroma punktami zaciskowymi, panel sterowniczy, silny, obracany talerz zbijaka : Specyfikacja techniczna: o zakres szczęk (blok. zewn.) 13" - 30"; o maksymalna średnica koła 1600 mm - 63"; o szerokość koła 780 mm - 31"; o maksymalna waga koła 1500 kg; o zasilanie 400 V/50Hz; o waga do 550 kg. 2. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ lub wzorze umowy zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". 4. Zamiast urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 5. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania towaru kodem kreskowym tj. towar należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z § 4 pkt 1 ppkt 4 i 5 (grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w § 5 dla grupy materiałowej 4 i 5 w/w decyzji. Lokalizację etykiet na opakowaniach opisuje § 5 pkt 7, 8 oraz 9 w/w decyzji. 7. Zamawiający wymaga aby dostawa przedmiotu zamówienia byłapołączona z montażemoraz szkoleniem użytkowników z obsługi. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
43800000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Urządzenie diagnostyczne do pojazdów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90243.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 64538.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Stół probierczy do obsługi wtryskiwaczy diesla |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107317.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109593.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Montażownica do kół |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5691.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22127.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.