eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Polkowice: PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE
Numer ogłoszenia: 34270 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7246700, 7246704, faks 0-76 7246703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie usług psychoprofilaktycznych dla dzieci i młodzieży pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych oraz grup ryzyka w szczególności poprzez zajęcia ruchowe. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG 1. Cele i zadania: -Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć profilaktycznych, w tym zajęć sportowych dla uczniów szkół z terenu Gminy Polkowice, skierowanych do dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, w szczególności z problemem alkoholowym i innymi uzależnieniami oraz z grup ryzyka, uwzględniających takie elementy, jak: - kształtowanie zdrowych wzorców zachowań społecznych wśród dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, - redukowanie zdarzeń emocjonalnych wynikających z faktu dorastania w rodzinie o zaburzonych relacjach, - działania edukacyjne wobec dzieci wykazujących zachowania ryzykowne, zagrożonych uzależnieniami, - poprawa funkcjonowania psychospołecznego dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, - kształtowanie właściwych postaw życiowych i aktywności - zapobieganie patologii społecznej, w tym zachowaniom destrukcyjnym i przemocy, - korekcję wad postawy powstałych w skutek życia w ciągłym strachu i napięcia. - udzielanie wsparcia dzieciom i młodzieży poprzez terapię indywidualną i grupową, - trening umiejętności życiowych, uczenie rozwiązywania konfliktów, współpracy w grupie, komunikacji, - prowadzenie zajęć profilaktycznych zgodnie z programem przygotowanym dla całej grupy i diagnozą - indywidualną dzieci, praca ze stałymi grupami dzieci, szczególnie w dniach wolnych od nauki szkolnej, - prowadzenie dokumentacji pracy z dzieckiem, prowadzenie dzienników zajęć, - współpracę z rodzicami, oraz placówkami wspierającymi dziecko w środowisku, - Prowadzenie zajęć profilaktycznych w świetlicach wiejskich, m.in. Trzebczu, Moskorzynie, Nowej Wsi Lubińskiej, Kaźmierzowej oraz na terenie Gminy Polkowice. - Prowadzenie promocji zdrowego stylu życia, wolnego od nałogów poprzez organizowanie imprez integracyjnych, rozgrywek sportowych, zajęć opartych na zasadach fair play skierowanych do dzieci i młodzieży z Gminy Polkowice. 2. Miejsce realizacji: Gmina Polkowice. 3. Adresaci programu: dzieci i młodzież z terenu gminy Polkowic z grup podwyższonego ryzyka, m.in. po pierwszych kontaktach ze środkami odurzającymi i alkoholem, zagrożone z uzależnieniami, sprawiające problemy wychowawcze, w szczególności z rodzin dysfunkcyjnych, dotkniętych problemami wynikającymi m.in. z nadużywania alkoholu lub innego środka odurzającego przez rodzica/opiekuna. 4.Kwalifikacje kadry: lekarze i specjaliści, z zakresu psychologii, ortopedii, rehabilitacji ruchowej oraz fizjoterapeuci posiadający odpowiednie kompetencje merytoryczne, zaznajomione z zasadami pracy z młodzieżą z grup ryzyka. 5.Do oferty należy dołączyć program profilaktyki przeciwalkoholowej dla dzieci i młodzieży z rodzin patologicznych zamieszkujących gminę Polkowice oraz potwierdzenie kwalifikacji kadry realizującej program wraz z kalkulacją zadań. 6. Wymagania dotyczące realizacji zadania: Standardy dotyczące wymagań związanych z realizacją zadań zostały określone w Rekomendacjach do realizacji i finansowania gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2012 roku, które dostępne są na stronie internetowej Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ( www.parpa.pl ). Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w załączonym do niniejszej umowy projekcie umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, wykażą i udokumentują realizację w okresie trzech lat poprzedzających termin składania ofert co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze do zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tego zamówienia (np. referencje), opracują i przedłożą program zajęć świetlicowych wraz z kalkulacją zadań z uwzględnieniem stawki za zajęcia grupowe. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ofertę należy wykonać w języku polskim w formie pisemnej (na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem). Oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty powinny być sporządzone w język polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert, oświadczeń i dokumentów w innym niż polski języku. W przypadku, gdy przedkładane dokumenty sporządzone są w innym niż polski języku, Zamawiający dopuszcza przedłożenie dokumentów sporządzonych w języku obcym wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 2.Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego załącznikami zamieszczonymi w Rozdziale B niniejszej specyfikacji. 3.Odpowiedzi powinny być udzielane na wszystkie pytania zawarte w ww. załącznikach, jeżeli zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony, jeżeli pytanie postawione w załączniku nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać nie dotyczy.4.Każda zapisana strona oferty oraz wszystkie załączniki i oświadczenia muszą być podpisane, a wszelkie dokumenty bądź kserokopie uwierzytelnione własnoręcznym podpisem przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym, lub posiadające pełnomocnictwo (za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów poświadczane mają być za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.5. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity - Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). Zaleca się aby dokumenty oznaczone jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zgromadzone były w jednej części oferty, w sposób umożliwiający zabezpieczenie tych dokumentów przed udostępnieniem osobom trzecim.6. Niedopuszczalne są wyskrobywania w ofertach, poprawki zaś należy omówić w uwadze zaopatrzonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej, poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.7. Należy ponumerować każdą z zapisanych stron. 8. Ofertę należy umieścić w kopercie, zamkniętej i opieczętowanej w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach: zewnętrznej zamkniętej trwale opatrzonej dopiskiem: OFERTA NA PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z 9. RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE i wewnętrznej, na której podane są nazwa i adres Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca chce wycofać ofertę, która wcześniej została złożona, to składa oświadczenie o wycofaniu swojej oferty w kopercie z naniesionym napisem: Cofnięcie oferty na przetarg nieograniczony - OFERTA NA PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE Jeżeli Wykonawca chce dokonać zmian w ofercie, która została wcześniej złożona to składa nową (poprawioną) ofertę w kopercie z naniesionym dodatkowym napisem: Zmiana oferty przetargowej na przetarg nieograniczony - OFERTA NA PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z 10.RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: 11.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, - załącznik nr 3: Oświadczenia wykonawcy, - załącznik nr 4: Doświadczenie zawodowe, - załącznik nr 5: Potencjał kadrowy. 11.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d)dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie trzech lat poprzedzających termin składania ofert co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze do zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, e)program zajęć świetlicowych wraz z kalkulacją zadań z uwzględnieniem stawki za zajęcia grupowe. Uwaga: 1.Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 11.2 a, b, c, muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 70
    • 2 - Ocena merytoryczna programu zajęć świetlicowych - 30

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowa może podlegać modyfikacji w zakresie : cena , termin - zostanie wprowadzona aneksem do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.polkowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Polkowicach, ul. Lipowa 2, tel. 76-724-67-088, 59-100 Polkowice.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 2, pok. Nr 14 - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.