eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2145284 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn.Wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie oraz zakup licencji na korzystanie z Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI wraz z dostawą sprzętu informatycznego i świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych dla wdrożonego systemu i sprzętu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Warszawa: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2145284 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn.: Wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie oraz zakup licencji na korzystanie z Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI wraz z dostawą sprzętu informatycznego i świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych dla wdrożonego systemu i sprzętu
Numer ogłoszenia: 342670 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2145284 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn.: Wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie oraz zakup licencji na korzystanie z Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI wraz z dostawą sprzętu informatycznego i świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych dla wdrożonego systemu i sprzętu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Warunki zaciągnięcia kredytu: 1) Kwota kredytu - 2 145 284 PLN netto z możliwością niewykorzystania części kwoty. 2) Wykorzystanie środków z kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji, do której załączone zostaną faktury lub inne równoważne dowody księgowe, np. rachunki potwierdzające wysokość kosztów przedsięwzięcia, przedłożone w Banku na co najmniej dwa dni robocze przed planowanym terminem wykorzystania transzy kredytu bezgotówkowo na rachunek dostawcy. 3) Okres spłaty kredytu - 5 lat, 60 równych rat miesięcznych. 4) Okres kredytowania - od zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2014 r. z możliwością przedłużenia do 30 czerwca 2014 r.; zakończenie spłaty kredytu nie później niż do 30 czerwca 2019 r. 5) Początek spłaty kapitału - na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło wykorzystanie kredytu. 6) Spłata odsetek - pierwsza płatność odsetek nastąpi w miesiącu następnym po miesiącu, w którym nastąpiła pierwsza wypłata kredytu i będzie dotyczyła wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki będą płatne ostatniego dnia miesiąca, przy czym przyjmuje się, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy za pierwszy dzień uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy, a miesiąc liczy rzeczywistą ilość dni, zaś rok odsetkowy ma ich 365. Ostatnia płatność odsetek nastąpi w dniu płatności ostatniej raty kapitału. 7) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej w wysokości stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku określoną w % bez możliwości jej zwiększenia w okresie kredytowania. 8) Kredyt wykorzystany zostanie w zależności od potrzeb w okresie od zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30 czerwca 2014 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258234,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221476,49

  • Oferta z najniższą ceną: 247012,31 / Oferta z najwyższą ceną: 247012,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.