eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Usługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-19

Kazimierza Wielka: Usługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).
Numer ogłoszenia: 342624 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291216 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Kazimierskiego, ul. Tadeusza Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3502300, 3502321, faks 041 3502313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych (przygotowanie i dostawa) dla uczniów biorących udział w zajęciach szkolnych realizowanych w ramach projektu Gotowi na wyzwania w niżej wymienionych placówkach: - Zespół Szkół Rolniczych w Cudzynowicach; - Zespół Szkół Zawodowych w Odonowie; - Zespół Szkół Zawodowych w Skalbmierzu. 2. Zajęcia edukacyjne w ramach projektu odbywać się będą od października 2011r do 30 czerwca 2013r (oprócz lipca i sierpnia 2012) 3. Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie obiadów ze wskazaniem na drugie danie dla uczestników projektu w siedzibie danej szkoły. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu posiłków - dowóz obiadów: - realizacja październik 2011r - czerwiec 2013r - ilość porcji w całym cyklu: 18 200 szt. tj. w roku 2011- 4788szt, w roku 2012 - 9188szt, w roku 2013 - 4224szt. - dowóz : od poniedziałku do soboty odpowiednią ilość obiadów do danej szkoły 5. Przykładowe menu (1 porcja): - ziemniaki gotowane/frytki/ryż/kasza ok. 200g - sztuka mięsa/filet rybny - ok. 100g - dodatek do II dania - surówka/zestaw surówek/warzywa gotowane - ok. 150g 6. Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych łącznie ze sztućcami jednorazowego użytku zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określi dokładnie harmonogram świadczenia usługi przed rozpoczęciem każdego nowego semestru w roku szkolnym. 8. Zmiana zamówienia dotycząca ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy w formie elektronicznej (e- mail), lub telefonicznie przez Zamawiającego, najpóźniej do godz.10.00 w dniu realizacji zamówienia. 9.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych zajęć przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu usługi w danym miesiącu i dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT. Jeżeli nastąpią opóźnienia ze strony Instytucji Pośredniczącej II stopnia w przekazaniu transzy środków na realizację przedmiotowego projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania płatności w terminie późniejszym, niezwłocznie po otrzymaniu środków. 11. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 12. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania i dowóz posiłków własnym transportem w terminie i na miejsce wskazane przez Zamawiającego co potwierdzone zostanie sporządzeniem protokołu zdawczo-odbiorczego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, b)świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, c)dostarczanie posiłków w odpowiednich jednorazowych pojemnikach wraz ze sztućcami jednorazowego użytku zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, d) do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia / Dz.U.z z2010r Nr 136, poz.914/, a także aktami wykonawczymi do w/w ustawy, e) wykonywania umowy z należytą starannością wymaganą przy usługach tego rodzaju..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.C. PRZEMAR Widłak i Widłak, Cudzynowice 28, 28-500 Kazimierza Wielka, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179634,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179634,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.