eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw w sezonie zimowym 2016/2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342561 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Siepraw: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw w sezonie zimowym 2016/2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325813


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siepraw, krajowy numer identyfikacyjny 54752000000, ul. ul. Kawęciny  30, 32447   Siepraw, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, faks 123 721 806, e-mail gmina@siepraw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siepraw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.malopolska.pl/ugsiepraw/Article/id,289238.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw w sezonie zimowym 2016/2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IIGZP.271,4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Siepraw w sezonie zimowym 2016/2017r., w tym usług zwalczania gołoledzi i odśnieżania zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w załączniku Nr 8 do SIWZ i standardami określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Długość dróg przewidziana do zimowego utrzymania to 56,96km. 3. Wykaz dróg, parkingów, placów, na których wykonywane będą usługi oraz kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania śliskości i gołoledzi zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Parkingi i zatoki autobusowe przy Szkołach Podstawowych, Gimnazjum, Hali Sportowej muszą być odśnieżone najpóźniej do godziny 700. 5. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane przez Wykonawcę w następujący sposób: 1) zimowe utrzymanie dróg Wykonawca będzie wykonywał własnym sprzętem i z własnego materiału, 2) zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane przez Wykonawcę w następujący sposób: a) pełnienie dyżurów, w czasie, którym Wykonawca sprawdza stan dróg i obserwuje warunki pogodowe w celu podjęcia decyzji o przystąpieniu do przywracania bezpiecznych warunków drogowych tj. do osiągnięcia standardów opisanych w zał. 9 do SIWZ. Ten czas realizacji umowy strony umowy nazywają akcją bierną. W czasie akcji biernej Wykonawca utrzymuje sprzęt i personel w gotowości do podjęcia akcji czynnej, o której mowa w pkt. b, b) przywracanie przejezdności dróg (odśnieżanie, usuwanie śliskości itp). - ten czas realizacji umowy strony umowy nazywają akcją czynną, 3) Zamawiający wzywa Wykonawcę faksem do przystąpienia do podjęcia działań w ramach akcji biernej, 4) Wykonawca przystępuje do akcji biernej nie później niż 4 godzin od otrzymania wezwania Zamawiającego o czym zawiadamia Zamawiającego pisemnie faksem, 5) Rozpoczętą akcje bierną Zamawiający może zawiesić, o czym powiadomi Wykonawcę faksem, 6) Za czas od zawarcia umowy do rozpoczęcia akcji biernej oraz w czasie zawieszenia akcji biernej Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia, 7) w czasie akcji biernej Wykonawca decyduje o rozpoczęciu akcji czynnej kierując się warunkami pogodowymi, Wykonawca jest zobowiązany podjąć akcję czynną także na żądanie Zamawiającego w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę (nie później niż 120min) od otrzymania żądania Zamawiającego (faksem), 8)O podjęciu akcji czynnej Wykonawca zawiadamia faksem Zamawiającego. 9) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego (faksem) o osiągnięciu na drogach standardu opisanego w zał. 9 do SIWZ i podejmuje działania właściwe dla akcji biernej, 10)Nieuzasadnione prowadzenie akcji czynnej przez Wykonawcę powoduje utratę wynagrodzenia za daną dobę, 11)Zamawiający może w sytuacjach nagłej zmiany warunków atmosferycznych wymagających niezwłocznego podjęcia akcji czynnej wezwać Wykonawcę do niezwłocznego rozpoczęcia akcji czynnej z pominięciem akcji biernej. 12)W przypadku zmiany w ciągu doby akcji biernej na akcję czynną (z akcji czynnej na akcję bierną) Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie wg stawki dla akcji czynnej bez względu na liczbę godzin trwania tej akcji w ciągu doby, 13)Doba dla potrzeb tej umowy to czas od godziny 0.00 do godziny 24.00. 6.Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej do komunikowania się pracownika Urzędu Gminy Siepraw z kierowcami pracującymi w terenie i pełniącymi dyżur. 7.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Siepraw. 8.Dostawę materiałów niezbędnych do prowadzenia zimowego utrzymania dróg zapewnia Wykonawca. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki, kolizje drogowe) spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego, niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami podanymi w specyfikacji wykonywania usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT163902.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa Tadeusz Hołuj,  tadek.holuj@gmail.com,  Myślenice,  32-400 ,  Jawornik 480,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.