eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa 20 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Warszawa: Zakup i dostawa 20 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR
Numer ogłoszenia: 342458 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308880 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 20 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20 (dwudziestu ) sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych mu Biur Powiatowych ARiMR. Urządzenia winny być wyrobem finalnym, fabrycznie nowym bez śladów używania lub uszkodzenia. Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie urządzeń wielofunkcyjnych do wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń oraz ich zainstalowanie i uruchomienie. Parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla urządzeń wielofunkcyjnych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia :1. Technologia-Laserowa monochromatyczna, 2. Rozmiar papieru-Minimum A4, 3.Szybkość druku-Minimum 60 str./min. (A4, mono),4.Rozdzielczość druku-Minimum 1200x1200 dpi,5.Skaner-ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze,6.Szybkość skanowania-Minimum 70 str./min (Mono, Duplex), 7.Rozdzielczość skanowania-Minimum 600x600 dpi Mono,8.Funkcje skanowania-Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB; Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%,9.Format skanowania-Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps, 10.Maksymalna wydajność miesięczna 250 000 stron,11.Pojemność podajników papieru-min. 550 arkuszy,12.Maksymalna pojemność podajnika papieru-Minimum 3200 arkuszy, 13.Zainstalowana pamięć-Minimum 1024MB,14.Złącza zewnętrzne-Ethernet 10/100/1000, USB 2.0,15.Obsługiwane systemy operacyjne-MS Windows 2000, XP, Vista,16.Toner-Z urządzeniem na co najmniej 25000 kopii,17.Obsługa-Kolorowy panel dotykowy w jezyku polskim,18.Gwarancja-3 lata on-site. MIEJSCE DOSTAWY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH: Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia wielofunkcyjne, będące przedmiotem niniejszego zamówienia do: siedziby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy Al. Jana Pawła II 70 w Warszawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RENOPOL Leszek, Sebastian i Magda Kwiatkowscy, Ul. Grunwaldzka 5/13, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146862,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.