To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Poznań: Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a
Numer ogłoszenia: 342388 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298596 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, faks 061 6473628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a w następujących pomieszczeniach: a. parter - pok. 29, 31, 34a, b. I piętro - sala rozpraw 103, pok. 118, 118a, 120, c. II piętro - pok. 214a, d. III piętro - pok. 307, 309, 309a, 310, 311, 312, 314a i 315, w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz instalacji elektrycznej zgodnie z następującą dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SIWZ: - przedmiar robót - załącznik nr 6, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)- załącznik nr 7, - projekt budowlany zatwierdzony przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu - załącznik nr 8, - pozwolenie wydane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - załącznik nr 9, 2. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a 3. Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy: a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonany przedmiot umowy 3 lat gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. b. Okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. 4. Prace remontowe będą wykonywane w obiekcie czynnym, dlatego też wszelkie prace związane z hałasem, pyleniem lub rozprzestrzenianiem się szkodliwych woni, nie mogą być wykonywane w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od godziny 8:00 do godziny 18:00, a od wtorku do piątku od godziny 8:00 do godziny 16:00. 5. Obowiązuje bezwzględny zakaz korzystania z obu wind dla celów przewożenia materiałów budowlanych przez cały okres realizacji umowy. 6. Wykonawca na bieżąco usuwać będzie wszelkie zagrożenia oraz zabrudzenia powstałe w budynku Sądu związane z realizacją prac wykonywanych na podstawie przedmiotowego zamówienia. 7. Po zakończeniu etapu prac, wyremontowane pomieszczenia zostaną oddane do eksploatacji Zamawiającego. Przekazanie pomieszczeń potwierdzone być musi protokołem częściowego odbioru prac. 8. Wykonanie prac remontowych we wszystkich wskazanych pomieszczeniach, równoznaczne z wykonaniem przedmiotu umowy potwierdzone być musi protokołem odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. 9. Szczegółowe regulacje dotyczące odbioru prac zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (wzór umowy). 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRANCISZEK FLUDRA ZAKŁAD RZEMIEŚLNICZY OGÓLNOBUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
FRANCISZEK FLUDRA ZAKŁAD RZEMIEŚLNICZY OGÓLNOBUDOWLANY
- Zakład Rzemieślniczy Ogólnobudowlany Franciszek Fludra,, ul. Strzelecka 29, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182131,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158557,48
Oferta z najniższą ceną: 158557,48 / Oferta z najwyższą ceną: 234290,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki oraz Departamentu Infrastruktury UMWW w Poznaniu w 2024 roku, z podziałem na części
- Zadanie 55202 "Budowa kompleksowego systemu ochrony kompleksu wojskowego 2744".
- Wykonanie robót budowanych w budynkach NZOZ w Poznaniu w podziale na części
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024r. - II półrocze
- AN/ZP/27/24 Droga testowa na terenie Kampusu Politechniki Poznańskiej ul. Piotrowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
- Przebudowa cmentarza Cholerycznego z 1874 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.