eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (badania lekarza medycyny pracy, konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne w ramach medycyny pracy, wynikające z Kodeksu Pracy) na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4620 w Toruniu oraz w jednostkach pozostających na jej zaopatrzeniu, zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Toruń: Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (badania lekarza medycyny pracy, konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne w ramach medycyny pracy, wynikające z Kodeksu Pracy) na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4620 w Toruniu oraz w jednostkach pozostających na jej zaopatrzeniu, zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 342369 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (badania lekarza medycyny pracy, konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne w ramach medycyny pracy, wynikające z Kodeksu Pracy) na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4620 w Toruniu oraz w jednostkach pozostających na jej zaopatrzeniu, zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest - wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (badania lekarza medycyny pracy, konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne w ramach medycyny pracy, wynikające z Kodeksu Pracy) na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4620 w Toruniu oraz w jednostkach pozostających na jej zaopatrzeniu, zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996r., Nr 69, poz. 332, z późn. zm.). 3.Realizacja przedmiotu zamówienia z zakresu ochrony zdrowia obejmuje w szczególności: 1) wykonywanie badań profilaktycznych: a)wstępnych, b)okresowych, c)kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy. 2) wykonywanie badań podstawowych: a)morfologia krwi, b)OB, c)badanie ogólne moczu, d)RTG klatki piersiowej, e)cukier. 3)wykonywanie badań dodatkowych: a)okulista - dla pracowników wykonujących czynności przy monitorze ekranowym i wykonujących czynności służbowe przy użyciu samochodu, b)neurolog - zgodnie z potrzebami, c)laryngolog - zgodnie z potrzebami, d)psychiatra - zgodnie z potrzebami, e)inne badania specjalistyczne wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4)badanie lekarza medycyny pracy zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (w 2 egz. - oryginał i kopia) o zdolności bądź utracie zdolności do pracy na określonym stanowisku pracy. 4.Badania lekarskie Wykonawca przeprowadzał będzie na podstawie skierowania wydanego przez zamawiającego bądź instytucję pozostającą na zaopatrzeniu JW 4620, zgodnie z § 4 w/w rozporządzenia. 5.Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zgodnie z obowiązującymi standardami, ze wskazaniami aktualnej wiedzy i praktyki medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania zgodnie z zasadami etyki zawodowej oraz należytą starannością. 6.Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do godz. 15.00 7.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą po telefonicznym lub osobistym zgłoszeniu się osoby skierowanej i ustaleniu terminu oraz godziny rozpoczęcia badań. Termin rozpoczęcia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 8.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań. 9.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin oczekiwania na to badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. 10.Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zmniejszeniem się stanu osobowego jednostek. 11. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań. 12. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. 13. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za wykonanie usług w danym miesiącu na koniec miesiąca wraz z zatwierdzonym załącznikiem z imiennym wykazem, rodzajem świadczenia, nr PESEL oraz nazwą instytucji kierującej pracownika na badania. 14. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów według zasad obowiązujących publiczne zakłady opieki zdrowotnej oraz do wydania orzeczenia lekarskiego na obowiązującym formularzu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania profilaktycznych badań lekarskich zgodnie z ustawą z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2004r. Nr 125 poz. 1317), Kodeksem Pracy i przepisów wydanych na ich podstawie, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje bazą lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. nr 213, poz. 1568 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada personel lekarski, o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 29.03.1999 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w publicznych zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 30, poz. 300 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 0/100) Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ); 1.2. Zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podstawowych jednostek służby medycyny pracy w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r., nr 125, poz. 1317) 3.1. Aktualny odpis rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzony przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej lub Wojewodę (zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 30 sierpień 1991r. o Zakładach Opieki Zdrowotnej - tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 14, poz. 89 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegającą na zmianie ilości badań

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 (12 WOG), 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 (12 WOG), 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37 w Kancelarii Jawnej w bud. Nr 124, pok. Nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach na terenie miasta Torunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka Wykonawcy musi mieścić się w Toruniu): a)Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia w Toruniu; b)Radiowe Centrum RWŁ Bydgoszcz (Toruń Chorągiewka); c)Wojskowa Komenda Uzupełnień Toruń; d)Wojskowa Komenda Uzupełnień Włocławek; e)6 Samodzielny Oddział Geograficzny w Toruniu; f)Parafia Wojskowa Toruń; g)Orkiestra Wojskowa Toruń; h)Prawosławna Parafia Wojskowa Ciechocinek; i)Archiwum Wojskowe Toruń; j)Komórka Wewnętrzna zamiejscowa OŻW Bydgoszcz, Placówka w Toruniu; k)Skład 4 RBM Grudziądz (JW 1123); l)Wojskowa Pracownia Psychologiczna Włocławek; m)Jednostka Wojskowa nr 4224 Wałcz (Skład nr 2 w Toruniu); n)Warsztaty Techniki Lotniczej; o)Węzeł Łączności Toruń. Zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach na terenie miasta Inowrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka Wykonawcy musi mieścić się w Inowrocławiu): a)2 Pułk Inżynieryjny Inowrocław; b)WKU Inowrocław; c)56 Baza Lotnicza Inowrocław; d)Komórka Wewnętrzna zamiejscowa OŻW Bydgoszcz, Placówka w Inowrocławiu; e)Węzeł Łączności Inowrocław; f)Dowództwo 1 Brygady Lotnictwa Wojsk Lądowych Inowrocław. Zgodnie z katalogiem usług, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.