eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych, piwnicach i pomieszczeniach wspólnych w 11 budynkach wspólnot mieszkaniowych w Policach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Police: Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych, piwnicach i pomieszczeniach wspólnych w 11 budynkach wspólnot mieszkaniowych w Policach
Numer ogłoszenia: 342354 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych, piwnicach i pomieszczeniach wspólnych w 11 budynkach wspólnot mieszkaniowych w Policach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych, piwnicach i pomieszczeniach wspólnych w 11 budynkach wspólnot mieszkaniowych w Policach przy ul.ul. Boh.Westerplatte 11, Grzybowa 10-18, Konopnickiej 9, Kościuszki 40, Mazurska 4, Nadbrzeżna 1, Niedziałkowskiego 1-5, Nowopol 15-19, Odrzańska 19-23, PCK 1, Wojska Polskiego 2-8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium - 3.000 zł (TRZY TYSIĄCE zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) zatrudniający co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania robót murarskich, d) zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie kierować robotami, e) dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu stolarki, f) którzy w okresie ostatnich pięciu lat zamontowali należycie co najmniej 100 szt. stolarki okiennej i przedstawią referencje od min. 3 zamawiających. Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 - Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane - wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV : 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 6. 3. Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiary robót otrzymane od zamawiającego (zał. nr 4a-k) i ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3). 4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 5. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 7. 9. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 10. Wykaz zamawiających (wraz z ich pełnymi adresami), dla których wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) wymienił stolarkę (w tym min. 100 szt. stolarki z pcv) - wg zał. nr 8. 11. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 8 (minimum referencje od 3 różnych zamawiających dot. wymiany starej stolarki drewnianej na nową z profili pcv). 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg zał. nr 9 (a,b), z załączeniem kserokopii uprawnień i kwalifikacji zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą kierować robotami oraz robotników, także ewentualnych podwykonawców, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu. 13. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 9 (a,b), ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. 14. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 10 (a,b). 15. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 11. 16. Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, świadectwa, certyfikaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów). Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - udzielona gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.