eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa laboratorium Edukacyjne Centrum Zarządzania Kryzysowego Akademii Pomorskiej w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2011-10-19

Słupsk: Przebudowa laboratorium Edukacyjne Centrum Zarządzania Kryzysowego Akademii Pomorskiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 342288 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8405327, faks 059 8405475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa laboratorium Edukacyjne Centrum Zarządzania Kryzysowego Akademii Pomorskiej w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1 Konstrukcja - Wykucie otworu drzwiowego 2.1.2 Wykończenie wnętrz: - Ściany i sufity: Przewiduje się malowanie wszystkich ścian i klas w zakresie opracowania - Posadzki: wykładziny w pomieszczeniach nr 6, 13 i 14 zostaną wymienione w całości. Projektowane wykładziny homogeniczne iQ Granit tarkett lub równoważne. W pozostałych pomieszczeniach wykładziny bez zmian. - Stolarka drzwiowa: likwidacja otworów drzwiowych, wykucie drzwi i przeniesienie drzwi w pomieszczeniu nr 6 zabudowa otworów płytami GK z wypełnieniem wełną mineralną - Zabudowy ciągów instalacyjnych: W korytarzu i pomieszczeniach WC przewiduje się zabudowę z płyt GK ciągów instalacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku powstania ubytków tynku, bruzd po pracach instalacyjnych i montażu urządzeń je uzupełnić, zaszpachlować i pomalować. Wymogi przeciwpożarowe - jak dla budynku niskiego klasy odporności pożarowej C, kategorie zagrożenia ludzi ZL - III, . Wymogi p. p.poż. dla budynku nie ulegają zmianie.Materiały budowlane powinny zwierać odpowiednie atesty, certyfikaty dopuszczenia w budownictwie do stosowania w kraju. Wszelkie zmiany i rozwiązania techniczne należy konsultować z projektantem i Inwestorem. Wycena robót powinna się opierać na projekcie budowlanym. 2.2. Roboty elektryczne i teletechniczne. Roboty elektryczne obejmują - instalację dedykowaną - zasilanie gwarantowane instalacji dedykowanej - zasilanie systemów klimatyzacyjnych - instalację strukturalną dla sieci LAN i WLAN 2.2.1. Opis wyposażenia pomieszczeń objętych opracowaniem W pomieszczeniu nr 6 przewiduje się - 10 stanowisk dla studentów wyposażonych w - 2 komputery, telefon IP, zestaw słuchawkowy - stanowisko dla instruktora wyposażone w dwa komputery oraz konsolę dyspozytorską - dwa stanowiska dla radiostacji bazowej z podłączeniem do sieci LAN - dwa stanowiska radiotelefonów bazowych z podłączeniem do sieci LAN - stanowisko FAX - rzutnik multimedialny - ekran elektryczny Dla stanowiska studentów przyjęto 3 gniazda RJ45 kat.6 i 4 gniazda 230V Data w kasetach podłogowych. Wyposażenie stanowiska instruktora przyjęto jak dla dwóch stanowisk studentów. Dla stanowisk FAX, radiotelefonów, radiostacji, rzutnika przyjęto dwa gniazda RJ45 kat 6 i dwa gniazda 230V Data w listwie instalacyjnej naściennej . Dla rzutnika przewidziano zasilanie z sieci gwarantowanej i podłączenie do sieci LAN Zasilanie gwarantowane zaprojektowano również dla systemu zaciemniania okien i ekranuelektrycznego. W pomieszczeniu nr 13 przewiduje się: - 10 stanowisk dla studentów wyposażonych w komputer, telefon IP - stanowisko wykładowcy wyposażone w jeden komputer oraz konsolę dyspozytorska - dwa rzutniki multimedialne podwieszone pod sufitem - wymagana będzie sieć WIFI i sieć strukturalna Przyjęto dla każdego stanowiska studentów dwa gniazda RJ45 kat6 i trzy gniazda 230V Data w kasetach podłogowych. Dla rzutnika przewidziano zasilanie z sieci gwarantowanej i podłączenie do sieci LAN Zasilanie gwarantowane zaprojektowano dla systemu zaciemniania okien i ekranów elektrycznych. w pomieszczeniu nr 14 przewiduje się - 10 stanowisk dla studentów wyposażonych w komputer, telefon IP, wideotelefon - stanowisko wykładowcy wyposażone w jeden komputer oraz konsolę dyspozytorska - dwa rzutniki multimedialne podwieszone pod sufitem - w pracowni wymagana będzie sieć WIFI i sieć strukturalna. Przyjęto dla każdego stanowiska dla studentów dwa gniazda RJ45 kat6 i trzy gniazda 230V Data w kasetach podłogowych. Dla rzutnika przewidziano zasilanie z sieci gwarantowanej i podłączenie do sieci LAN Zasilanie gwarantowane zaprojektowano t dla systemu zaciemniania okien i ekranów elektrycznych w pomieszczeniu nr 11 przewiduje się: rozdzielnica zasilania urządzeń komputerowych zainstalowanych w pomieszczeniu nr 10 i 11. Projektuje się podłączenie istniejącej rozdzielnicy R11 do rozdzielnicy zasilania gwarantowanego. 2.2.2 Bilans mocy elektrycznej Odbiory wymagające zasilania gwarantowanego: Pomieszczenie nr 13 - komputery szt 12 12x300=3600W - access point szt 1 50W - rzutnik multimedialny szt2 2x300=600W - ekrany elektryczne 100W - konsola dyspozytorska 50W - automatyka zaciemniania okien 100W Razem Pi=4500W Pomieszczenie nr 14 - komputery szt 12+1 13x300=3600W - acces point szt 1 50W - rzutnik multimedialny szt2 600W - ekrany elektryczne 100W - konsola dyspozytorska 50W - automatyka zaciemniania okien 100W Razem Pi= 4500W Pomieszczenie nr 6 - komputery szt 22 22x300= 6600W - radiostacje bazowe szt 2 2x50W=100W - stacje bazowe radiotelefonów szt2 2x50W=100W - węzeł logiczny WL2 200W - konsola dyspozytorska 100W - rzutnik multimedialny 300W - ekran elektryczny 100W automatyka zaciemniania okien 100W Razem Pi=7600W Pomieszczenie nr 9 (wyposażenie istniejące) - komputery szt12 12x300=3600W - access point szt.1 50W - rzutnik multimedialny szt1 300W - ekran elektryczny 100 Razem Pi=4050W Pomieszczenie nr 10 (wyposażenie istniejące) - komputery szt 5 5x300=1500W - access point szt 1 50W - radiostacja bazowa 50W Razem Pi= 1600W Pomieszczenie nr 12 Pi= 800W Moc całkowita urządzeń wymagających zasilania gwarantowanego Pi=23,05KW Moc maksymalna Pm=23,05x0,7=16,14KW Rezerwa 20 procent Pmc=16,14x1,2=19,4KW Odbiory nierezerwowane W pomieszczeniach katedry Bezpieczeństwa Narodowego projektuje się system klimatyzacji.Moc całkowita klimatyzacji Pi=23,10KW pomieszczeń Nie przewiduje się rezerwowanego zasilania dla systemu klimatyzacji Łączna moc elektryczna dodatkowa zainstalowana w obiekcie z tytułu modernizacji pomieszczeń: Pi=46,15KW Pm=36,9KW Pomieszczenia objęte opracowaniem wyposażone są w instalację oświetleniową i gniazd ogólnych 230V zasilaną z istniejącej rozdzielnicy elektrycznej T2. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące instalacji elektrycznych są zawarte w projekcie budowlanym, na podstawie którego należy wykonać wycenę. Instalacje teletechniczne zawierają: -Sieć WIFI WLAN-bezprzewodowa sieć komputerowa -Sieć LAN - przewodowa sieć komputerowa Elementy sieci - rozbudowa istniejącego węzła WL - okablowanie strukturalne - gniazda odbiorcze Okablowanie strukturalne Gniazda logiczne Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące instalacji teletechnicznych i ich urządzeń są zawarte w projekcie budowlanym, na podstawie którego należy wykonać wycenę. Instalacje elektryczne i teletechniczne powinna wykonać firma posiadająca odpowiednie uprawnienia, która wykona wszystkie niezbędne pomiary i udzieli gwarancji zgodnie z wymaganiami Inwestora. Ww instalacje wraz z urządzeniami powinny zawierać niezbędne atesty i certyfikaty. 2.3. Instalacje klimatyzacyjne. Dane ogólne pomieszczeń, w których projektuje się klimatyzację. Sala nr 14 Powierzchnia sali: 34,16 m kw. Wysokość pomieszczenia: 3,20 m Ilość osób: 11 osób Sala nr 13 Powierzchnia sali: 33,81 m kw. Wysokość pomieszczenia: 3,20 m Ilość osób: 11 osób Sala nr 12 Powierzchnia sali: 12,94 m kw. Wysokość pomieszczenia: 3,20 m Pomieszczenie serwerowi Sala nr 11 Powierzchnia sali: 19,94 m kw. Wysokość pomieszczenia: 3,20 m Ilość osób: 11 osób Sala nr 10 Powierzchnia sali: 33,40 m2 Wysokość pomieszczenia: 3,20 m Ilość osób: 11 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na robocie budowlanej - prace wykończeniowe wraz z budową instalacji elektrycznych, teletechnicznych, klimatyzacyjnych o wartości brutto minimum 300 000 PLN,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, gdy oświadczy, że kierownik budowy posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia robót,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty oraz oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty Wykonawca dokona ubezpieczenia budowy od klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych na okres prowadzenia robót , jak również będzie posiadał polisę OC (kontaktową i deliktową), w wysokości co najmniej 500 000 PLN każda.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastosowaniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku istnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, nie udostępnienie lub ograniczenia przez Akademię Pomorską w Słupsku terenu budowy, jak również zlecenie wykonania prac dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, budynek Wydziału Filologiczno -Historycznego, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, budynek Wydziału Filologiczno -Historycznego, pokój nr 35- Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków projektu Przebudowa i doposażenie laboratorium - Edukacyjne Centrum Zarządzania Kryzysowego Akademii Pomorskiej w Słupsku podnoszące jakość kształcenia studentów kierunku Bezpieczeństwo Narodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Umowa nr UDA-RPPM.02.01.00-00-007-11-00 z dnia 2 czerwca 2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.