eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA I LICENCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ USŁUGI SERWISU POGWARANCYJNEGO I WSPARCIA TECHNICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Nowa Sól: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA I LICENCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ USŁUGI SERWISU POGWARANCYJNEGO I WSPARCIA TECHNICZNEGO
Numer ogłoszenia: 342286 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli , ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl i http://pup.nowasol.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA I LICENCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ USŁUGI SERWISU POGWARANCYJNEGO I WSPARCIA TECHNICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i licencji zabezpieczeń dla urządzeń sieciowych oraz usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego. Zamówienie składa się z trzech części w ilości i nazwie jn.: 1.1. CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania. Kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe;30230000-0 Sprzęt związany z komputerami; 30237200-1 Akcesoria komputerowe; 30125100-2 Wkłady barwiące; 24113200-1 Sprężone powietrze; 39831240-0 Preparaty czyszczące; Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość (szt.) SPRZĘT 1/ Przełącznik sieciowy (switch) 1 Gb/s 8 portów szt. 3; 2/ Urządzenie wielofunkcyjne mono szt. 1; 3/ Drukarka przenośna kolor szt. 1; 4/ UPS do komputerów PC szt. 10; AKCESORIA 5/ Dyski SSD szt. 30; 6/ Zasilacz do komputerów PC szt. 5; 7/ Kabel UPS IEC320 - dwa gniazda 230V szt. 30; 8/ Klawiatura szt. 20; 9/ Mysz szt. 20; 10/ Toner do urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 2 szt. 2; 11/ Komplet wkładów barwiących do drukarki przenośnej kolor z poz. 3 szt. 2; 12/ Podkładka pod mysz z podpórką nadgarstka szt. 80; 13/ Łącznik RJ-45 szt. 50; 14/ Sprężone powietrze szt. 10; 15/ Środek penetrujący szt. 1. OPROGRAMOWANIE (licencje) 16/ Oprogramowanie biurowe szt. 15; 17/ Program do zdalnej obsługi komputerów szt. 1. 1.2. CZĘŚĆ II - Dostawa licencji zabezpieczeń dla urządzeń sieciowych. Kategoria według Słownika Zamówień CPV: 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość (szt.) 1/ Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 50B szt. 2; 2/ Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 110C szt. 2; 3/ Licencja do zabezpieczeń w urządzeniu FortiAnalyzer 100C szt. 1. 1.3. CZĘŚĆ III - Usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego. Kategoria według Słownika Zamówień CPV: 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego; 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego. Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość m-cy 1/ Serwis pogwarancyjny do serwera HP DL380 G6 24 m-ce 2/ Wsparcie do VMWare 24 m-ce 2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. na wszystkie trzy części lub tylko na wybraną część zamówienia lub wybrane części. 3. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera, opis wszystkich trzech części zamówienia wymienionego w pkt 1, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1, 30.12.51.00-2, 24.11.32.00-1, 39.83.12.40-0, 48.73.10.00-1, 50.31.20.00-5, 72.61.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać minimum jedną dostawę lub usługę osobno do każdej z części zamówienia na którą składa ofertę (według załącznika nr 3A do SIWZ) o wartości całej dostawy lub usługi nie mniejszej niż: 1) dla część 1 - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości całej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieścitysięcyzłotych00/100); 2) dla część 2 - dostawa sprzętu UTM wraz z licencjami zabezpieczeń lub dostawa samych licencji zabezpieczeń do UTM o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100); 3) dla część 3 - usługa serwisowa obejmującą świadczenie usług gwarancyjnych lub pogwarancyjnych dla serwerów przez okres minimum 1 roku. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazu zrealizowanej dostawy lub usługi, sporządzonego wg załącznika 3A do SIWZ i dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa/ usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w zakresie wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów (art. 26 ust 2b ustawy PZP) - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny oferty ogółem na każdą z części przedmiotu zamówienia osobno lub tylko na wybraną część lub wybrane części - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 szczegółowy opis oferowanych pozycji zamówienia - według wzoru, który stanowi załącznik nr 2A do formularza ofertowego. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji. 3. Wykaz dostaw lub usług, gdzie wykonawca wykaże, że spełnia warunek udziału opisany w pkt 1.2 części IV SIWZ osobno dla każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym, że ta dostawa lub usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - wg załącznika 4 do specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - wg załącznika 4A do specyfikacji. 7. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie Dokument ma określać zakres umocowania i potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 8.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 8.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 4, 5 i 6. 9. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli 9.1 Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w części III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 5 części IV SIWZ). 9.2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 10. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 4, 5 i 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

We wzorach umów zawarte są możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, które dopuszcza Wykonawca: 1) w zakresie umowy dotyczącej części I - jeśli po wyborze oferty i podpisaniu umowy na realizację przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do dnia upływu terminu na realizację dostawy nie będzie możliwe dostarczenie którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia określonego w złożonej ofercie np. w przypadku wycofania danego sprzętu lub jego składnika z obrotu, zaprzestania lub wstrzymania produkcji - dopuszcza się dostarczenie innego sprzętu lub składnika spełniającego warunki zamówienia o parametrach nie gorszych niż oferowany w ofercie i w cenie nie większej niż cena tej pozycji podana w formularzu ofertowym. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na 2 dni przed terminem dostawy i stosownego aneksu do umowy, 2) w zakresie umów dotyczących wszystkich trzech części zamówienia - jeśli wykonawca wskazał w swojej ofercie, że powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a przed podpisaniem umowy zgodnie z wymogiem Zamawiającego podał nazwy i siedziby Podwykonawców - wówczas dopuszcza się również zmianę w przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia. Zmiana wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl/public/?id=15002
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 107 I piętro; za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zino@praca.gov.pl oraz faksu: 683880301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C , 67-100 Nowa Sól - pokój 107 (I piętro) - Sekretariat (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I OPROGRAMOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania. Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość (szt.) SPRZĘT 1/ Przełącznik sieciowy (switch) 1 Gb/s 8 portów szt. 3; 2/ Urządzenie wielofunkcyjne mono szt. 1; 3/ Drukarka przenośna kolor szt. 1; 4/ UPS do komputerów PC szt. 10; AKCESORIA 5/ Dyski SSD szt. 30; 6/ Zasilacz do komputerów PC szt. 5; 7/ Kabel UPS IEC320 - dwa gniazda 230V szt. 30; 8/ Klawiatura szt. 20; 9/ Mysz szt. 20; 10/ Toner do urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 2 szt. 2; 11/ Komplet wkładów barwiących do drukarki przenośnej kolor z poz. 3 szt. 2; 12/ Podkładka pod mysz z podpórką nadgarstka szt. 80; 13/ Łącznik RJ-45 szt. 50; 14/ Sprężone powietrze szt. 10; 15/ Środek penetrujący szt. 1. OPROGRAMOWANIE (licencje) 16/ Oprogramowanie biurowe szt. 15; 17/ Program do zdalnej obsługi komputerów szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1, 30.12.51.00-2, 24.11.32.00-1, 39.83.12.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA LICENCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - Dostawa licencji zabezpieczeń dla urządzeń sieciowych. Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość (szt.) 1/ Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 50B szt. 2; 2/ Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 110C szt. 2; 3/ Licencja do zabezpieczeń w urządzeniu FortiAnalyzer 100C szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGI SERWISU POGWARANCYJNEGO I WSPARCIA TECHNICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - Usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego. Lp./Przedmiot zamówienia/Ilość m-cy 1. Serwis pogwarancyjny do serwera HP DL380 G6 24 m-ce; 2. Wsparcie do VMWare 24 m-ce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.