eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego), zwanej dalej koncepcją kampanii, wraz z określeniem pól eksploatacji



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Poznań: Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego), zwanej dalej koncepcją kampanii, wraz z określeniem pól eksploatacji
Numer ogłoszenia: 342256 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego), zwanej dalej koncepcją kampanii, wraz z określeniem pól eksploatacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Umowy w postaci, która obejmować będzie: -Szczegółowy opis idei głównej kampanii i kreatywne jej przedstawienie, -Szczegółowe opracowanie i opisanie kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii z uwzględnieniem podstawowych komponentów kampanii oraz ich celów, a także miejsca i czasu kampanii (w tym dookreślenie grup docelowych w oparciu o zbiorczą dokumentacje strategiczną regionu oraz narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), -Szczegółowe uzasadnienia dla w/w założeń (w tym sposobów skutecznego dotarcia do określonych grup docelowych, dobór narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), -Szczegółowe zaprojektowanie linii graficznych dla poszczególnych grup wskazanych produktów turystycznych Produkty wizerunkowe: a. Wielkopolska Piastów z Kaliszem - najstarszym miastem w Polsce, b. Zabytkowe szlaki kolejowe Wielkopolski (W zakresie jedynie związanym z najważniejszymi imprezami/wydarzeniami nt. kolejnictwa w regionie) Produkty podstawowe: a. Produkty dla turystyki historyczno - kulturowej Wielkopolski ( w tym głównie poprzemysłowej oraz kulturalnej), b. Produkty dla turystyki aktywnej - wodnej, rowerowej i konnej. -Szczegółowe stworzenie pełnego media planu dla kampanii, z uwzględnieniem założeń do media planu oraz opracowanej koncepcji komunikacji, -Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań komunikacyjnych (w tym w mediach) w podziale na etapy (2012-2013), -Opracowanie szczegółowego kosztorysu poszczególnych działań, -Opracowanie szczegółowej koncepcji działań komunikacji, działań PR i e-PR na rynku polskim. Przy realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania następujących dokumentów : -Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Wielkopolskim na lata 2007 - 2013, -Program Promocji Turystycznej Województwa Wielkopolskiego, -Program Rozwoju Produktów Turystycznych Wielkopolski, -Wyniki badań ruchu turystycznego w Wielkopolsce w roku 2011 - 2013 - wielkość, struktura oraz ocena jakości usług turystycznych i określenie turystycznego wizerunku Wielkopolski - opracowanie wyników I tura badania (rok 2011), -Wyniki I etapu prac Rady Programowo - Naukowej ds. Szlaku Piastowskiego powołanej przez marszałków województwa wielkopolskiego i kujawsko - pomorskiego, -Marketingowa Strategia Polski na lata 2012 - 2020, -Plan działania POT 2012, -Turystyka kolejowa w Wielkopolsce. Koncepcja Produktu turystycznego, -Księga znaku LOGO Wielkopolski. Ponadto przy realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest: -Sprecyzować, uszczegółowić i opracować odpowiednie elementy koncepcji kampanii, w tym, lecz nie wyłącznie: opracować, rozwinąć elementy kreacji, uszczegółowić i opracować projekty wizualne dla wszystkich typów elementów (nośników), w koncepcji kampanii, w zależności od czasu ekspozycji, uszczegółowić niezbędne komunikaty główne i poboczne w pięciu wersjach językowych tj. w języku polskim, języku angielskim, języku niemieckim, języku holenderskim i języku hiszpańskim, w postaci edytowalnych plików, uszczegółowić i opracować scenariusz materiałów emisyjnych (spotów), uszczegółowić inne elementy wynikające z koncepcji kampanii, -Przygotować do produkcji wszystkie materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji kampanii promocyjnej, -Współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w przetargach lub innych trybach postępowania dotyczących realizacji i wdrożenia kampanii promocyjnej, w zakresie udostępnienia elementów i niezbędnej wiedzy zgodnej z koncepcją kampanii, w szczególności pomoc przy ewentualnej modyfikacji scenariusza spotów reklamowych, -Dostosować kreacje wizualne do poszczególnych nośników (elementów) kampanii, -Uszczegółowić koncepcję kampanii zgodnie z sugestiami i uwagami Zamawiającego, -Wskazać minimalne ilości poszczególnych elementów (nośników) kampanii medialno-wizualnej, które zostaną uwzględnione podczas realizacji kampanii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013, Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działanie 6.1 - Turystyka, Schemat II - Promocja i informacja turystyczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Czart Spółka z o.o., ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W wyniku rozstrzygnięcia konkursu, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej w oparciu o art. 111 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) Zamawiający, Wielkopolska Organizacja Turystyczna, 61-737 Poznań, ul. 27 Grudnia 17/19 udzieliła zamówienia publicznego na wykonanie zadania Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunki turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego), zwanej dalej koncepcją kampanii, wraz z określeniem pól eksploatacji. W związku z powyższym na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zaprosił autora wybranej pracy konkursowej, do negocjacji w sprawie wyżej zdefiniowanego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.