Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-22
Płock: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 342248 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wolskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640210, 364 02 22, faks 024 364 02 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopspl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych, fabrycznie opakowanych i opatrzonych na opakowaniu znakiem firmowym producenta oraz datą ważności, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów spełniających wymóg posiadania minimum 12 miesięcznego terminu gwarancji liczonej od daty dostawy. Wszystkie materiały eksploatacyjne, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne (na poszczególne CZĘŚCI) - spełniające następujące wymogi: 1) produkt równoważny powinien posiadać identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; 2) produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia, a wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów; 3) produkt równoważny powinien być dopuszczony do eksploatacji przez producenta urządzenia w jego okresie gwarancyjnym i spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe - w szczególności takie jak: funkcjonalność, jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii); 4) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający; 5) w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie mogą być naruszone prawa patentowe producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset; 6) materiały równoważne oferowane przez Wykonawcę powinny w załączeniu do oferty zawierać następujące dokumenty potwierdzające równoważność każdego z oferowanych materiałów: a) Zaświadczenie wydawane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że wydajność oferowanych materiałów równoważnych jest taka sama lub wyższa od materiału oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu. Właściwymi normami, według których określona ma być wydajność materiału są stosowane od 2004 r. przez producentów sprzętu normy: ISO/IEC 19752:2004 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798:2007- norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711:2007 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712:2007 norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziele II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Część I - 2 400,00 PLN (słownie zł.: dwa tysiące czterysta złotych) do upływu terminu składania ofert. b) Część II - 300,00 PLN (słownie zł.: trzysta złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, PKO Bank Polski S.A. Nr 06 1020 3974 0000 5802 0178 0915. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić zapisy dotyczące zatrzymania wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)co najmniej 1 dostawę (1 dostawa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów o wartości nie niższej niż 60 000 zł. brutto. Dot. części II zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: b)co najmniej 1 dostawę (1 dostawa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów o wartości nie niższej niż 10 000 zł. brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopspl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 09-400 Płock, ul. Wolskiego 4 pok. 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie (pokój 205, II piętro) w siedzibie Zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku, ul. Wolskiego 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach realizowanego projektu systemowego DROGA DO AKTYWNOŚCI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych, fabrycznie opakowanych i opatrzonych na opakowaniu znakiem firmowym producenta oraz datą ważności, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów spełniających wymóg posiadania minimum 12 miesięcznego terminu gwarancji liczonej od daty dostawy. Wszystkie materiały eksploatacyjne, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne (na poszczególne CZĘŚCI) - spełniające następujące wymogi: 1) produkt równoważny powinien posiadać identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; 2) produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia, a wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów; 3) produkt równoważny powinien być dopuszczony do eksploatacji przez producenta urządzenia w jego okresie gwarancyjnym i spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe - w szczególności takie jak: funkcjonalność, jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii); 4) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający; 5) w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie mogą być naruszone prawa patentowe producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset; 6) materiały równoważne oferowane przez Wykonawcę powinny w załączeniu do oferty zawierać następujące dokumenty potwierdzające równoważność każdego z oferowanych materiałów: a) Zaświadczenie wydawane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że wydajność oferowanych materiałów równoważnych jest taka sama lub wyższa od materiału oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu. Właściwymi normami, według których określona ma być wydajność materiału są stosowane od 2004 r. przez producentów sprzętu normy: ISO/IEC 19752:2004 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798:2007- norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711:2007 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712:2007 norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe);, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziele II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych, fabrycznie opakowanych i opatrzonych na opakowaniu znakiem firmowym producenta oraz datą ważności, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów spełniających wymóg posiadania minimum 12 miesięcznego terminu gwarancji liczonej od daty dostawy. Wszystkie materiały eksploatacyjne, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne (na poszczególne CZĘŚCI) - spełniające następujące wymogi: 1) produkt równoważny powinien posiadać identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; 2) produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia, a wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów; 3) produkt równoważny powinien być dopuszczony do eksploatacji przez producenta urządzenia w jego okresie gwarancyjnym i spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe - w szczególności takie jak: funkcjonalność, jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii); 4) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający; 5) w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie mogą być naruszone prawa patentowe producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset; 6) materiały równoważne oferowane przez Wykonawcę powinny w załączeniu do oferty zawierać następujące dokumenty potwierdzające równoważność każdego z oferowanych materiałów: a) Zaświadczenie wydawane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że wydajność oferowanych materiałów równoważnych jest taka sama lub wyższa od materiału oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu. Właściwymi normami, według których określona ma być wydajność materiału są stosowane od 2004 r. przez producentów sprzętu normy: ISO/IEC 19752:2004 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798:2007- norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711:2007 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712:2007 norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridgy lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziele II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.