eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Białystok: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
Numer ogłoszenia: 34215 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów: a) Usługa nr 1 - Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans), b) Usługa nr 2 - Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156) c) Usługa nr 3 - Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183) d) Usługa nr 4 - Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku), e) Usługa nr 5 - Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy p.z.p. Poprzez zamówienie uzupełniające Zamawiający będzie rozumiał następującą sytuację: - rozszerzenie zakresu sprzątania o nowe pomieszczenia z zachowaniem proporcjonalnie co najmniej takich samych cen i stawek jak złożona oferta.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości dla ofert całkowitych 2.790,00zł, dla ofert częściowych w wysokości: a) Usługa nr 1 - 1.080,00zł b) Usługa nr 2 - 600,00zł c) Usługa nr 3 - 600,00zł d) Usługa nr 4 - 350,00zł e) Usługa nr 5 - 160,00zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wadium wnosi pełnomocnik lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. nr 84 10101049 0004881391200000 NBP O/O Białystok. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - Sprzątanie Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znalazło się na koncie zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert. b) lub oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; d) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, e) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniósł skutecznie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniósł skutecznie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, co winno być wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji). 10. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie, gdy zostanie spełniona przesłanka z art. 46 ust. 1 lub art.46 ust. 2 na wniosek Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie w ramach głównych usług: usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (co najmniej 1 usługa zbliżona zakresem i charakterem do przedmiotowej z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Za zamówienie zbliżone zakresem i charakterem do przedmiotowego, Zamawiający uzna zamówienie spełniające następujące kryterium: kompleksowe usługi utrzymania czystości w biurach lub urzędach na łączną wartość co najmniej odpowiednio: - w zakresie Usługi nr 1 - 40.000,00zł - w zakresie Usługi nr 2 - 22.000,00zł - w zakresie Usługi nr 3 - 22.000,00zł. - w zakresie Usługi nr 4 - 6.000,00zł - w zakresie Usługi nr 5 - 12.000,00zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę np. na dwie Usługi wystarczy, że przedstawi dowody na jedną najwyższą wartość zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o innych oświadczeniach i dokumentach, jakie winni dostarczyć Wykonawcy: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze). b) dokument reprezentujący Wykonawcę, z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z wyżej wymaganego aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ. d) dokument poświadczający wniesienie wadium W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2. ppkt b); 2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.1 ppkt. b) SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. X pkt. 1.1. a) SIWZ oraz dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2 a) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bialystok.uc.gov.pl lub na pisemną prośbę na adres: Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok lub fax. 85-746-86-19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 11:00, miejsce: pok. nr 5 Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę. - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.