eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i stacjonarnej przez okres 36 miesięcy oraz dostawa telefonów komórkowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Nr sprawyDO/DZ-381-1-6/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Gliwice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i stacjonarnej przez okres 36 miesięcy oraz dostawa telefonów komórkowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Nr sprawy: DO/DZ-381-1-6/15
Numer ogłoszenia: 34212 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i stacjonarnej przez okres 36 miesięcy oraz dostawa telefonów komórkowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Nr sprawy: DO/DZ-381-1-6/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 zadania i dokładnie opisany w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ Zadanie nr 1. Świadczenie usług telefonii komórkowej Zadanie nr 2. Świadczenie usług telefonii stacjonarnej Zadanie nr 3. Dostawa aparatów telefonicznych komórkowych i modemów do transmisji danych poprzez siec komórkową wraz z osprzętem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 32.25.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym oświadczeniu i dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy na wartość: - w zakresie zadania nr 1: 120 000,00 zł - usługa - w zakresie zadania nr 2: 70 000,00 zł - usługa - w zakresie zadania nr 3: 150 000,00 zł - dostawa. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym oświadczeniu i dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące posiadania potencjału technicznego. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: 1) członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie /pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone Zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5)wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 6) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 7) członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, 8) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 9) dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, takim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady reprezentacji, dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników, w odniesieniu do zaświadczeń o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne to: zaświadczenie z urzędu skarbowego dotyczące PIT lub CIT musi być wystawione osobno dla każdego ze wspólników. W przypadku VAT wymagane jest przedłożenie jednego zaświadczenia dotyczącego spółki, gdyż to ona jest podatnikiem VAT. zaświadczenia z ZUS dotyczące składek na ubezpieczenie wspólników muszą być wystawione osobno dla każdego z nich, ale już dotyczące składek pracowników spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający podpisze z Wykonawcą/Wykonawcami 3 odrębne umowy (dla każdego zadania). 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści umów jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości usługi (na wyższą), przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). 3) zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w przypadku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zm.) b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telefonii komórkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Transmisja danych dla pakietu głosowego - 5
    • 3. Transmisja danych dla pakietu dostępu do Internetu - 5
    • 4. Czas aktywacji usług dodatkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przegląd stanu technicznego urządzeń dostępowych na miejscu u Zamawiającego w cenie abonamentu raz na 6 miesięcy od daty podpisania umowy - 5
    • 3. Pomiary parametrów łączy raz na 6 miesięcy od daty podpisania umowy w cenie abonamentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aparatów telefonicznych komórkowych i modemów do transmisji danych poprzez siec komórkową wraz z osprzętem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres gwarancji - 15
    • 3. Serwis - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.