eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi w roku 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Rumia: Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi w roku 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 342126 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi w roku 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przesyłu sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego, siecią przesyłową będącą w dyspozycji Wykonawcy, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu z kamer do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi. Łączna ilość kilometrów przesyłu sygnału - 27,73 km. 2. Wykonawca dysponować musi siecią przesyłową, która umożliwia przesył sygnału wizyjnego. 3. Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem zobowiązany jest zapewnić: 1) adaptację kamer wraz z osprzętem i urządzeń zainstalowanych w Centrach Dozoru Wizyjnego celem prawidłowego przesyłu sygnału, 2) ciągłość przesyłu sygnału wizyjnego z kamer do Centrów Dozoru Wizyjnego, usytuowanych w budynku Komendy Policji przy ul. Derdowskiego 43 w Rumi oraz budynku Straży Miejskiej w Rumi przy ul. Abrahama 17. 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Na przełączenie sygnału wizyjnego z obecnej sieci na sieć nowego Wykonawcy przewiduje się okres 12 godzin. 2) Dotychczasowy wykonawca usługi przesyłu nie jest zobowiązany do współpracy w zakresie przejmowania urządzeń do obsługi sygnału wizyjnego, ale wykazuje gotowość do współpracy. 3) Zamawiający dopuszcza przerwy techniczne w przesyłaniu sygnału wizyjnego. Zapis taki w projekcie umowy dotyczy przerw technicznych w przesyle sygnału mogących nastąpić w trakcie realizacji umowy ale już po uruchomieniu monitoringu. 4) Ewentualne uruchomienie dodatkowych kamer będzie regulowane odrębną umową, w której będą ustalone warunki wykonania przedmiotu umowy i termin realizacji. Nigdy nie następuje to natychmiast. 5) Zapisy w § 7 projektu umowy dotyczą innych podmiotów gospodarczych, które wyrażą wolę podłączenia się do sieci miejskiego monitoringu. Wykonawca nie ma prawa samodzielnie podłączać tych kamer bez pisemnej zgody Zamawiającego. 6) Długość linii przesyłowej jest obliczona zgodnie z obecną strukturą. Wartość usługi obliczana będzie zgodnie z zapisami w § 8 pkt 2 projektu umowy. 7) Ewentualna forma i możliwy termin wykonania wizji lokalnej, a także sposób kontaktowania się z obecnym operatorem w celu zasięgnięcia informacji o obecnie stosowanym rozwiązaniu na ten temat dostępne są u Zamawiającego. 8) Właścicielem kamer oraz urządzeń w Centrach Dozoru Wizyjnego jest Gmina Miejska Rumia. 9) W specyfikacji urządzeń sieci monitoringu nie ma zasilania awaryjnego. Z powodu braku zasilania w budynkach Centrów Dozoru Wizyjnego może nastąpić przerwa w zapisie obrazu z kamer i brak możliwości bezprzerwowej pracy systemu. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niezawiniony przez siebie brak zasilania w budynkach CDW. 10) Zamawiający wymaga aby sygnał wizyjny z kamer do Centrów Dozoru Wizyjnego spełniał jakość transmisji sygnału z 9-bitową rozdzielczością, wykorzystując protokół transmisji Bilinx firmy Bosch lub równoważny np. SNM. 11) Wymienione w SIWZ urządzenia zapewniają obecnie przesył sygnału. 12) Montaż innych urządzeń nie wymienionych w załączniku do SIWZ w sieci monitoringu, wymaga każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.81.00 - (2) Usługi transmisji sygnału telewizyjnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. co najmniej dwóch zamówień (potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) odpowiadających swoim rodzajem (tj. przesyłem sygnału wizyjnego) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 100.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie o dysponowaniu siecią przesyłową, która umożliwia ciągły przesył sygnału wizyjnego z kamer do Centrów Dozoru Wizyjnego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty dowód wpłaty wadium.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie czasu reakcji na rozpoczęcie robót naprawczych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Starowiejska 17, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 105..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.