eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Prowadzenie prac wycinkowych i pielęgnacyjnych drzew oraz usuwanie karp drzew rosnących na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Nowy Dwór Mazowiecki: Prowadzenie prac wycinkowych i pielęgnacyjnych drzew oraz usuwanie karp drzew rosnących na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 3420 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Mazowiecki , ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 347, 349, faks 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie prac wycinkowych i pielęgnacyjnych drzew oraz usuwanie karp drzew rosnących na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Prowadzenie prac wycinkowych i pielęgnacyjnych drzew oraz usuwanie karp drzew rosnących na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki. CPV - 77211400 - 6 - usługi wycinania drzew, 77211500 - 7 - usługi pielęgnacji drzew, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swym przedmiotem pielęgnację minimum 300 sztuk drzew; 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. Wykonawcy którzy: a) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisko brygadzisty - musi posiadać: uprawnienia II stopnia na pielęgnację i chirurgię drzew wydane przez Polskie Towarzystwo Chirurgii Drzew (bądź równoważne) oraz aktualne zaświadczenia lekarskie, uprawniające do wykonywania pracy na wysokości; b) dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami na stanowiska pilarzy - każda z tych osób musi posiadać uprawnienia I stopnia dla pilarzy oraz aktualne badania lekarskie, uprawniające do wykonywania pracy na wysokości; c) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisko konserwatora - musi posiadać uprawnienia konserwatorskie potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia na terenie wpisanym do rejestru zabytków wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 oraz, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2 i 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z załączonych dokumentów musi jasno wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć do oferty podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), oraz następujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: a) wykaz wykonanych (tj. zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmującą swym przedmiotem pielęgnację minimum 300 sztuk drzew (formularz wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty wystawione przez podmioty wskazane w wykazie jako Odbiorca potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w tabeli usług. Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie uznaniem danej usługi za należycie wykonaną. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca w przedstawionym wykazie osób oświadczy, że będzie dysponował wskazanymi w nim osobami zobowiązany jest również przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu tych osób - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał: b. 1) co najmniej jedną osobę na stanowisko brygadzisty - musi posiadać: uprawnienia II stopnia na pielęgnację i chirurgię drzew wydane przez Polskie Towarzystwo Chirurgii Drzew (bądź równoważne) oraz aktualne zaświadczenia lekarskie, uprawniające do wykonywania pracy na wysokości; b. 2) co najmniej trzy osoby na stanowiska pilarzy - każda z tych osób musi posiadać uprawnienia I stopnia dla pilarzy oraz aktualne badania lekarskie, uprawniające do wykonywania pracy na wysokości; b. 3) co najmniej jedną osobę na stanowisko konserwatora - musi posiadać uprawnienia konserwatorskie potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia na terenie wpisanym do rejestru zabytków wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579); Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów stanowiących potwierdzenie faktu posiadania przez wskazane osoby wymaganych przez Zamawiającego uprawnień oraz aktualnych badań lekarskich. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty: 1) oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. pkt 1 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. pkt 2, 3 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie to Wykonawcy składają razem; 3) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2) i 3) potwierdzające, że Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w dokumencie o którym mowa w pkt 2 lit. a) wskazać należy, który z Wykonawców zrealizował wykazaną usługę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30 pok. 413.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30 pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.