eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa mycia szklanej elewacji budynków Uniwersytetu Śląskiego dla jednostek w Katowicach i Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-24

Katowice: Usługa mycia szklanej elewacji budynków Uniwersytetu Śląskiego dla jednostek w Katowicach i Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 342088 - 2013; data zamieszczenia: 24.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202338 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia szklanej elewacji budynków Uniwersytetu Śląskiego dla jednostek w Katowicach i Sosnowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia było wykonanie usługi mycia szklanej elewacji w jednostkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Sosnowcu, tj.: -Wydział Prawa i Administracji, ul. Bankowa 11b Katowice, -Wydział Filologiczny, ul. Gen. Stefana Grota - Roweckiego 5 Sosnowiec, -Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60 Sosnowiec, zwanej dalej usługą. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca będzie realizować przedmiot zamówienia przez okres nie wcześniej niż od 02.09.2013 do 31.07.2016, według harmonogramu dla poszczególnych jednostek, zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca będzie realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu profesjonalnego, atestowanego sprzętu, rusztowań oraz odpowiednich materiałów i niezbędnych środków chemicznych, które będą spełniać obowiązujące w Polsce przepisy prawa w zakresie ochrony zdrowia i środowiska. 5.Wykonawca winien realizować usługę z udziałem wykwalifikowanych i posiadających niezbędne badania i uprawnienia osób, a w szczególności posiadających ważne i aktualne badania wysokościowe, tj. zaświadczenie lekarskie zezwalające na pracę na wysokości pow. 3m od podłoża, a dla osób wykonujących czynności alpinistyczne- zaświadczenie wydane przez upoważnioną instytucję (tj. np. Polski Związek Alpinizmu, Organizację Techników Dostępu Linowego lub International Rope Access Trade Association - IRATA). Przed podjęciem realizacji usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tychże dokumentów, celem stwierdzenia ich ważności i aktualności. 6.Na Wykonawcy spoczywać będzie odpowiedzialność za szkody poczynione w mieniu Zamawiającego przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę przy realizacji usługi. 7.Wykonawca zobowiązany jest, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, do zawarcia na okres obowiązywania umowy, na własny koszt umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. 8.Wykonawca winien wyznaczyć osobę, która będzie dozorować wykonywanie prac na poszczególnych obiektach. 9.Wykonawca zobowiązany jest do egzekwowania przestrzegania przez pracowników wykonujących przedmiot zamówienia wszelkich wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności: -posiadania przez nich odpowiednich przeszkoleń i uprawnień oraz ważnych orzeczeń lekarskich, dopuszczających wykonywanie prac na wysokości, -stosowania przez nich środków ochrony indywidualnej przed upadkiem z wysokości, -niedopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia pracowników w stanie po użyciu: alkoholu, środków odurzających lub środków medycznych mających negatywny wpływ na sprawność psychofizyczną. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania miejsca wykonywania prac (m.in. odstawienie kwiatów doniczkowych, segregatorów, odsunięcie mebli), a po zrealizowaniu usługi przywrócenia miejsca wykonywanych prac do stanu pierwotnego. 11.Faktury będą wystawiane niezwłocznie po wykonaniu usługi i zatwierdzeniu protokołu odbioru przez strony oraz przekazane w oryginale jednostce, której dotyczą. Wykonawca winien każdorazowo wystawić osobą fakturę dla każdej jednostki. 12.Zamawiający zalecał wykonanie wizji lokalnej jednostek, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z nw. osobami: -Wydział Prawa i Administracji: Tomasz Witała (tel. 32 3591456); -Wydział Filologiczny: Daniel Młodzik (tel.502622749); -Wydział Nauk o Ziemi: Mirosław Musiał (tel. 32 3689231). 13.Zamawiający nie dopuszczał zmiany ceny jednorazowego mycia w trakcie trwania umowy. 14.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 15.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 16.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 17.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 18.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 19.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 20.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 21.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 22.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Radwan Usługi Wysokościowe Extreme Work, ul. Warmijska 9/6, 30-069 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133478,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120901,62

  • Oferta z najniższą ceną: 120901,62 / Oferta z najwyższą ceną: 429437,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.