eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ŻÓŁKIEWCE 54

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Strzegom: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ŻÓŁKIEWCE 54
Numer ogłoszenia: 34201 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8509 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ŻÓŁKIEWCE 54.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń świetlicy wiejskiej usytuowanych w suterenie budynku nr 54 w Żółkiewce, w gminie Strzegom. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - roboty rozbiórkowe i demontażowe (tynki, posadzki, ścianki, armatura sanitarna, stolarka drzwiowa), - wykonywanie warstw posadzkowych, - roboty odgrzybieniowe, - murowanie ścianek działowych, - roboty tynkarskie i gładzie, - roboty okładzinowe posadzek i ścian (płytki w pom. kuchni i sanitariatów układane na całej wysokości ścian, płytki gres na posadzkach we wszystkich pomieszczeniach w klasie antypoślizgowości R9 z wyłączeniem kuchni i schodów wewnętrznych w wiatrołapie, gdzie wymaga się klasę antypoślizgowości R11, płytki ścienne ceramiczne o wymiarach min. 20 x 30 cm, matowe, płytki podłogowe gres o wym. min. 30 x 30 cm, wszystkie płytki w beżowo-brązowej kolorystyce) - UWAGA: sposób układania płytek Wykonawca powinien bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym, - montaż nowej stolarki drzwiowej (UWAGA 1: dwie szt. drzwi- Dw1, Dw6- projektowane jako nietypowe i należy je wykonać na wzór pozostałych przeznaczonych do montażu. UWAGA 2: ościeżnice opisane w zestawieniu stolarki jako drewniane należy zamontować jako stalowe), - malowanie powierzchni ścian i sufitów, - montaż wycieraczki systemowej montowanej we wpuście z obrobieniem aluminiowym, wyposażonej w elementy czyszczące w postaci szczotek i wkłady osuszające osadzone w aluminiowych profilach, o wym. ok. 90 x 150 cm (kolorystyka wycieraczki dobrana do kolorystyki płytek podłogowych), - obudowa rur instalacji wodociągowej płytami GKI, - wykonanie instalacji wod.-kan., instalowanie dodatkowych grzejników, wykonanie instalacji elektrycznej do nowoprojektowanych urządzeń i oświetlenia, - wykonanie wentylacji mechaniczej, - montaż wkładu żaroodpornego w istniejącym kominie spalinowym wraz z niezbędnymi robotami murarskimi, - montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją (UWAGA: zlewozmywak, okap kuchenny, płyta grzewcza, piekarnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, lodówka- urządzenia dostarczone przez Zamawiającego). 3.Wszelkie wbudowywane materiały wymagają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Zastosowanie materiałów niezaakceptowanych uprzednio przez Zamawiającego może skutkować koniecznością ich wymiany na koszt Wykonawcy. 4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w załączeniu), które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 5.Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 7.zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, 4) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 8.Po wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy lub uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego. 9.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 10.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 24 do 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 12.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 13.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie przynajmniej kierownika robót, który będzie koordynatorem prowadzonych na budowie robót. 14.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMEX P.R.B. Sp. z o.o., Aleja Wojska Polskiego 79, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143750,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94416,26

  • Oferta z najniższą ceną: 80726,24 / Oferta z najwyższą ceną: 216575,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.