eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanegoPodatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od środków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Sławków: Sławków: Dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe
Numer ogłoszenia: 341963 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290421 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sławków: Dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrozenie modułów oprogramowania zintegrowanego Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe współpracujące z już eksploatowanym systemem w formie jednego zintegrowanego systemu oraz Streamer do archiwizacji danych. Oprogramowanie musi być zgodne w wymogami ordynacji podatkowej, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o ochronie danych osobowych i innych obowiązujących w zakresie oprogramowania. A.Podatki - ewidencja i wymiar: od nieruchomości, rolny i leśny od osób fizycznych i prawnych 1.Możliwość ewidencji podatku rolnego z uwzględnieniem podziału na nieruchomości rolne o powierzchni do 1 ha.2.Wprowadzanie danych dotyczących podatników z wykorzystaniem słowników miejscowości i ulic.3.Prowadzenie ewidencji stawek podatkowych.4.Możliwość symulacji dochodów dla innych stawek podatku.5.Możliwość szukania podatników po symbolu karty, nazwisku, adresie. 6.Aktualizacja danych o podatnikach miejscowych danymi z ewidencji ludności lub kartoteki kontrahentów.7.Sygnalizowanie istnienia podatnika w ewidencji podatkowej, podczas próby ponownego jego wprowadzenia, nawet wówczas, gdy występuje tylko jako współwłaściciel wraz z podaniem co najmniej jego identyfikatora w tej ewidencji. 8.Wprowadzanie danych o opodatkowanych nieruchomościach z wykorzystaniem powiązania z danymi z ewidencji gruntów oraz podpowiedzią rodzaju podatku w zależności od prowadzonych składników podatku.9.Możliwość prowadzenia ewidencji podatników oraz przedmiotów opodatkowania ustawowo zwolnionych z podatku - raporty.10.Obliczanie wymiaru podatku i jego podział na podatek od nieruchomości, rolny i leśny.11.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych z możliwością zawężenia drukowania do przypadków, gdzie wymiar podatku jest większy od 0 oraz z możliwością oddzielnego drukowania decyzji dla podatników miejscowych i zamiejscowych. Drukowanie z możliwością określenia zakresu dla danej ulicy.12.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych dla każdego właściciela.13.Możliwość drukowania blankietów potwierdzenia odbioru decyzji oraz blankietów umożliwiających wpłaty podatku w banku, na poczcie.14.Wprowadzanie potwierdzeń odbioru decyzji.15.Możliwość drukowania list wysyłkowych (np. dla osób roznoszących) wraz z możliwością grupowego wprowadzania potwierdzeń odbioru decyzji.16.Prowadzenie rejestru wymiarowego oraz rejestru przypisów i odpisów.17.Możliwość wprowadzania umorzeń należności głównej i odsetek.18.Możliwość drukowania zapisów na kartach kontowych wg zadanych kryteriów. 19.Możliwość dokonywania zmian decyzji ustalających wymiar podatku, wydawanie i drukowanie decyzji o przypisach lub odpisach podatku.20.Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji, postanowień, upomnień i tytułów wykonawczych z możliwością drukowania ewidencji oraz poszczególnych decyzji, postanowień, upomnień.21.Prognozowanie kwoty podatku na rok przyszły na podstawie ewidencji nieruchomości i wprowadzonych stawek podatku.22.Rejestracja wydania danych osobowych.23.Możliwość automatycznego przenoszenia danych związanych z przedmiotem opodatkowania w przypadku zmiany właściciela.24.Wyróżnianie (kolorem, znacznikiem) w ewidencji podatników czynnych i nieczynnych.25.Możliwość modyfikacji szablonów istniejących decyzji i zestawień oraz tworzenie nowych zestawień. Współpraca z:1.Księgowość podatkowa2.Ewidencja Ludności. B. Księgowość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych. 1.Wprowadzanie sald BO z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz niezapłaconych rat podatku za lata ubiegłe. 2.Informacje dot.: zaległości początkowe, nadpłaty początkowe, przypisy początkowe, przypisy w ciągu roku, odpisy bieżące i odpisy zaległości, wpłaty bieżące i wpłaty na zaległości, zwroty, wpłacone odsetki i koszty upomnienia, zaległości końcowe oraz nadpłaty końcowe. 3.możliwość szukania kart kontowych według R, K, L, A, B, C, D, E, a także opcja naliczania odsetek od zaległości podatkowych. 4.Księgowanie wpłat z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz z podpowiedzią odsetek w przypadku wpłat po terminie. 5.Możliwość zastosowania różnych rodzajów operacji księgowych umożliwiających analizę wpłat, itp., wyciągi bankowe, przeksięgowania, zwroty. 6.Możliwość zablokowania zapisów księgowych do wybranej daty w przypadku uzgodnienia danego okresu obliczeniowego. 7.Możliwość korekty księgowania dla zapisów księgowych nie objętych blokadą zapisów. 8.Wydawanie decyzji o odroczeniu terminów płatności podatku, rozłożeniu zaległości na dodatkowe raty z możliwością zastosowania opłaty prolongacyjnej. 9.Drukowanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty. 10.Możliwość wydzielenia zaległości dotyczących przedsiębiorców (także z podziałem na PKD, EKD). 11.Prowadzenie dziennika obrotów z możliwością drukowania wg zadanych kryteriów. 12.Prowadzenie ewidencji zaległości z możliwością wydawania oraz drukowania postanowień o wszczęciu postępowania, decyzji określających zaległość, upomnień oraz tytułów wykonawczych. 13.Uzyskanie danych do sprawozdania Rb-27s. 14.Możliwość tworzenia raportu utraconych korzyści z tytułu zastosowanych ulg ( także w rozbiciu na przedmiot opodatkowania). 15.Ewidencja należności i odsetek z tytułu podatku z podziałem na lata, w których były wymagalne. 16.Ewidencja zapłat podatku i odsetek z podziałem na lata, w których zostały uiszczone. Współpraca z:1. Wymiar podatków2. Ewidencja Ludności.3. Kasa4. Mienie gminne 5. FK C. Ewidencja ludności System musi posiadać stosowną homologację i posiadać wymagane nią funkcje, a ponadto posiadać. 1.Generowanie i drukowanie zestawień GUS i formularzy: 1.1. D-W1. 1.2. D-W2. 1.3. D-W3. 2.Zestawienia ilości mieszkańców z podziałem na roczniki, ulice i płeć. 3.Generować zestawienia na określony dzień roku. 4.Rejestr Wyborców umożliwiający wydruk następujących zestawień: 4.1. Listy osób bez przypisanych okręgów wyborczych i obwodów głosowania. 4.3. Informacji o stanie rejestru wyborców w stałych okręgach i obwodach liczba mieszkańców i liczba wyborców. 4.4. Głosowania utworzonych w wyborach do Rad Gmin Miasta wg stanu na dany dzień. 4.5. Drukowanie list wyborczych wg. Wzorów Biura Wyborczego. 4.6. Informacji o stanie rejestru wyborców w gminiemieście. List wyborczych, pozbawionych praw (sąd). Zaświadczenia o prawie do głosowania z rejestru wyborców. Wprowadzania i wydrukowania wyborców na liście dodatkowej. 5.Ewidencja Przedpoborowych - umożliwiająca: 5.1. Generowanie list mieszkańców w wieku przedpoborowym i wysyłanie ich do WKU. 5.2. Obsługa list i wezwań przedpoborowych i poborowych. 5.3. Rejestr przedpoborowych zameldowanych na pobyt czasowy i zawiadomienie do innej gminy o ujęciu ich w wykazie. 6.Różnego rodzaju ewidencje zdarzeń mających miejsce w Wydziale Spraw Obywatelskich (obsługa rejestrów - ich drukowanie, przeszukiwanie po różnych kryteriach) 6.1. Rejestr udzielanych informacji: co i komu i o kim przekazano z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.2. Rejestr wydawanych zaświadczeń z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.3. Rejestr zaświadczeń dotyczących utraty dokumentów tożsamości. 6.4. Rejestr pism i zaświadczeń dotyczących dowodów osobistych. 6.5.Rejestr zaświadczeń świadczących o separacji małżeńskiej. 6.6. Rejestr spraw dotyczących postępowania w zakresie zameldowania i wymeldowania oraz egzekucji obowiązku meldunkowego. 6.7. Rejestr wniosków, decyzji dotyczących zmian nazwisk, imion, ustalenia brzmienia lub pisowni nazwisk, imion. 6.8. Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej. 6.9. Rejestr wniosków poborowych o odroczenie. 6.10. Rejestr wniosków poborowych i żołnierzy odbywających służbę wojskową lub służbę zastępczą, o uznanie za jedynych żywicieli. 6.11. Rejestr świadczeń na rzecz obronności kraju. 6.12. Rejestr zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych. 6.13. Rejestr żołnierzy ubiegających się o wypłatę świadczenia rekompensującego utracone wynagrodzenie z tytułu odbytych ćwiczeń wojskowych. 6.14. Rejestr żołnierzy ubiegających się o pokrycie należności mieszkaniowych z tytułu odbywanej służby wojskowej. 6.15. Rejestr osób meldowanych z obcego terenu na pobyt stały. Rejestr cudzoziemców nie posiadających nr PESEL. System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. D. Prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego 1.Możliwość grupowania mieszkańców według statusu zameldowania - podział na banki danych: mieszkańcy stali, czasowi, byli, przejściowi lub wszyscy 2.Konfiguracja zestawień oraz statystyki, list dodatków i wnioskodawców, zestawień finansowych 3.Wydruk decyzji i zawiadomień dotyczących dodatków 4.Konfiguracja wzorów druków 5.Zgodność z obowiązującymi przepisami 6.Możliwość adaptacji systemu dla indywidualnych potrzeb użytkownika System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. E. Podatek od środków transportowych 1.Redagowanie stawek zgodnie z uchwałą Rady Miasta (gminy) 2.Ewidencjonowanie danych zgodnie z danymi napływającymi do urzędu w postaci deklaracji DT-1 i załączników DT-1A. Ewidencja elektroniczna pozwala na dokładne odwzorowanie rzeczywistego obiegu dokumentów podatnika 3.Rejestrowanie danych o podatnikach, którzy nie dopełnili obowiązku złożenia deklaracji a o których posiadana jest wiedza 4.Wyliczenie należnego podatku na podstawie wskazanej stawki i okresu opodatkowania, oraz generowanie przypisów z odpowiednimi terminami płatności. 5.Ewidencjonowanie, wyliczane zmian wartości podatku oraz generowanie odpowiednich odpisów, będących skutkiem: czasowego wyrejestrowania, zbycia, lub wyrejestrowania środka transportowego. 6.Aplikacja umożliwia automatyczną ocenę wprowadzonych danych, ułatwiając prowadzenia postępowań administracyjnych takich jak: 7.wezwania do złożenia deklaracji 8.postanowienia o wszczęciu postępowania administracyjnego 9.postanowienia o wyznaczeniu terminu do wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego 10.decyzji określających 11.decyzji o umorzeniu 12.Tworzenie tabeli amortyzacji umorzeń 13.Naliczanie umorzenia w oparciu o obowiązujące współczynniki 14.Prowadzenie ewidencji podatkowej za lata ubiegłe 15.Prowadzenie dodatkowej ewidencji środków transportowych niepodlegających opodatkowaniu 16.Import danych otrzymywanych cyklicznie ze Starostwa powiatowego z wydziału komunikacji zawierających zmiany w ewidencji pojazdów. G. Streamer: Format zapisu: DAT 160 Interfejs: Ultra 3 SCSI Transfer danych z kompresją sprzętową > 48 GB h MTBF >120000 h 6 taśm DAT 160 Kontroler PCI Gwarancja 3 lata H. Pozostałe: Moduły muszą współpracować z eksploatowanym oprogramowaniem jako system zintegrowany, Wykorzystanie bazy danych SQL typu open source Firebird pracującej pod kontrolą systemu Linux Fedora Core , Wykorzystanie stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemu Window XP, Przeniesienie danych z użytkowanych systemów Podatki (firmy Clanet), Ewidencja Ludności (firmy Clanet), Dodatki mieszkaniowe, Wdrożenie dostarczonego systemu, Interfejs w języku polskim, Okres udzielonej gwarancji w ramach zamówienia zapewnia usuwanie błędów systemu jak również dostarczanie bieżących aktualizacji systemu, dostarczenie dokumentacji wymaganej przepisami o ochronie danych osobowych, dostarczenie dokumentacji technicznej związanej z procesami instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze oraz stacjach roboczych, wdrożenie dostarczonego systemu,oferent posiada instalacje swoich systemów w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia w innych jednostkach samorządu terytorialnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34800.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-TERM Spółka Cywilna Paweł Węska Jarosław Żak, ul. Paderewskiego 29 A, 25-017 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 34800.00 oferta z najwyższą ceną: 189655.31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.