Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Łabowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz wywóz nieczystości
Numer ogłoszenia: 341924 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, faks 018 4711266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz wywóz nieczystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i terenów letniskowych położonych na trenie gminy Łabowa oraz wywozie nieczystości z oczyszczalni ścieków.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości nie większej niż 30 procent wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3, 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych 2 300,00zł słownie: dwa tysiące trzysta złotych CZĘŚĆ 2 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych 2 000,00zł słownie: dwa tysiące złotych CZĘŚĆ 3 - Wywóz nieczystości ciekłych. 500,00 zł słownie: pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada : Dla Wykonawców składających ofertę w ramach części 1, 2 aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(t.j. Dz.U. z 2013,poz.21 z późn.zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia. Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie dokumentu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej. Dla Wykonawców składających ofertę w ramach części 3 aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami tj,: zbieranie lub przetwarzanie odpadów oraz transport wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.);aktualną decyzje zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie powiatu nowosądeckiego. Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie : zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami zbieranie lub przetwarzanie odpadów oraz transport wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie powiatu nowosądeckiego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług będących przedmiotem Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje odbiór odpadów nie segregowanych od właścicieli nieruchomości, gromadzonych w pojemnikach wrzutowych o pojemności 120l, które są własnością gminy i przekazane w użyczenie mieszkańców; odbiór i zagospodarowanie odpadów z budynku Urzędu Gminy gromadzonych w kontenerze o poj. 1,1m3, stanowiącym własność Urzędu. Odpady odbierane będą od właścicieli nieruchomości z trzynastu sołectw - Łabowa, Nowa Wieś, Czaczów, Maciejowa, Kotów, Krzyżówka, Kamianna, Łosie, Łabowiec, Roztoka Wielka, Barnowiec, Uhryń, Składziste oraz z Urzędu Gminy Łabowa. Planowana ilość odpadów do odbioru:od właścicieli nieruchomości - 700m3 od Urzędu Gminy - 20 m3. Kod odpadów - 20 03 01..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje:odbiór odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości tj. papier, szkło, plastik, wielomateriałowe, metal, biodegradowalne gromadzonych przez mieszkańców w workach odpadowych o pojemności 110 l dostosowanych do selektywnej zbiórki odpadów;dostawę ogółem 40 350 szt. worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 110 l;odbiór z punktu selektywnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, niebezpiecznych, problematycznych;odbiór odpadów segregowanych od Urzędu Gminy. Odpady odbierane będą od właścicieli nieruchomości z trzynastu sołectw. Planowane ilość odpadów do odbioru:od właścicieli nieruchomości i UG - 5540m3; z punktu selektywnej zbiórki odpadów - 50,25m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje wywóz:osadu ściekowego;odwodnionego osadu komunalnego; skratek;piasku z piaskownika. Planowane do wywozu ilości:osadu ściekowego - 100m3;skratek - 5 t;odwodnionego osadu komunalnego - 46; piasku z piaskownika - 5 t. Wywóz z oczyszczalni ścieków w miejscowości Kamianna i Maciejowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2024/2025"
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.