Szczecin: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Agencji Nieruchomości
Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.29.2015
Numer ogłoszenia: 341862 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2017 r. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.29.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym jak i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie i Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego. 3.2. Odbiór i dostarczanie przesyłek w tym dostarczenie zwrotnych przesyłek dokonywane będzie z i do następujących obiektów Zamawiającego: 1. Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, 2. Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Gryficach ul. Piłsudskiego 18, 72-300 Gryfice, 3. Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Nowogardzie ul. Górna 3, 72-200 Nowogard, 4. Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Pyrzycach ul. Warszawska 95, 74-200 Pyrzyce, 5. Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Reczu ul. Srebrna 22, 73-210 Recz, 6. Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 16, 73-110 Stargard Szczeciński, 7. Filia Archiwum Zakładowego w Łobzie ul. Bema 30, 73-150 Łobez 8. Biuro Terenowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane przepisami prawa uprawnienie tj. posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe (Dz.U. 2012 r., poz. 1529). 8.3.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe (Dz.U. 2012 r., poz. 1529).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: b) posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują dwie usługi świadczone na rzecz jednostek sektora finansów publicznych polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym każda wykonywana przez okres minimum 1 roku oraz wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda. 8.3.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dwie usługi świadczone na rzecz jednostek sektora finansów publicznych polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym każda wykonywana przez okres minimum 1 roku oraz wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ b) Załączenie dowodów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej, W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 8.3.3. a) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt 8.3.3. b) tiret pierwszy i drugi. W razie konieczności w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 8.3.3. a) i b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą o cechach określonych w pkt 3.7 SIWZ w miejscowościach w których posiada siedzibę Zamawiający oraz podległe Sekcje Zamiejscowe Gospodarowania Zasobem. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu placówek nadawczych. - Zamawiający wymaga, aby punkt odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych)o cechach określonych w pkt 3.8 SIWZ znajdował się na terenie każdej gminy na obszarze działania jednostek Zamawiającego (tj. powiatów gryfickiego, kamieńskiego, goleniowskiego, łobeskiego, gryfińskiego, myśliborskiego, polickiego, pyrzyckiego, choszczeńskiego, wałeckiego, stargardzkiego oraz miast na prawach powiatu Szczecina i Świnoujścia). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu punków odbioru przesyłek (awizowanych). 8.3.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą o cechach określonych w pkt 3.7 SIWZ w miejscowościach w których posiada siedzibę Zamawiający oraz podległe Sekcje Zamiejscowe Gospodarowania Zasobem. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu placówek nadawczych. - Zamawiający wymaga, aby punkt odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych)o cechach określonych w pkt 3.8 SIWZ znajdował się na terenie każdej gminy na obszarze działania jednostek Zamawiającego (tj. powiatów gryfickiego, kamieńskiego, goleniowskiego, łobeskiego, gryfińskiego, myśliborskiego, polickiego, pyrzyckiego, choszczeńskiego, wałeckiego, stargardzkiego oraz miast na prawach powiatu Szczecina i Świnoujścia). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu punków odbioru przesyłek (awizowanych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 8.3.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: e) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych wg stanu na dzień 30 listopada 2015 roku - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, pokój 215 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, w kancelarii pok. nr 5 parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Prace remontowe z dociepleniem budynku mieszkalnego położonego przy ul. Konopnickiej 45 w Szczecinie
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Wykonywanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w lokalach i budynku mieszkalnym
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla ZM "Obra""
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- Świadczenie usług pocztowych.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.