eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Przedmiotem zamówienia jest Ochrona Środowiska naturalnego poprzez wdrożenie efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Węgierska Górka.



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34176 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Węgierska Górka: Przedmiotem zamówienia jest Ochrona Środowiska naturalnego poprzez wdrożenie efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Węgierska Górka.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Ochrona środowiska naturalnego poprzez wdrożenie efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Węgierska Górka współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370046, 4227


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgierska Górka, krajowy numer identyfikacyjny 072182746, ul. Zielona  43, 34-350  Węgierska Górka, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 338609742, faks 338609741, e-mail okuljar@onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wegirska-gorka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest Ochrona Środowiska naturalnego poprzez wdrożenie efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Węgierska Górka.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OS.271.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona Środowiska naturalnego poprzez wdrożenie efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Węgierska Górka. Zakres prac będzie polegał na wykonaniu : 1).Kompleksowym zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznych, wytwarzających energie elektryczną o optymalnej mocy szacunkowej na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Węgierska Górka. 2).Kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie instalacji pomp ciepła dla budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Węgierska Górka Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno użytkowego(załącznik nr 8) który stanowi podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. Na przedmiot zamówienia składa się : a) opracowanie dokumentacji projektowej - wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, wymaganych prawem decyzji administracyjnych, opinii, umożliwiających zrealizowanie całości zakresu prac. Dokumentacja projektowa musi zawierać: - opracowany na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego opracowanego prze Śląskie Centrum Energetyki Sp. z o. o, ul. Grunwaldzka 1a, 42-690 Tworóg stanowiącego załączniki do niniejszej SIWZ, projekt budowlany, uwzględniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWIOR oraz programu funkcjonalno użytkowego ( DZ.U. z 2004, nr 202 poz. 2072 z późn.zm) - projekty wykonawcze dla poszczególnych branż - Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych uwzględniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWIOR oraz programu funkcjonalno użytkowego ( DZ.U. z 2004, nr 202 poz. 2072 z późn.zm) b) wykonanie robót budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami niebędącymi robotami budowlanymi i przeszkoleniem użytkowników. 2.Zamawiający na podstawie z art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz każdego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób fizycznych wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1484813.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSTALEX Aleksander Juraszek,  ,  ul.Główna 780,  34-381,  Radziechowy,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1998750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1998750.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4488423.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 435051
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.