eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Konserwacja wału przeciwpowodziowego Łęgnowo- Otorowo polegająca na dogęszczeniu korpusu wału w km 0+497, 1+497, 3+497 oraz usunięciu zagrożenia powstania przebicia hydraulicznego w km 0+497, 4+229 oraz 5+197.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-14

Ogłoszenie nr 341643 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.

Włocławek: Konserwacja wału przeciwpowodziowego Łęgnowo- Otorowo polegająca na dogęszczeniu korpusu wału w km 0+497, 1+497, 3+497 oraz usunięciu zagrożenia powstania przebicia hydraulicznego w km 0+497, 4+229 oraz 5+197.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321569


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny 59716200000, ul. ul. Okrzei  , 87800   Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542 302 000, faks 542 302 030, e-mail wloclawek@kpzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja wału przeciwpowodziowego Łęgnowo- Otorowo polegająca na dogęszczeniu korpusu wału w km 0+497, 1+497, 3+497 oraz usunięciu zagrożenia powstania przebicia hydraulicznego w km 0+497, 4+229 oraz 5+197.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-19/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych wału przeciwpowodziowego Łęgnowo- Otorowo polegająca na dogęszczeniu korpusu wału w km 0+497, 1+497, 3+497 oraz usunięciu zagrożenia powstania przebicia hydraulicznego w km 0+497, 4+229 oraz 5+197, Zagęszczenie gruntu wykonane będzie metodą zagęszczenia impulsowego przy założeniu siatki punktów rozmieszczonych w pięciu rzędach w odstępach osiowych co 2,5 m. Ostateczny rozstaw punktów siatki i liczba przejść roboczych opracowana jest na podstawie wyników prób. Parametry gruntu po zagęszczeniu ID > 0,7, Is>0,95 Dla zwiększenia skuteczności zagęszczenia należy zdjąć 1,5 m warstwy gruntu z korony wału. Z tego poziomu następuje zagęszczenie korpusu wału i podłoża wału. Obniżając poz. terenu zwiększamy głębokość zagęszczenia podłoża wału. Powstałe kratery uzupełniamy gruntem z wykopu na odkład. Po zagęszczeniu, korona wału zostanie obniżona średnio 0,5 m. Nasyp uzupełnić gruntem, dowiezionym Wykonawca przedstawi zamawiającemu, przed dokonaniem odbioru końcowego, wyniki wymienionych powyżej badań, które będą podlegały weryfikacji i ocenie przed nadzór inwestorski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja, Przedmiar robót Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz kosztorys ofertowy (ślepy), stanowiące odpowiednio załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm. ) tj. : 1) wykonywania robót ziemnych metodą mechaniczną ( Operator, kierowca sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia) 2) wykonywania robót ziemnych metodą ręczną ( pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót ziemnych) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy niego lub podwykonawcę realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać oraz okresu zatrudnienia wynikającego z tych umów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania kopii umów o pracę ww. pracowników w trakcie realizacji zamówienia. Nieprzestrzeganie ww. zasad skutkować będzie naliczeniem kar umownych szczegółowo określonych we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT231622.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego PROMEL Robert Jeszke,  promel@promel.com.pl,  Biechówko 31A ,  86-140,  Drzycim 31A,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284894.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284895.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284895.72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 95625
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca DABI SM BUDNY Sp. z o.o. Spółka Komandytowa ul. Włościańska 32 43-518 Ligota


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.