eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wydminy › Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2010 / 2011 Część I Obszar północny; część II Obszar zachodni; część III Obszar południowy; część IV Obszar wschodni;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2010 / 2011 : Część I Obszar północny; część II Obszar zachodni; część III Obszar południowy; część IV Obszar wschodni;
Numer ogłoszenia: 341564 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2010 / 2011 : Część I Obszar północny; część II Obszar zachodni; część III Obszar południowy; część IV Obszar wschodni;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solową i piaskową. Odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi w celu zapewnienia ciągłości ruchu Likwidacja śliskości - posypywanie piaskiem nawierzchni odśnieżonej drogi w szczególności na zakrętach, podjazdach, zjazdach, skrzyżowaniach oraz w zwartej zabudowie miejscowości. Odśnieżanie może odbywać się przy użyciu: samochodowych pługów lemieszowych, spycharko-równiarek, koparko-ładowarek, przysposobionych ciągników, ręcznie. Likwidacja śliskości przy użyciu: samochodowych lub ciągnikowych piaskarek, ręcznie. Odśnieżanie winno zakończyć się w ciągu 5 godzin od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości w ciągu 3 godzin od jej wystąpienia. Wykonawca składa ofertę ceny za 1 m-g pracy sprzętu odśnieżającego na odśnieżanym odcinku , kalkulując w niej wszystkie ewentualne koszty związane z realizacją zamówienia , w tym dojazd . Orientacyjna długość dróg objętych przedmiotem zamówienia ok.127,5km. W tym : Część I: Obszar północny - I kolejność odśnieżania :40,7km II kolejność odśnieżania : ok. 20,0km Część II: Obszar zachodni - I kolejność odśnieżania : 12,1km II kolejność odśnieżania : ok.10km Część III: Obszar południowy - I kolejność odśnieżania:12,6km II kolejność odśnieżania :ok 10km Część IV: Obszar wschodni - I kolejność odśnieżania : 14,1km II kolejność odśnieżania :ok.8km I kolejność odśnieżania : obejmuje drogi gminne o znaczeniu lokalnym powiązane z poszczególnymi miejscowościami II kolejność odśnieżania : obejmuje drogi wewnętrzne 3. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia . 4. W wypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżenie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaj zamówień. Wykonawcy nie służy roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydminy, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wydminy, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74 pok 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obszar północny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - I kolejność odśnieżania :40,7km II kolejność odśnieżania : ok. 20,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obszar zachodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - I kolejność odśnieżania : 12,1km II kolejność odśnieżania : ok.10km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obszar południowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - I kolejność odśnieżania:12,6km II kolejność odśnieżania :ok 10km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obszar wschodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I kolejność odśnieżania : 14,1km II kolejność odśnieżania :ok.8km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.