eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie dodatkowych robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Lublin: Wykonanie dodatkowych robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 341562 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Zakres rzeczowy robót: Roboty w części A w holu: 1. Uzupełnienie posadzki kamiennej w drzwiach wejściowych do pomieszczeń w holu - 1,00 m2, w tym dodatkowo w związku z uzupełnieniem posadzki: - wykucie wypełnienia i podkładu - 1,00 m2. 2. Montaż w drzwiach z holu do pomieszczeń progów aluminiowych - 13 szt. 3. Malowanie obustronne drzwi do w.c. w holu - 9,60 m2, 4. Zabudowa pomieszczenia barku, pomieszczenia po poligrafii, pomieszczenia ZDZ ścianą z płyt gipsowo kartonowych jednostronnie, jednowarstwowo na ruszcie metalowym - 31,33 m2, w tym dodatkowo w związku zabudową ścianą z płyt gipsowych: - rozebranie obicia ścian z płyt wiórowych - 12,19 m2, - wykucie z muru podokienników drewnianych - 2,70 m, - rozebranie okładziny ściennej z płyt z kamienia naturalnego - 3,33 m2, - uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III do 2 m2 - 12,35 m2, - tynki zwykłe wewnętrzne kat. III na ościeżach szer. 25 cm - 12,95 m, - obsadzenie parapetów z konglomeratu o dł. ponad 1,00 m - 2 szt. - częściowa zabudowa otworu okiennego ścianką z płyt gipsowo kartonowych na pojedynczym ruszcie metalowym z pokryciem dwustronnym jednowarstwowo - 1,50 m2, - gładź gipsowa dwuwarstwowa na ścianach z płyt gipsowych - 34,33 m2, - uzupełnienie cokolików z kamienia naturalnego z odzysku - 5,50 m, - wykonanie cokolika z płytek Gress przecinanych - 11,50 m, - malowanie dwukrotne z gruntowaniem farbami emulsyjnymi powierzchni tynkowanych i gipsowych - 59,62 m2, - ościeżnice drewniane regulowane (2 szt.) - 9,90 m, - skrzydła drzwiowe płytowe wejściowe wewnętrzne fabrycznie wykończone, pełne jednodzielne o pow. do 2,0 m2 (2 szt.) - 3,49 m2, - dostawa i montaż rolety metalowej 110 x 100 cm - 1 szt., Roboty w części C w obrębie pomieszczeń zajmowanych przez administrację obiektu: 1. Montaż wykładziny pcw z na podkładzie z zaprawy samopoziomującej wraz z listwami przyściennymi w pokojach nr 13, 14, 15, 20 - 49,30 m2, w tym dodatkowo w związku ułożeniem wykładziny: - warstwy wyrównujące i wygładzające grubości 10mm z zaprawy samopoziomującej - 49,30 m2, - demontaż drewnianego cokołu przyściennego - 54,00 m, - przygotowanie powierzchni pod listwę przyścienna pcw - 5,40 m2, - listwa przyścienna pcw - 54,00 m. 2. Skucie glazury, wykonanie tynku cem.-wap. kat. III w pok. nr. 15 - 5,32 m2, 3. Wykonanie okładziny z glazury na ścianie w pok. nr. 15 ( fartuch ) - 1,25 m2, 4. Montaż desek ochronnych na ścianach w pok. nr 14 - 7,00 m, 5. Wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. do 2,00 m2 - 2 szt., 6. Ościeżnice drewniane regulowane (2 szt.) - 9,80 m, 7. Skrzydła drzwiowe płytowe wejściowe wewnętrzne fabrycznie wykończone, pełne jednodzielne o pow. do 2,0 m2 (2 szt. ) - 3,28 m2, 8. Malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni farbami emulsyjnymi tynków sufitów (kasetony) - 89,48 m2, 9. Malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni farbami emulsyjnymi tynków ścian - 176,40 m2. Roboty w części hotelowej w sanitariacie pomieszczenia nr 1: 1. Rozebranie ścianki działowej gr. 12 cm w sanitariacie - 0,70 m2, 2. Wykucie ze ściany ościeżnicy stalowej w sanitariacie - 1 szt,. 3. Uzupełnienie ścianki działowej w sanitariacie - 0,7m2, 4. Montaż ościeżnicy z odzysku w sanitariacie - 1 szt., 5. Uzupełnienie tynku kat. III na ścianach w sanitariacie - 1,40 m2. Roboty w pozostałych pomieszczeniach i sanitariatach: 1. Wymiana gniazd wtykowych podwójnych z uziemieniem - 10 szt., 2. Wymiana rozdzielni elektrycznych bez pleców - 7 szt., 3. Wymiana odcinków rur wodociągowych fi 20 mm - 6,35 m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe GRANIT sp. z o. o., ul. Sidorska 87A, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20304,27

  • Oferta z najniższą ceną: 20304,27 / Oferta z najwyższą ceną: 20304,27

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. W związku z wymianą drzwi wejściowych do pomieszczeń z holu uwidoczniły się powierzchnie posadzki bez okładziny kamiennej, wypełnienie cementowe są spękane, nieregularnie połączone z posadzką w pomieszczeniach biurowych, w związku z tym należy uzupełnić posadzkę płytami kamiennymi i zamontować progi aluminiowe. W związku z zamiarem wynajmowania pomieszczeń w części C i związaną z tym koniecznością nowego rozlokowania stanowisk pracy pracowników administracji obiektu oraz dostosowaniem standardu wykończenia pomieszczeń do już wykonanych robót wykończeniowych, należy doprowadzić pomieszczenia do prawidłowego stanu używalności i dostosować do funkcji administracyjnych. Drzwi do w.c. w holu w części A należy kolorystycznie dopasować do pozostałych drzwi. W trakcie rozpoczętych prac renowacyjnych zabudowy barku, pomieszczenia poligrafii oraz pomieszczenia ZDZ stwierdzono, że stan konstrukcji i okładzin nie gwarantuje uzyskania satysfakcjonującego standardu wykończenia uzyskanego w innych pomieszczeniach. W celu uzyskania właściwego standardu wykończenia oraz obniżenia kosztów poprzez zaniechanie robót rozbiórkowych istniejącej zabudowy w niektórych pomieszczeniach, których koszt stanowi ok. 50 % kosztu wykonania nowej zabudowy, należy wykonać nową zabudowę, której konstrukcja zostanie zamocowana do istniejącej zabudowy. W związku z zamianą wanny na kabinę natryskową w sanitariacie pomieszczenia nr 1 w części hotelowej, należy wykonać roboty związane z przesunięciem drzwi wejściowych do sanitariatu w celu bezkolizyjnego usytuowania kabiny natryskowej. Po skuciu glazury w pomieszczeniach sanitariatów nr 10, 11, 21 stwierdzono skorodowane odcinki rurociągów instalacji wodociągowej, które należy wymienić w celu zapewnienia jej bezawaryjnej eksploatacji. 2. W trakcie wykonania robót zasadniczych w budynku administracyjnym, jakim jest obiekt przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej, związanych z remontem konieczne stało się wykonanie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Zakres rzeczowy robót dodatkowych nie był uwzględniony w dokumentacji przetargowej zaś ich wykonanie oraz wartość określa protokół konieczności z dnia 15 września 2014r., kosztorys inwestorski i przedmiar robót, stanowiące integralną część dokumentacji postępowania. Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne w celu prawidłowego funkcjonowania i użytkowania budynku. Wykonanie powyższych robót zwiększy bezpieczeństwo osób przebywających w budynku oraz prawidłową eksploatację budynku. Dla bezkolizyjnego, prawidłowego wykonania robót objętych umową zasadniczą należy wykonać dodatkowe roboty budowlane, które nie były objęte zakresem umowy. Roboty te muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych (zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią wykonania robót). Uwzględniając powyższe okoliczności i wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, wymagane jest wykonanie zamówienia w zakresie wyszczególnionym w opisie i w terminie zakończenia zakresu robót zgodnie z umową zasadniczą. Występują przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ppkt. a i b ustawy dotychczasowemu wykonawcy robót, ponieważ jego wartość nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia (14,9% wartości zamówienia podstawowego) Udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy uwarunkowane jest tym, że ewentualny wybór innego wykonawcy robót dodatkowych spowodowałby przerwanie robót, przedłużenie terminu, które należałoby ponieść w celu wykonania inwentaryzacji dotychczasowych robót. Zlecenie robót dotychczasowemu wykonawcy gwarantuje zapewnienie ciągłości robót i utrzymanie gwarancji i rękojmi przez jednego wykonawcę na roboty wykonane w ramach umowy podstawowej i dodatkowej. Podstawa prawna: I. Umowa nr 19/ZNW/14 z 28.05.2014 r. II. Przesłanki wynikające z Ustawy pzp - 67 ust. 1 pkt. 5 ppkt. a i b: 1) Zamówienie dodatkowe zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy, z którym zawarto ww. umowę; 2) Zamówienie dodatkowe dotyczy robót budowlanych; 3) Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym; 4) Wartość zamówienia dodatkowego stanowi 14,9% wartości zamówienia podstawowego, a więc nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia; 5) Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego; 6) Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia dodatkowych kosztów ponieważ wykonanie zamówienia dodatkowego warunkuje zakończenie całości robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.